• MissFreckles

Vart köper jag en Knorr nizza?

Tjena brudar!

Vart kan jag köpa en Knorr barnvagn? Har hittat ngt som heter www.babystugan.se och de är billiga, men vill även hitta fler ställen. Vill helst inte beställa från tyskland då jag tycker att det verkar krångligt.

Vad är era erfarenheter av denna vagn och ställen som ni handlat den på?

• Svar på tråden Vart köper jag en Knorr nizza?
  • bubblan73

Baby Outlet i Norrköping

• Micke Geting

Kollar också på Knorr...men funderar eventuellt just på beställa från Tyskland.

• Lalalong

MissFreckels
    Jag köpte min i butik faktiskt... men nu bor jag neråt landet och längre uppåt kan det kanske vara svårt att få tag på den i en butik som man fysiskt kan gå in i och titta på den. Var bor du?

Vi var först och skulle titta på vagn i babystugans butik (den sidan du varit inne på alltså) i Trelleborg... men personalen var så fruktansvärt ointresserade och ovilliga att ge någon service överhuvudtaget...
    Medans vi letade parkering hittade vi en annan butik i trelleborg som skyltade att de sålde vagnar. Där stannade vi... gubben var 1000 ggr trevligare. Han sålde oss en Knorr Nizza och vi är supernöjda med den!!! Så den rekomenderas varmt! Det enda negativa med den som jag ser det är varukorgen som är skitsvår att komma åt... men kan man leva med det så. Jag vet också att folk irriterat sig på att sufletten knarrar när man fäller upp och ner den.. För min del spelar det inte så stor roll och Klara bryr sig inte om det, har aldrig vaknat av det eller så.
    Vad jag har hört så har de tydligen åtgärdat det en del till 06:orna också, så det ska tydligen inte låta lika mycket på de så..

Lycka till med köpet!

// Lalalong - Lycklig mamma till Klara 06-05-04
  • NiXxI

www.kidsroom.de

Kostar hälften än vad den kostar i svensk butik, får leverans efter en vecka istället för två månader och är sååååååååå fiiiiiin

• NiXxI

Och vääääldigt okrångligt då det går att ta beställning och hela sidan på engelska

• MissFreckles

Lalalong!

Jag bor  nära städer som Gävle och Uppsala och det är inte alltför långt till t ex Stockholm om vagnen skulle finnas i närheten. Ang babystugan så har jag skickat den del mail med frågor ang vagnen och de har varit jätterevliga och snabba med svar. man kan ju beställa från dem så man slipper gå i till butiken. Tack för svar!

NiXxi!

Har bara hört bra om kidsroom.de så det är ju positivt. Men om det bli ngt fel på vagnen då? Skickas den till Tyskland då?

• Lalalong

MissFreckels
    Ok! Har ingen aning om de finns i butik i de trakterna. Vet bara att i Trelle finns de i alla fall... och kan tänka mig att det är större chans att hitta de här nere med tanke på närheten till tyskland
    Bra att de är trevliga på mailen i alla fall... de är kanske det vanligtvis i butiken också bara att hon hade en dålig dag eller nåt. Typiskt oss att pricka in det tillfället i alla fall
    Lycka till igen!

// Lalalong - Lycklig mamma till Klara 06-05-04
  • NiXxI

MissFreckles

Japps, då skickar du den tillbaka gratis, man har två års garanti på vagnen dessutom...inte heller illa pinkat!!

• MissFreckles

Är ni nöjda med er Knorr? (Oavsett inköpsställe)

• NiXxI

Nu kan jag inte skryta med att jag har använt min (34 dagar kvar tills BF), men syrran som födde i Mars och har en Knorr hon med älskar sin...och jag älskar att titta på min

Svar på tråden Vart köper jag en Knorr nizza?