• AdrianK

    Konsten att tillfredsställa en kvinna - några tips? (Gärna från kvinnor)

    Hittade en underbart bra tråd här på forumet. Så jag skapar en syskon-tråd. Den är skapad av "Anonym (Kär)"
    Det vore intressant att få nya idéer, gärna av kvinnor hur vi ska utveckla oss som män och kunna ge mer njutning.
    Finns det några säkra kort?

  • Svar på tråden Konsten att tillfredsställa en kvinna - några tips? (Gärna från kvinnor)
  • Gaja

    jag har inte läst hela tråden men håller med steffo 76
    klitoris är ingen skraplott och ta det gärna lungt med tungan inte rakt på utan var lite försiktig klitoris är väldigt känsligt..
    Men förutom det lagom långt förspel som inte alltid är desamma jämt variera lite

  • Lundby87

    Långt förspel. Mkt kropps berörelser vid nacke bröst smekningar där nere. kyssar på kroppen och vid läpparna. till slut så kommer hon näst intill tigga om att få den. "ler"

  • Sötisnosen

    Jag måste säga något om det där att klitoris inte är någon skraplott. Helt sant!

    Men något annat som är helt vedervärdigt är tungfladdret som man ibland ser på p-rullar och även råkar ut för ibland på riktigt! Det är INTE skönt någonstans. Känns ungefär som... ja jag vet inte vad, men det är inte skönt. Jämförbart med en dallrande sked gelé, eller dallrande fläsk i upplevelsen.

    Jag håller med Emmmi, lååångt förspel, varma händer, mycket retsamt smek. Och börja någon annanstans än i sovrummet. Viska upphetsande saker medan hon diskar eller något sånt. ;)

  • marmelade

    min kompis älskar att bli biten. det kanske inte alla gör. mitt tips är att vara lyhörd för partnern. ofta kanske man får mer hintar genom att partnern tar ens hand och leder den än att man sitter och ska berätta om hur man vill ha det. Fantasi är toppen!!! Funkar det inte så gör det inte, men det vet man inte förrän man provat... Annars tycker jag att mjukt och långsamt är vad de flesta tjejer gillar (i vart fall tills la grande finale) i motsatts till snabbt och hårt vad killar verkar tro. Sedan vill jag be killar med ett lite mindre petter-nicklas att inte misströsta. Då jag hört klagomål från tjejkompisar har det snarare berott på en stor som då gjort ont för att killen gärna kör på med sjävförtroende alldeles för hårt, än killar med mindre. Hoppsan hejsan vad jag blev frispråkig här, men jag gör det för en god sak...

  • Amandia

    Jag tror att jag är ensam på jorden att tycka såhär men men...
    Jag får skavsår på klitan om min make slickar mig där,
    får det även om jag själv är där och pillar. Huden på klitan är jätte känslig och
    bara några slick och det gör mera ont än skönt, sen ser jag att huden flagnat lite...

    Så jämt när han slickar mig så stoppar jag honom när han vill attackera klitan..
    runt om, blygisarna, allt annat får han gärna slicka på. Men klitan är så hemskt
    oskönt att ens nudda.. Den borde förbjudas.... hehe!!

    Sen är jag inte förtjust i att HAN kör med dildon eller annt i mig.
    Däremot gillar jag att köra med den då han ser på. Jag vill göra själv..
    Jag har nog lite "är en stor tjej, kan själv" över mig kanske...

    Jag hatar när han är för snabb, pang på, inget förspel...
    Förut var det han som tog mest intiativ för sex, nu är hans hjärna full av bokföring för nya företaget (han och papper.. urk!) och jobb jobb och så var det jobb. Så när vi väll slår oss ner i sängen fastnar han i en ställning och rör sig knappt. Värsta stelsmurfen! Flört

    Så det är perfekt för mig, då attackerar jag honom och får göra vad jag vill medans
    han fortsätter att vara sitt stela jag.. Visst mjuknar han upp snabbt av det oxå!!!

    Men jag älskar att få bestämma, Jag väljer ställning etc.
    Det jag tänder mest på är då han går. då går jag direkt efter. 98% av alla gånger går jag efter att han gått. Annars går jag precis innan. Tidigare fick jag aldrig orgasm nästan, men nu när jag tar intiativet, jag får bestämma så går jag på för fullt!  JAMMI!!!

    Men du kan väll fråga henne vad hon gillar.
    Vill hon ha någon leksak?
    Vill hon ha analsex? Ask her!

    Lycka till!

    dumma blomfluga!!
    måste den attackera mitt ansikte jämt!!

  • Amandia
    Anonym (pussen) skrev 2006-08-03 17:07:07 följande:
    Jag kan "gå igång" på att min man lagat en god middag, tänt lite ljus och skapat mysig stämning... ett glas vin (eller fler ) söta komplimanger Fick det så igår när jag kom hem från jobbet och vi hamnade i sängkammaren 2 gånger
    Igår så tog han med mig ut på en dyrare resturang.
    hela vägen hem tjatade jag på honom att han var romantisk.
    han fattade ingenting stackarn, han var ju bara hungrig och råkade svänga in just där.
    men för mig vart det en blixt från himlen! han tände mig direkt.

    tänk att det igentligen kan behövas så lite för att man är igång..Skrattande
  • Amandia
    Kalmarmamman skrev 2006-08-07 17:23:10 följande:
    Strostäda hela lägenheten, laga en god middag, skäm bort henne. Och var nyduschad!
    och raka dig! det gör susen!
  • Dhana

    För mig räcker det med att min man helt spontant, ger mig en riktig KYSS... viskar ngt "porrigt/sexigt" i mitt öra.....eller "tafsar"

    Alltså det kan vara i soffan, hos svärmor, i affären ..osv..

    Allt som är lite "förbjudet" är upphetsande.

    ( svårt att förklara )

  • Dhana

    ********* " Storstäda hela lägenheten, laga en god middag, skäm bort honom. Och var nyduschad! " *****************************

    Hade detta fungerat på män, hade min kille konstant varit kåt

    Det är han iochförsig *skrattar*

  • Anonym (Nytänd)

    Som alla skriver här så är ju långa intensiva förspel himla trevligt, mycket kyssar och smek över HELA kroppen! Jag älskar att ligga på mage och blir smekt/kysst på nacke, skuldror, rygg, skinkor, baksidan av låren, knävecken och så sakta upp igen. Trevande händer & tunga ner mellan låren och mot det heliga
    Att bli smekt på könet "bakifrån" är en riktig höjdare tycker jag.

    Efter 11 underbara år med min man så har vi fått till en riktig nytändning - han har varit lite halvanti tidigare men har nu rakat sitt kön och ingen är lyckligare än jag!!!

    Att få smeka och kyssa en slätrakad pung är ju bara sååå mysigt

  • Anonym

    Angående oralsex så tycker jag det är skönt att bli slickad direkt på klitoris men med HELA tungan, tryckandes, alltså inte tungspetsen. Tryck liksom ett stort parti av tungan emot, rytmiskt. Sen gillar jag mest när "nåt" är PÅ VÄG in i mig alltså inte inne helt, så använd en dildo eller fingrar men tryck inte in hela

  • Anonym

    Jag blir otroligt kåt av att se min kille onanera, det är helt sjukt vad kåt man blir Det bästa jag vet är när man en hel dag (!!!) gått runt å gett varandra lite kåta blickar, så varje gång man råkar snudda vid varandra, går det som en stöt genom hela kroppen. Sen när man ÄNTLIGEN ska lägga sig i sängen börjar man ta på varandra lite lätt, det känns ju som om man kommer redan där, men sen fortsätter det.... SÅ UNDERBART

  • Anonym (Pling)

    Min kille sedan några år har lyft sexet till en helt ny nivå, som jag inte trodde var möjlig! En enorm variation, han tar låååång tid på sig att komma (inga fyra sekunder där inte, och jag förstår inte hur han bär sig av), han frågar alltid om det gått för mig innan det är hans tur, och inte minst: hur många gånger! En tjej kan ju få jättemånga orgasmer, och det hindrar inte att man också får en samtidigt som han slutligen får sin. Fyra-fem gånger är inte ovanligt när vi "håller på" och emellanåt dubbelt så många gånger, när vi har gott om tid...

  • Anonym (Analorgasm)

    Min kvinna älskar att få den i rumpan, hon får otroliga orgasmer av det:)

  • Hella17

    Förspel börjar redan vid frukosten Flört
    Visa uppskattning för din kvinna. Se till att hon känner sig älskad.
    Var fysisk. Alltså kramar, en smekning när du går förbi, puss ibland, en hand i svanken om ni står tillsammans någonstans.
    Ödmjukhet är sexigt.
    Dessa saker är exempel på sånt som lägger grunden för att din kvinna känner sig älskad och blir mer avslappnad och du har då lättare att tända henne i sängen.
    Är ju viktigt att allt detta inte helt plötsligt dyker upp en dag som något som aldrig tidigare skett. Resultatet kan då bli misstänksamhet.
    Sedan är kvinnor väldigt olika också. Vad som tänder vissa tänder inte andra. Så prata om det. Prata om vad som får er att tända. Att prata sex kan i sig vara upphetsande. Våga prata mkt om vad ni gillar. Visa, berätta, fråga.
    Om ni är osams så är det svårt att "få till det". Men det går ju att bli sams så blir vägen till sex genast kortare.

Svar på tråden Konsten att tillfredsställa en kvinna - några tips? (Gärna från kvinnor)