Eurovision Song Contest-tråden!!
Vet inte om någon har sagt detta redan men det ser ju ut som det är Will och Grace (från TV-serien) som är conferencierer...
Vet inte om någon har sagt detta redan men det ser ju ut som det är Will och Grace (från TV-serien) som är conferencierer...
Är inte det en snygg kvinna? Tycker jag i alla fall.
Ha, ha... tänkte just det - Shakira-kopia.
Hellre hårdrockar-Lordi än rumpvickar-bimbos!
Frankrike var väl riktig tråkig?
Hur länge ska man behöva vänta till resutaltet är klart?
Är det bara jag som tittar på schlagerfestivalen med extremt lågt ljud (så inte dottern ska vakna)?
askungen som kosack...
Min ettåring har världens största mun - undra om hon kommer att su ut som henne när hon blir stor?
Gäsp...zzznark...
Ja, alla tjejer måste ha en klänning som åker av i slutet...
oj, sluttonen var känslig....
Är detta Carolas look-a like?
www.joblo.com/images_arrow_reviews/arrow-vfinalbattle.jpg
Någon som känner igen henne?
Finns det någon länk med bilder på deltagarna, jag minns ju inte vem som sjöng vad...
Shit, vad kul om Lordi van över Carola... hur skulle hon tackla det tro? Djävulen har vunnit....
No, ni, no... är det Shakira-kopian som får så mycket röster??
Med tanke på hur Lordi svettats i sina dräkter är de värda att vinna, jag tycker också att det är lite rätt åt Carola med tanke på hennes kaxighet... fast det hade varit kul att vinna...
Vad ÄR en schlager då ni som inte tycker att Lordi passar in??? Är det fjompiga tjejer i hot-pants eller?
Man kan kanske lite hoppfullt konstatera att folk föredrar monsterrockare framför bara snygga brudar i underkläder...
Vadå - vi gav finlad 12 poäng och vi fick bara 7 av dom... sånt kan man väl inte gnälla på...