• Lilla NasseMaja

    69:an. Hur gör man? känner mig klumpig =(

    här om dagen ville killen köra 69:an.
    dum som jag kände mig frågade jag "hurdå?"
    han skrattar till och upprepar "hurdå?" och skrattar lite lätt.

    jag sätter mig på honom och sakta putar upp med rumpan på hans ansikte. usch vad det kändes konstigt =(
    kunde inte slappna av för fem öre och låtsades att jag kom.

    hur ska man få 69:an att bli bekväm?
    känns det bra för nån tjej att "sätta" sig på killens ansikte??
    =(

    lite pinsamt detta....

  • Svar på tråden 69:an. Hur gör man? känner mig klumpig =(
  • Anonym (Jaaa)
    livserfaren skrev 2017-10-14 06:06:33 följande:
    utveckla gärna liggställning över eller underst och gärna om du är tjej eller kille,
    Jag har varit underst i båda fallen, är kille.

    Kanske är det lättare för två killar, men 69:an går även att göra på sidan :)
  • mek1965

    borde han inte skratta till han måste vissa hur man gör men du kan googla så kommer en kort porrfilmer där kan du lära dig

  • Anonym (1)

    Killen överst är bara bökigt. Har aldrig funkat bra för mig.. men om man tycker 69:an är svår så är tipset att testa att ligga på sidan.

    Vi brukar börja liggandes på sidan ibland, och sen rullar vi ett kvarts varv efter en stund.

    Vissa tycker det är lite svårt att både ge och ta samtidigt så att säga men jag har aldrig riktigt haft det problemet i förhållanden. Skulle säga att det dels är lite av en vanesak!! Övning ger färdighet :)

    Men det är också lite av grejen eller utmaningen med 69:an om man så vill.. Samspelet med partnern när man både ska njuta själv och koncentrera sig på sin partner. Man är liksom tvungen att slappna av om det ska gå bra. Men man lär sig!

    Om man é riktigt obekväm med att ha rumpan nära ansiktet på sin partner kanske 69:an inte är riktigt rätt.

  • livserfaren
    Anonym (1) skrev 2017-10-14 20:42:57 följande:

    Killen överst är bara bökigt. Har aldrig funkat bra för mig.. men om man tycker 69:an är svår så är tipset att testa att ligga på sidan.

    Vi brukar börja liggandes på sidan ibland, och sen rullar vi ett kvarts varv efter en stund.

    Vissa tycker det är lite svårt att både ge och ta samtidigt så att säga men jag har aldrig riktigt haft det problemet i förhållanden. Skulle säga att det dels är lite av en vanesak!! Övning ger färdighet :)

    Men det är också lite av grejen eller utmaningen med 69:an om man så vill.. Samspelet med partnern när man både ska njuta själv och koncentrera sig på sin partner. Man är liksom tvungen att slappna av om det ska gå bra. Men man lär sig!

    Om man é riktigt obekväm med att ha rumpan nära ansiktet på sin partner kanske 69:an inte är riktigt rätt.


    Ett utmärkt inlägg i tråden kul att det funkar så bra mellan er.
  • livserfaren
    livserfaren skrev 2017-10-16 14:27:45 följande:
    Ett utmärkt inlägg i tråden kul att det funkar så bra mellan er.
    Ok går ni hela vägen och om vem av er orkar hålla sig längst,
  • HappyPerson
    Lilla NasseMaja skrev 2006-12-16 21:18:22 följande:

    här om dagen ville killen köra 69:an.
    dum som jag kände mig frågade jag "hurdå?"
    han skrattar till och upprepar "hurdå?" och skrattar lite lätt.

    jag sätter mig på honom och sakta putar upp med rumpan på hans ansikte. usch vad det kändes konstigt =(
    kunde inte slappna av för fem öre och låtsades att jag kom.

    hur ska man få 69:an att bli bekväm?
    känns det bra för nån tjej att "sätta" sig på killens ansikte??
    =(

    lite pinsamt detta....


    Kör med ett par grenlösa trosor, en del kvinnor tycker det känns "lättare" då eftersom rövhålet inte blir lika exponerat.
  • Urstark

    Hos oss brukar det oftast börja med att han står på knä vid mitt huvud så jag kan suga honom och han kan lätt röra sig in och ut i min mun. Ganska snart kan han inte låta bli utan böjer sig fram mot mitt underliv och börjar slicka lite halvt på knä vid sida av mig alltså.

    Annars blir det när jag suger av honom och blir riktigt kåt, grenslar hans bröstkorg och backar tills musen når munnen.

  • Anonym (Yes)
    Urstark skrev 2017-11-21 18:49:07 följande:

    Hos oss brukar det oftast börja med att han står på knä vid mitt huvud så jag kan suga honom och han kan lätt röra sig in och ut i min mun. Ganska snart kan han inte låta bli utan böjer sig fram mot mitt underliv och börjar slicka lite halvt på knä vid sida av mig alltså.

    Annars blir det när jag suger av honom och blir riktigt kåt, grenslar hans bröstkorg och backar tills musen når munnen.


    Så härligt när man som kille ligger där och väntar på att få börja slicka och fittan kommer närmare ansiktet. Man känner doften..
  • axxxel

    Lite av grejen med 69 är väl att man både ger och tar samtidigt. Underbart när man kommer samtidig i varandras munnar

  • Anonym (Yes)
    axxxel skrev 2017-11-23 16:06:29 följande:

    Lite av grejen med 69 är väl att man både ger och tar samtidigt.


    Tycker jag också!

    En del tycker det är svårt, och ja det är det. Men det är grejen liksom. Att ge och ta samtidigt.
  • livserfaren
    Anonym (Yes) skrev 2017-11-23 16:21:34 följande:
    Tycker jag också!

    En del tycker det är svårt, och ja det är det. Men det är grejen liksom. Att ge och ta samtidigt.
    Håller med dig det bästa är väl om det går samtidigt,Önskedröm
  • Anonym (Yes)
    livserfaren skrev 2017-11-25 22:29:58 följande:

    Håller med dig det bästa är väl om det går samtidigt,Önskedröm


    Ja fast för mig personligen är det faktiskt inte det allra viktigaste. Jag kan tycka att 69:an helt klart har sitt existensberättigande ändå, och njuter faktiskt mer av resan än själva målet i den ställningen.

    Har för övrigt mest använt 69:an som förspel. Tycker det är kul när båda bara blir kåtare och kåtare heja tiden.. :)
  • livserfaren
    Anonym (Yes) skrev 2017-11-29 08:05:23 följande:

    Ja fast för mig personligen är det faktiskt inte det allra viktigaste. Jag kan tycka att 69:an helt klart har sitt existensberättigande ändå, och njuter faktiskt mer av resan än själva målet i den ställningen.

    Har för övrigt mest använt 69:an som förspel. Tycker det är kul när båda bara blir kåtare och kåtare heja tiden.. :)


    Är du tjej eller kille. Nyfiken
  • Anonym (Svan)

    Jag kan tycka att det är svårt att kunna komma så ned min man. Jag suger gärna honom o han slickar mig med jag har svårt att slappna av då. Har aldrig kommit så men alltid vid vanligt samlag.

  • Anonym (Yes)
    livserfaren skrev 2017-11-29 09:22:07 följande:

    Är du tjej eller kille. Nyfiken


    Okej, berätta vad som gör dig nyfiken där? Hur tänker du?

    Så avslöjar jag..
  • 69080414

    Hon ligger rygg och jag ovan på smeka med 69 känner skönt ibland vänd jag ligger rygg och hon ovan på

  • Dunderton

    Mitt bästa tips är att ligga på sida. Det har flera fördelar!

    - Ingen behöver ligga överst och få ont i nacken.

    - Ni kan vila huvudet på varandras lår.

    - Ni kan komma åt att röra era underliv mot den andres mun. Du kan vinkla och röra musen mot hans mun och tunga så det blir skönast för dig, och din kille kan också röra kuken i din mun om han och du gillar det (kan ju skona din nacke lite också att även han stöter med kuken).

    - Ta det lugnt och som det kommer. Tänk inte att ni ska prestera något, utan njut och ta det lugnt..

    Lycka till!

  • Anonym (Yes)
    Dunderton skrev 2018-01-30 10:23:20 följande:

    Mitt bästa tips är att ligga på sida. Det har flera fördelar!

    - Ingen behöver ligga överst och få ont i nacken.

    - Ni kan vila huvudet på varandras lår.

    - Ni kan komma åt att röra era underliv mot den andres mun. Du kan vinkla och röra musen mot hans mun och tunga så det blir skönast för dig, och din kille kan också röra kuken i din mun om han och du gillar det (kan ju skona din nacke lite också att även han stöter med kuken).

    - Ta det lugnt och som det kommer. Tänk inte att ni ska prestera något, utan njut och ta det lugnt..

    Lycka till!


    Bra tips
  • Anonym (Kvinna 49)

    Den kan vara lite klurig den! Svårt att koncentrera oss😂😂 tipset om öppna trodde är bra, vill inte att han får näsan i stjärthålet🙈 när vi gör ligger vi på sidan eller jag överst för att spara min kräkreflexer. Annars föredrar vi nog var för sig men en lite stund är upphetsande?

Svar på tråden 69:an. Hur gör man? känner mig klumpig =(