Inlägg från: tahira |Visa alla inlägg
  • tahira

Eurovision Song Contest-tråden!!

woo-hoo!
    If you can't be good, be careful.
  • tahira
    Kattii skrev 2006-05-21 00:23:45 följande:
    mejram: så du tror Lordis låt skulle ha vunnit om dom inte varit utklädda? artisten spelar ju lika stor roll som låten.
    Ja tror definitivt Finland hade vunnit även utan dräkter. Men det får vi aldrig veta..
  • tahira

jag            

• tahira
    Meria skrev 2006-05-21 00:26:37 följande:
    Jag tycker vi ska vara glada över att vi iaf inte behöver kvala in nästa år. Men mer än femma skulle vi inte komma Finland vann med all rätt! Deras låt var bra och nu kanske vi slipper smörtjaffs som Rysslands låt i framtida tävlingar!
    Rysslands låt var ju inte smörig. Norge därimot...
  • tahira
    uska skrev 2006-05-21 00:28:47 följande:
    Om det nu heter schlagerfestival, så ska det väll också vara schlager. Inte musikfestival. Ja Carola har varit med och skrivit på låten. I morgon tar vi VM-guld i hockey i alla fall.
    Det heter ju inte schlagerfestival var har du sett det?
  • tahira
    Meria skrev 2006-05-21 00:32:17 följande:
    tahira: Johodå! Den där smöriga Jimmy-Jansson-Kopian-Med-Hoceyfrilla skulle då inte ha fått komma tvåa! Sen var Norge jättebra, sjöng på norska också. Där pratar vi fin röst, alla som tycker Carola är så bra
    Antar att det beror på hur man definierar smörigt
  • tahira

jag är chockad över Turkiets poäng

• tahira

den enda som mimade (det är inte tilllåtet i tävlingen) var Elena

• tahira

Pekka sa ju tom det i början. All musik är förinspelad. All sång -måste- vara live.

Annars kan Carola gnälla hur mycket hon vill om sina röstproblem (natuuurligtvis därför hon fick så dålig placering ), det är ju bara att köra playback

YES- rätt låt vann!
  • tahira
    xxmeyaxx skrev 2006-05-21 01:00:06 följande:
    Hela resultatlistan1 Finland 292 2 Ryssland 248 3 Bosnien & Herzegovina 229 4 Rumänien 172 5 Sverige 170 6 Litauen 162 7 Ukraina 145 8 Armenien 129 9 Grekland 128 10 Irland 93 11 Turkiet 91 12 FYR Makedonien 56 13 Kroatien 56 14 Norge 36 15 Tyskland 36 16 Lettland 30 17 Schweiz 30 18 Danmark 26 19 Storbritannien 25 20 Moldavien 22 21 Spanien 18 22 Frankrike 5 23 Israel 4 24 Malta 1Inget land fick 0 poäng
    Åh, vad skönt att ingen behövde vara utan iaf Cool
  • tahira
    Karra skrev 2006-05-21 01:04:30 följande:
    det får heta vad det vill men för mig och ALLA mina vänner är det schlager som gäller fortfarande i dessa sammanhang..
    Även om jag inte tvivlar på dina vänners omdöme, så har man ändrat namnet för en anledning. Schlagern är död.
  • tahira

Här hemma spelas Spice Girls också lite då och då, även BSB får vara med på en och annan förfest. Det betyder inte att det är speciellt "levande" band...

• tahira

ohoh- let's not spåra ur Räcka ut tungan

• tahira
    Kattii - snälla släpp det. Det kanske var lite plump skrivet, med diskutionen är helt OT, så ta det utanför tråden eller skit i det. snälla..?
Svar på tråden Eurovision Song Contest-tråden!!