Bebis i Blekinge 3
Kolla på www.ronneby.se så står det lite om det
Kolla på www.ronneby.se så står det lite om det
Jonah: Jo det är massor av stånd, men som på alla marknader räcker det med att gå en rad för sen börjar det om igen...
Föneböna: Jag tror inte riktigt jag förstod den meningen...
Nej inte i Brunnsparken, bara i hela stan
Man kan även skylla på graviditetshormoner så i nuläget har vi en helgardering vad gäller att skylla allt möjligt på!
Men Jonah vad bra det låter!
Ett litet tips från mig... Gör inte lasagne i värmen (och absolut inte just den dagen man enligt väderrapporten klassar som den varmaste), det är skitjobbigt! Antar att de flesta av er har räknat ut det, men jag är envis som synden och hade ju redan tagit upp köttfärs ur frysen. Lite Pippi Långstrum-tänk: Har jag sagt att jag ska vattna blommorna så gör jag det fast det regnar... Jo så dum är jag
Men nu har vi ju lasagne tills imorgon. Sambon är helt väck. Feber och skittrött. Så nu hoppas vi att bebben inte får ett ryck och vill ploppa ut i helgen.
Nu ska jag käka yoghurt och slappa!
Åhhh.... Måste klaga lite. Har så tråkigt! Sambon är utslagen på soffan, feberfrossa och snorar. Inte så social alls. Å så är det ju skitvarmt som vi alla har märkt. Så trist att det inte finns något större shoppincenter här. Är lite bortskämd med att komma från Örebro där är både IKEA och ett större shoppingcenter väldigt nära. Å så har sambon förbjudit bebben att komma ut nu när han är sjuk så det lär väl inte hända förrens på utsatt tid
Inget spännande alls att göra med andra ord... Jaja. Behövde bara gnälla lite Ha det skönt!
Tack tack Jonah.
mira: jo precis vad jag tror, men det kan jag ju inte säga till sambon... Har haft fler sammandragningar än vanligt idag. Men det kan bero på att jag har dammsugit och handlat... Helst vill jag ju inte att bebben kommer än, kan ju vara trevligt om sambon orkar var lite peppande under förlossningen. Som han är nu tror jag inte ens han orkar ta sig till bilen. Än mindre köra den... Så bebben får gärna lyssna på sambon
jordgubben: Jag är sååå avundsjuk på din sovrumstemp...
Sambon har lite mindre feber idag så det var inte riktigt lika varmt i sängen... Jag ska ta en sväng på Tosia strax sen kan det gärna regna lite