Inlägg från: mamsingenX4 |Visa alla inlägg
  • mamsingenX4

Eurovision Song Contest-tråden!!

Alltså - jag tycker Litauens låt var hemskt dålig! Vart riktigt chockad att den kom med i final... ! Förvånad Men annars så tycker jag att det var många bra låtar, så Carola kommer nog att få det tufft... Lordi var oxå bra, men de ser ju något ruskiga ut bara.

• mamsingenX4

Mina favoriter i ordning:

1. Ukraina
    2. Ryssland
    3. Finland

• mamsingenX4

och Carolas bidrag påminner ju om en skrikande höna... som försöker sig på opera men som bara blir en massa skrik...

• mamsingenX4
    Betty2: Håller med! Precis vad som slog mig å, första gången jag hörde den...
  • mamsingenX4

Nu börjar det så nu ska det hejas på Finland och de fina monstrena!

• mamsingenX4

Lordi - var klart bäst!!! Alldeles rätt låt vann, men tyvärr så fick vi ju här på Åland inte rösta på dem, så vi fick rösta på den låten som vi tyckte var näst bäst... Och det var då INTE Carola... E så less på Carola... alltid samma skrik, aldrig nån förnyelse... alltid detsamma. Trist, tråkig och skrikig är vad Carola är..!

HEJA LORDI!

I sommar kommer dem till ROCK-OFF festivalen i Mariehamn och då måste man ju bara se dem!!!

• mamsingenX4

Ryssland hade oxå en bra låt, och Rumänien och Ukraina. Men Bosniens var ju för enkel, sånt spelades ju typ när en annan var liten

• mamsingenX4

Ja, men Carolas röst skär ju in i örona på en ju! Lordi är ju hårdrock, och då ska det låta så... Dessutom så tål jag inte när Carola vibrerar på käken! Irriterande värre...

• mamsingenX4
    jasminen skrev 2006-05-21 13:37:29 följande:
    mamsingen*4:Hoppas bara att de gjort nya scenkostymer tills dess*tänker på värmen å svettlukten i grekland*Helt rätt att Lordi vann!!
    Hi hii... Nå, dem uppträder ju på utomhusscenen här på Åland så det borde inte lukta så farligt
  • mamsingenX4
    Erik skrev 2006-05-21 13:38:06 följande:
    Men hur tror ni Lordis låt skulle låta om man t.ex hade Christer Sjögren att sjunga den?!?! Hårdrock skall vara skrikigt och hest!
    Håller med fullständigt! Hårdrock skall vara hest och så ska det tas i!
  • mamsingenX4

Du behöver inte vara rädd... alla finner ser inte ut så där!

Svar på tråden Eurovision Song Contest-tråden!!