• Anonym (blyg)

    Våga mer i sängen

    Hur ska jag få min man att våga mer i sängen? Han är ganska pryd av sig. Han har iofs blivit bättre efter att ha tittat på porr (i smyg, men jag vet ändå). Jag skulle vilja att han var lite mer hård och pratade lite mer. Jag har försökt att prata med honom men det ger inte mycket resultat. Är inte själv så bra på att prata dirty. Har ni tips på detta blir jag jätteglad. Varför är det så svårt att våga med den man älskar???
    //blyger

  • Svar på tråden Våga mer i sängen
  • sambo i sumpan

    Testa att titta på film med honom...fråga lite om det som händer och säg att du vill göra så

  • kawwa77

    Alltså det är nog inte lätt att ändra på en människa är man pryd och försiktig så är man, han kommer bara känna sej obekväm om du försöker ändra på honom, men vad vet jag det är ju värt ett försök!

    När läget känns rätt, tala om hur du skulle vilja ha det, känner du honom väl borde det väl inte vara ngt problem

  • Anonym (blyg)

    I går skickade jag honom ett sms där det stod vad jag ville vad vi skulle göra i sängen på kvällen! Vet ni vad? Det funkade!!! Så härligt det var. Nu börjar han förstå att jag vill att vi ska vara lite mer porriga i sängen. Sexiga sms är toppen! Det är lättare att skriva än att prata ibland.
    //blyger

  • Anonym (Haha)
    Anonym (blyg) skrev 2007-11-08 16:33:05 följande:
    Våga mer i sängen

    Hur ska jag få min man att våga mer i sängen? Han är ganska pryd av sig. Han har iofs blivit bättre efter att ha tittat på porr (i smyg, men jag vet ändå). 


    Många tjejer klagar på att killar kollar på porr. Ja, fy fan.
  • Anonym (Engelska)
    Anonym (blyg) skrev 2007-11-10 10:20:54 följande:

    I går skickade jag honom ett sms där det stod vad jag ville vad vi skulle göra i sängen på kvällen! Vet ni vad? Det funkade!!! Så härligt det var. Nu börjar han förstå att jag vill att vi ska vara lite mer porriga i sängen. Sexiga sms är toppen! Det är lättare att skriva än att prata ibland.
    //blyger


    Se det funkar, härligt.
    En annan möjlighet är, att DU också tar på dig en mera dominant roll. Visar att du njuter av annan typ sex.

    Porr är inte lösningen.
  • Anonym (A)

    Det bästa sexet uppstår då man vågar utforska tillsammans och uttrycka sina behov. Det är ju samspelet som gör det. 

    Jag tänker att det ändå är få som vill äta samma middag dag ut och dag in. Samma sak med sex, vågar man inte uttrycka sina behov och experimentera så har  man snart förätit sig på makaroner och korv. 


    Man har allt att vinna på att våga uttrycka sina sexuella önskemål eller behov. Sedan blir det ju inte alltid så bra eller härligt som man hoppats. Men då får man fortsätta utforska tillsammans.

  • KimLinnefeldt

    Tips: Kryp ner och sätt på Clara Johnssons sexnoveller i mobilen eller en högtalare. Flyt med i fantasierna. Lägg till ett ord själv, här och där...

Svar på tråden Våga mer i sängen