Inlägg från: mira |Visa alla inlägg
  • mira

Bebis i Blekinge 3

ja glass är alltid gott. helst skulle jag haft en mjukglass... men jobbar så jag kan inte sticka iväg och äta det.

• mira

har hunnit med några redan i år, går man till torget så vill lillan alltid försöka dra med en till glasskiosken för hon har lärt sig vad de säljer för gott där.

• mira

är inte säker på om man får ha hund på den badplatsen vid härstorpssjön - ändå var jag och badade där senast i måndags... men kollar inte efter såna skyltar eftersom jag inte har hund.

och måste erkänna att jag helst badar utan hundar - men de har börjat röja undan så att badplatsen ska bli större tror jag så numera borde det finnas rum för både hundar och människor.

• mira

den är i centrum. det är avstängt utmed ån från rondellen ända bort till rödljusen innan stationen. även en bit upp förbi apoteket är den gatan avstängt. sen är det stånd på gågatorna med. dock inte på kungsgatan. så det är rätt stort. men det är inte så mkt mer än marknad heller, lite öltält, lite karuseller och massa marknad. mest är det på lördag och på söndag fm.

• mira

26 grader i vattnet låter jätteskönt. jag vill det ska vara de temperaturerna när jag badar - fast badar ju i svalare med!

jobbar... fast det är iaf fredag. hade hoppats på lika fint väder i helgen, helst uppehåll iaf.

• mira

jag som trodde det var tvärtom... att om sambon förbjuder så passar bebisen på att komma.

• mira

nej håller inte med, skönt med svalare temperatur om man ska gå på marknad, men regnet får vänta tycker jag - har besök idag och ska det regna kan det väl göra det i natt i stället.

• mira

ja heltrist... och en stor gryta vatten tar så lång tid att svalna - kokade en extra igår kväll och den var fortfarande ljummen i morse.

• mira

jag tyckte också det kändes så där att det inte kom förrän måndag em när de hade tagit prover redan i fredags...

• mira

mormorvädervax: så dumt sagt av din sambo.

vet du jag är extremt smärtskänslig. bara avskyr tandläkaren och allt som gör ont. och det gjorde vidrigt ont att föda - ändå så gjorde jag det med bara varma bad och lustgas. och min sambo efteråt var riktigt imponerad för han trodde aldrig att jag skulle fixa det så bra.

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3