• Blåkråka

för dyr förlovningsring?

nej nej nej,,, new york brud, nu är det en soffa för ca 100 tusen och att hon kan köpa en soffa för det vanliga 10000 och spara resten för en resa

Men har hon råd och pengarna inte behöver gå till annat så förstår jag inte problemet, bortsett från killens sårade stolthet ifall han inte har lika bra med penar som hon

• Blåkråka

Jag vet varför han svettas för ringen på 12 tusen!!! BRÖLLOPPET! Vad kommer en bröllop gå på ifall lilla förlåvnings ringen går på 12 000

• Blåkråka

Sanasol, näe men det har inte han kankse räknat ut

• Blåkråka

Men när det inte handlar om ekonomin, så undrar man ju vad surerierna dberår på. Fast han är kankse bara ekonomisk, eller redan beställt ring så att då vart den helt fel.. Eller att han hade en ide om hurdan ring du skulle ha och sen visade det sig att din smak var helt annan den han hade tänkt sig?

• Blåkråka

ok, en objektiv syn på saken då genom att jag har en 500kr bronsring med granat i och "bilder" på blmmor och ringen är inte menad som vigsel/förlåvningsring!

Men visst ska man få satasa på en ring som kåstar mycket om man vill!!! Jag byter gärna min ring lite då och då, vissa vill ha samma ring i 70 år. Litre kånstigt att man inte själv skulle få bestämma och gilla ha något på fingret utan att grannen ska få hicka Svenska avundjukan tror jag visst det åkomman hette

• Blåkråka

Anonym kär! Ja, jag är inne på mitt 3e äcktenskap så man tappade det speciuella med ringar efter nr 2

• Blåkråka

äch, anonym ??, tråden har gått lite ot men håller sig till ringar än iafall.. Tror hon skulle snakca med sin kille eller något och tråden bara andas o lever i sina egna små tankegångar

Svar på tråden för dyr förlovningsring?