• Sarasnaran

Eurovision Song Contest-tråden!!

Här ska det nötas under helgen!

Vinner Carola?
    Gräsligaste outfiten?
    Tjusigaste outfiten?
    Tabbarna och misstagen.
    Sjunger någon falskt?

Låt tankarna flöda! Cool
  • Svar på tråden Eurovision Song Contest-tråden!!
  • Trynträ

Jag försökte ringa på Finland men kom inte fram en enda gång men jag tröstar mig med att det måste vara för att hela Sverige ringer på dem.

• Magic1
    SandraJ skrev 2006-05-20 23:00:39 följande:
    Hur många klänningar har hon??wow, hon döljer tuttarna!! men man ser ju hans
    Va! Nu blev det intressant att titta på programledarna (nåja, den manlige iaf) *fniss*
  • Busan75

Helt OT - en paus"underhållning" till er:

Min sambo är iväg och dyker inatt. Hans mamma är så orolig att hon låter svågern ringa mig flera gånger ikväll och fråga hur det går. Fan, jag säger till dem att OM det händer något så ringer jag dem - vi måste lita på honom. Men nu skrämmer de upp mig med sin oro... Kommit helt ur stämning - hjälp mig! Visst är det ingen fara?! Yscha...

• Tussetösen

danitra: så dom användet sig av jury?? tack för du svarade..

• AmBeZa

Jag kunde inte välja fem... Det fick bli en topp 10 lista för mig!!

• gothica86

Jag ringde 2 gånger. Första var upptaget, på andra kom jag fram (Finland). Tur jag kom fram :)

• beibikär

Top 3

1.Finland
    2.Sverige
    3.Rumänien

• Tussetösen

busan: varför dyker han nu??? och förstår inte svärmor att hon skrämmer upp dig??? hmm men ta det lugnt.. en mammas nerver...

• danitra

Tussetösen: Lite olika för olika länder. Om inte alla gått över till telefonomröstning nu i år.

• Tussetösen

okejj... ja för jag har för mig att sverige alltid e typ sist... men så slog det mig.. var e telefonrösterna då??? hmm konstigt att dom inte sagt ngt...

Svar på tråden Eurovision Song Contest-tråden!!