• Anonym (Skönt)

    Kåt av blöja

    Efter förlossningen har jag haft problem med inkontinens jättelänge, hade ju förlossningsblöjor först och har fortsatt med det sen. Men nu inser jag att jag blir kåt av att ha dem på mig, både för känslan och för att det känns lite pinigt. Vad är det som händer med mig? Jag är världens "normalaste" annars.

  • Svar på tråden Kåt av blöja
  • MiamiVice THE Slyna
    Anonym skrev 2008-03-02 15:16:59 följande:
    sök vård
    Moget att vara anonym vid såna uttalanden..
  • Yesorno
    Svar på #63
    håller med...och uttalandet: "vem vill vara normal" från Plastkillen med! Kvittar väl vad folk tänder på...vi e ju alla olika va? Huvudsaken sexet funkar.
  • MiamiVice THE Slyna
    plast killen skrev 2008-03-01 20:44:05 följande:
    udda e kul.... förnöjer sexlivet ju...
    och förhöjer sexlivet..
  • Häxan Jia
    Anonym (Skönt) skrev 2007-12-04 17:33:44 följande:
    Efter förlossningen har jag haft problem med inkontinens jättelänge, hade ju förlossningsblöjor först och har fortsatt med det sen. Men nu inser jag att jag blir kåt av att ha dem på mig, både för känslan och för att det känns lite pinigt. Vad är det som händer med mig? Jag är världens "normalaste" annars.
    Ähh skit i det, gillar du dom så kör på De finns inget som heter NORMAL, de är ett ord riktigt sjuka personer använder bara för att låta bra
    Så satans lycklig och fortfarande EN STOLT SLYNA!!!!
  • Häxan Jia
    Anonym skrev 2008-03-02 15:16:59 följande:
    sök vård
    Gör det själv. Måste vara extremt jobbigt att vara du!!!!
    Så satans lycklig och fortfarande EN STOLT SLYNA!!!!
  • Anonym

    Ja jag måste ju säga att blöja är mindre "farligt" än många andra sexlekar, för min del i alla fall.

  • Anonym (Pelle)

    Jag skulle tycka det vore häftigt men en tjej som ville ha blöja på dig, skulle kunna komma många upphetsande lekar :D

  • Anonym (Y)

    Absolut, sex ska vara kul och lekfullt ju...:)
    Anonym (Pelle) skrev 2008-03-04 18:28:10 följande:


    Jag skulle tycka det vore häftigt men en tjej som ville ha blöja på dig, skulle kunna komma många upphetsande lekar :D
  • MiamiVice THE Slyna
    Anonym (Y) skrev 2008-03-04 21:10:30 följande:
    Absolut, sex ska vara kul och lekfullt ju...:)Anonym (Pelle) skrev 2008-03-04 18:28:10 följande:
    Håller med! Big Time!
  • Anonym (Martin)

    Man kan köpa vuxen blöja på apotea. Finns många att välja på. Tunna och tjocka. 

  • Martinpanties1
    Anonym skrev 2007-12-15 14:07:08 följande:

    Vart får man tag på såda stora blöjor till karlar?
    Mitt ex tar vårt barns blöjor i kissar i dem.
    Jag kunde tyvärr inte acceptera hans beteende så vi gick skilda vägar.Men finns de stora blöjor för vuxna så vore de ju bra så vårt barn får ha sina blöjor i fred.


    Kan köpa på apotea, min fru handlade där först nu får hon dom från vårdcentralen. 
Svar på tråden Kåt av blöja