Inlägg från: Tallulah |Visa alla inlägg
  • Tallulah

Eurovision Song Contest-tråden!!

Vet inte om någon har sagt detta redan men det ser ju ut som det är Will och Grace (från TV-serien) som är conferencierer...

• Tallulah

Är inte det en snygg kvinna? Tycker jag i alla fall.

• Tallulah

Ha, ha... tänkte just det - Shakira-kopia.

• Tallulah

Hellre hårdrockar-Lordi än rumpvickar-bimbos!

• Tallulah

Frankrike var väl riktig tråkig?

• Tallulah

Hur länge ska man behöva vänta till resutaltet är klart?

• Tallulah

Är det bara jag som tittar på schlagerfestivalen med extremt lågt ljud (så inte dottern ska vakna)?

• Tallulah

Min ettåring har världens största mun - undra om hon kommer att su ut som henne när hon blir stor?

• Tallulah

Ja, alla tjejer måste ha en klänning som åker av i slutet...

• Tallulah

Finns det någon länk med bilder på deltagarna, jag minns ju inte vem som sjöng vad...

• Tallulah

Shit, vad kul om Lordi van över Carola... hur skulle hon tackla det tro? Djävulen har vunnit....

• Tallulah

No, ni, no... är det Shakira-kopian som får så mycket röster??

• Tallulah

Med tanke på hur Lordi svettats i sina dräkter är de värda att vinna, jag tycker också att det är lite rätt åt Carola med tanke på hennes kaxighet... fast det hade varit kul att vinna...

• Tallulah

Vad ÄR en schlager då ni som inte tycker att Lordi passar in??? Är det fjompiga tjejer i hot-pants eller?

• Tallulah

Man kan kanske lite hoppfullt konstatera att folk föredrar monsterrockare framför bara snygga brudar i underkläder...

• Tallulah

Vadå - vi gav finlad 12 poäng och vi fick bara 7 av dom... sånt kan man väl inte gnälla på...

Svar på tråden Eurovision Song Contest-tråden!!