Inlägg från: Anonym (undrar) |Visa alla inlägg
  • Anonym (undrar)

för dyr förlovningsring?

oj, diskuteras detta fortfarande : ).....Att en sån sak kan väcka sådana känslor.

• Anonym (undrar)

Tror mig LindaMarie han har råd, det är något annat som spökar...

• Anonym (undrar)

Oj, diskussionen är visst igång fortfarande!!! Att alla tjatar om resa istället förstår jag inte riktigt. Ville inte säga något innan för att det kansle låter som skryt men när nu alla skriver om att jag borde uppskatta en resa istället för dyr ring (som jag för övrigt har sagt att jag kan betala på också) så ska vi resa i juni. Två veckor till Ibiza och en vecka till Barcelona på hemvägen. Så resa ska jag ändå ; ).

• Anonym (undrar)

Kul att normen för normalt är du Noran

• Anonym (undrar)

herregud, vem har sagt att vigselringen måste vara dyrare. Jag är inte vidare traditionsbunden av mig och inte min sambo heller. Jag har valt att kanske göra tvärtom...och annars om jag hittar en fin ska jag köpa den även om den är ännu dyrare. : )

• Anonym (undrar)

Tjenare New york bruden.

Ja herregud vilken liv. Snacka om känsligt. Jo allt e bra, vi prata ut och e sams. Förstår varann nu och de är inga problem. Vi ska och titta på ringarna igen på torsdag, nu envisas han att han vill betala min och jag hans som vi sagt från början, men vi får se. Jäkligt intressant dock hur känslor kan blossa upp.

• Anonym (undrar)

Ja det skulle jag också vilja veta!!!!????

• Anonym (undrar)

Hmm status e nog fel för vad jag vet kan folk lika bra tro det är silver eftersom det är en vitguldsring. Dessutom är jag snart färdig polis och kommer ha handskar på mig nästan hela dagarna. Så ringen är faktiskt bara för mig/oss. kram på dig Cloudberry du verkar så arg....

• Anonym (undrar)

(7000)- ja tycker jag med. Dessutom som jag sade innan så är det nu jag känner att man kan göra sådant här. Innan barn, bil och hus. Vi har bara varandra att lägga pengar på, vi jobbar, sparar varje månad så vi kan resa osv. Så jag tycker att dert är helt ok.

• Anonym (undrar)

Skulle också lägga 12000 på en vovve. Mitt nästa projekt...hahahaha

Svar på tråden för dyr förlovningsring?