• Sarasnaran

Eurovision Song Contest-tråden!!

Här ska det nötas under helgen!

Vinner Carola?
    Gräsligaste outfiten?
    Tjusigaste outfiten?
    Tabbarna och misstagen.
    Sjunger någon falskt?

Låt tankarna flöda! Cool
  • Svar på tråden Eurovision Song Contest-tråden!!
  • Karra

visst att musiken har ändras helt klart.. schlager låtarna för 20års sedan låter ju inte alls som schlager idag så visst utvecklas det..

• Kattii

Missisola: "...fast schlagern är inte död....inte i detta land...tänk på alla gayvarelser som lever för denna genre..Men ute i Europa finns den inte...."

Gayvarelser???

• Karra

nä nu drar jag in handduken.. lilltjejen vaknar vid 08.00 imorgon så man måste ju få lite av sin skönhets sömn...

God natt

• Cheri
    Karra skrev 2006-05-21 01:09:50 följande:
    länderna därnere röster ju bara på varandra...
    Visst men vad gör vi här då...?

"åååå buhuu vi fick bara 7 poäng av finland, HUR kunde dom göra så mot oss"
  • Missisola

Katti: Men hallå??!?!? Påhopp?? Vad tror du...at tjag menar varelser som i RYMDvarelser...Några avmin bästa vänner är homosexuella så....
    Rättar mig Tänk på alla homosexuella som lever för denna genre..Nöjd nu?

EbbaBebban 4-ever
  • Karra

ja det skrev inte jag... tycker dom röstar på varandra ger varandra väldigt höga poäng även om bidraget är lååångt ifrån bra.. men men så är det och det är inget att göra åt.. men irriterande är det..

• Mamma Mio

Suck...Silvia Night var coolast av dem alla dock, hennes låt är superbra.....men tyvärr var inte tösen lika sympatisk tydligen...hon hade nog nockat Worhammergubbarna dock...

• Kattii

Missisola: du va då inte lite full av fördomar, så du tror att alla homosexuella lyssnar på schlager?
    Jag älskar schlager, betyder det att jag e gay då?

Svar på tråden Eurovision Song Contest-tråden!!