• Anonym (ledsen..)

Är så ledsen hela tiden

Jag är gravid i v.13 och känner mig så himmla ledsen och nedständ hela tiden.. Allt är jätte jobbigt. Vill ju kunna glädja mig åt vårt lilla barn men känner mig bara nere.. Min sambo försöker pigga upp mig men blir oftast arg, ledsen och irriterad på honnom då. Tycker synd om han som måste stå ut med mig när jag är så här.. Är annars en glad och utåt tjej men nu orkar jag inte träffa nån. Är det vanligt att må så här under graviditeten? Finns det fler som mår som mig?
    kram

• Svar på tråden Är så ledsen hela tiden
  • Anonym

Det är nog ganska vanligt att må så där!
    Man har ju mycket hormoner som spökar i kroppen nu plus att man är illamående och trött hela tiden. Du ska se när den här första tiden är över så kommer du att glädjas mer åt din graviditet!

• Sandreli

Är i vecka 16, har varit ledsen, arg, irriterad och deprimerad sedan första veckorna. Nu har det börjat lägga sig,men emellanåt hamnar jag i deppsvacka igen och det är sååå synd om mig.
    Oroa dig inte, det är vanligt, och din kille förstår dig nog. Sätt honom vid datorn att läsa om alla hormoner som svämmar över i din mammakropp ska du se att han förstår dig... kram på dig.

Svar på tråden Är så ledsen hela tiden