• Anonym (.....­)
    Äldre 29 Apr 14:09
    5514 visningar
    14 svar
    14
    5514

    Kommer alltid era killar när ni runkar av dom?

    Ja, kommer alltid era killar när ni runkar av dom? Jag skulle väcka min sambo idag på morgonen och runka av han. Men han va för trött för att komma?

  • Svar på tråden Kommer alltid era killar när ni runkar av dom?
  • Anonym
    Äldre 29 Apr 14:11
    #1

    De har hänt att de inte har gått när vi har haft sex.För både honom å mig.De kan ju bero på mycke.Du ska inte ta åt dig,utan de kan mycke väl vara att han var trött eller så var han väl bara inte på g just då.
    Även killar kan ju liksom vi ha perioder.

  • Anonym (.....­) Trådstartaren
    Äldre 29 Apr 14:39
    #2

    Nej ska försöka att inte tänka det är mitt fel, det går ju somsagt inte alltid för mig heller så.

  • Anonym
    Äldre 29 Apr 20:09
    #3

    Det händer med jämna mellanrum...inget ovanligt alls, kan bero på många olika faktorer.

  • Anonym (Nix)
    Äldre 30 Apr 11:32
    #4

    Min kille har aldrig kommit när jag har runkat av honom... I och för sig försöker jag ganska sällan eftersom han inte tycker det är så värst skönt när jag gör det. Har försökt få honom att ge mig instruktioner men han tycker att det är bättre att jag suger av honom istället :P Det brukar i och för sig inte heller leda till orgasm. Han har ganska svårt för att komma och jag har fortfarande inte riktigt fått kläm på vilken typ av stimulans han behöver, samt att jag ofta inte orkar hålla på tillräckligt länge. Jaja, aldrig något problem med för tidig utlösning i alla fall...

  • Anonym
    Äldre 30 Apr 11:42
    #5
    +1

    Att runka av någon direkt på morgonen kan vara knivigt.

    Oftast kan utlösningen försvåras på morgonen då man oftast är i behov att göra ett toalettbesök först.

  • Anonym
    Äldre 30 Apr 11:57
    #6

    Han kommer oftast när jag runkar av honom, såvida han inte druckit alkohol. Då kommer han övertaget inte.

  • Anonym (runka av?)
    Äldre 30 Apr 12:32
    #7

    Att runka av någon? alltså ytrycket!! betyder att göra klart. Runkar man av någon så kommer personen i fråga ju. suga av är lika med orgasm. Runka av är det samma. bara runka behöver inte innebära orgasm.

  • Anonym
    Äldre 30 Apr 14:01
    #8

    Här var vi petiga

  • Anonym (samma­)
    Äldre 30 Apr 14:03
    #9

    anonym (nix) jag är precis i samma situation som dig hehe tar inte åt mig för att han inte kommer. Brukar tycka det är jobbigt att suga av honom så länge som han behöver för att komma.

  • Anonym
    Äldre 30 Apr 23:55
    #10

    ibland o ibland inte. oftast kan jag själv runka/suga av honom men ibland hjälper han till lite själv om jag blir för trött i hand/mun*ler*

  • CUFC
    Äldre 1 May 09:44
    #11

    Flickan min brukar väcka mig på helgmorgnar med att runka av mig, kommer varje gång.
    Dock är det inte alltid jag vaknar utan vaknar först när tåget redan har gått så att säga...
    Då ligger man där kladdig och en flicka med otroligt pillimarisk min bredvid sig...

  • Anonym (Kille­n)
    Mon 1 Aug 2022 15:53
    #12

    Han kanske inte blut tillräckligt upphettad av en avrunkning, jag menar det kan han ju göra själv. Jag tycker själv att det är skönare Att bli avsugen då.

  • Anonym (Man)
    Mon 1 Aug 2022 19:44
    #13

    Jag har aldrig kommit när en kvinna runkat eller sugit av mig. Jag vet inte om jag bara inte kan komma på det viset eller om jag inte träffat nån med den rätta tekniken. Vid vanligt knull eller om jag själv runkar kommer jag oftast ganska snabbt. 

  • Mon 1 Aug 2022 19:48
    #14

    Är man hård på morgonen, så behöver det inte betyda att man är kåt, pisstånd kommer man inte på.

Svar på tråden Kommer alltid era killar när ni runkar av dom?