• AmandaPitkänen

rap...raaaap....rap....

Guuud vad jag rapar! Minns att jag var likadan förra graviditeten, men finns det fler som jag?

Kram Amanda v.5

• Svar på tråden rap...raaaap....rap....
  • lurksmulan

Var likadan i början. Fes och rapade hela tiden!

• Fantasia84

Här är en till stor rapare *ler* Har rapat hela graviditeten, inget man kan göra åt det heller vad jag vet..

• inna79

Är i slutet av v7 och är fortfarande precis likadan. Det kommer luft från alla håll o kanter känns det som. Är VÄLDIGT uppblåst i magen, och HUNGRIG hela tiden. Jag blir tokig. Magen kurrar fortfarande när jag har ätit nåt... Lite irritersamt

• tinkerbell74

Jag rapar oxå mycket sen jag blev gravid!

Kram, K 8+0

• superjen

Rapar och fiser och konstant kissnödig.... Härlish......
    Är i vecka 5...

• Fragglerock

Japp! Jag rapade som en irländare efter tre timmar på krogen men det la sig efter vecka 12 faktiskt. Jag rapar fortfarande men inte en var femte minut som innan...och inte lika groteska. Min sambo tyckte nog mest att det var lite kul, jag är ganska kontrollerad annars så han njöt för varje ursäkta som jag hasplade ut mig. Det slutade jag dock med, att ursäkta mig, efter typ fjärde dagen! =)

• Eja

rapar som en hel karl!!!! har gjort hela grav!!! kram eja v36

• Väntarochlängtar

Nej än har jag inte börjat rapa...Men jag är såååå hungrig hela tiden och kissar sisådär 200 ggr/dag. Jobbigt!
    Vad gör ni åt erat "sug" i magen....Jag försöker att undvika godis mm och istället äta frukt men igår kände jag mig som en apa så många bananer som jag hade ätit....

Lycka till allihopa!

• lillefrejen

Jag frossar i frukt, ex vindruvor, körsbär, och annan "plockfrukt" så det känns lite mer som godis.
    Men nu är jag i v 16 och det har gått över.

• EverSoNice

Raaap raaaaap här också, fast jag tuggar all mat långsamt och dricker proviva och äter a-fil.
    Rapade lite diskret när jag klev ur bilen hos MVC i morse, såg inte en tjej som kom bakom mig som gav mig en blick och tyckte väl att jag var världens vulgo.

"Charming", säger sambon, när jag släpper loss raparna hemma.

• CoolJen

jag har rapat hela livet jag...hmm blir det alltså värre när man e gravid?? hjälp...då kommer mina nära inte vilja umgås med mig

• lillefrejen

CoolJen - skojar du att det blir värre när man är gravid! Du anar inte....
    Eller som en författare uttryckte det "du framkallar läten som kan göra en tonårskille grön av avund..."

Svar på tråden rap...raaaap....rap....