Inlägg från: mira |Visa alla inlägg
  • mira

Bebis i Blekinge 3

blekingetösen: ja visst är det.

• mira

har iofs för mig jag sett kl 19 för bwo nånstans... och hon skulle väl börja 19.30. fast hon gör väl lite som hon vill kanske... hon var nog tvungen att vänta så länge så alla homobaciller försvann från scen innan hon ville gå upp där.

• mira

undras om man kan bli anmäld för att man driver med carola... eller av någon som inte förstår smileyn... här på FL vet man aldrig.

• mira

dumleglassen... min favorit med ju. brukar även äta själva dumleglasspinnen också. hemgjord pizza är inte dumt det heller.

• mira

en glass på glaciären är som en hel lunch... och inte är de dyra heller för den storleken. här i ronneby är minsann glassarna av normalstorlek och kostar ändå.

• mira

hittade en avståndstabell som sade att det var 91 km från ronneby till älmhult och 99 km från ronneby till kalmar... alltså närmare till ikea i älmhult.

samma tabell säger det är 81 km till kalmar från karlskrona och 118 till älmhult.

• mira

jag har tur - min sambo gillar växter... och det sista man går igenom på ikea älmhult är växtavdelningen - han brukar bli på bättre humör då.

köksavdelningen då - borde ju passa en som gillar att laga mat...

någon som upptäckt flygfotona på eniro.se... iofs har ju lantmäteriet haft såna rätt länge men de här var i färg - bara att söka på ort och klicka runt. finns en hybrid med där gatorna är markerade. lite småkul om man inte har bättre för sig.

• mira

hm var så länge sen jag var inne på google earth.. de kanske har fått bättre upplösning på ronneby nu.

nej jag menar köksgeråd... inte köksluckor och diskbänkar.

du får väl dumpa henne på barnavdelningen... man kan nog leka lite där. lillan brukar inte vilja gå därifrån. annars har de inte sånt system för att ropa ut meddelanden... kanse går att sända radio i det.

• mira

löv över sängen? var tvungen att kolla in hur ett sådant ser ut...

• mira

hm... jag håller nog med henne där. men så har vi rätt vuxet sovrum också. skulle inte riktigt passa in. mer i lillans rum. radiostyrda bilar... sambon brukar prata om att köpa sånt märklintåg till vår lilla 2-åriga dotter. precis vad hon önskar sig . hon gillar iofs bilar och bussar, grävmaskiner och dyl.

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3