• Anonym

    Han fes

    Mitt undersexakten sa det *Prutt* Och en til *Pruuuuut* Han var inne i mig och han bara fortsatte som ingenting. Han sa heller ingenting. Var han så upptagen med sexet, så han inte märkte när han fes??

  • Svar på tråden Han fes
  • Hallonröd
    synanceia skrev 2008-09-13 21:04:29 följande:
    Haha! Ja fast skillnaden är ju att du kunde känna efter liksom. Kan tro att under en sexakt så är man fokuserad på annat och på så vis känner trycket när det är för sent? Har hänt mig med
    Ja iofs Men det kunde ju ha hänt när han redan var inne med det där insrumentet som de trycker nedåt med....av det trycket kan olyckan med en fis vara framme...
    // Hallon är inte bara gott utan nyttigt också...
  • synanceia

    Haha precis!


    Hallonröd skrev 2008-09-13 21:08:35 följande:
    Ja iofs Men det kunde ju ha hänt när han redan var inne med det där insrumentet som de trycker nedåt med....av det trycket kan olyckan med en fis vara framme...
  • IsadorasMamma

    HAHA ja... Jag håller iaf med TS!

    Ngt säger man fan! Det gör man väl i vanliga fall om man råkar släppa sig, varför ska man inte ursäkta sig under sex?

    Meeen fl i ett nötskal! Mothugg mothugg...

    "Säker på att det inte va en musprutt"? HAHA.
    Det va nästan roligare än hela fisen...
    Jag trodde man märkte skillnaden men visst kan jag ha fel =)=)

    En fis under en sexakt, ja det har hänt mig eller rättare sagt min pojkvän, andra ggn vi sågs. Direkt efter att han kommit så porrigt han kunde så sa det "braaaaaaaaaaaaaaak" & sen "Neeeej".

    Jag skrattade så jag höll på att kvävas, han gick in på toa & försökte hålla andan till han dog.

    HAHAHA!

  • Hallonröd
    IsadorasMamma skrev 2008-09-13 21:13:42 följande:
    HAHA ja... Jag håller iaf med TS! Ngt säger man fan! Det gör man väl i vanliga fall om man råkar släppa sig, varför ska man inte ursäkta sig under sex?Meeen fl i ett nötskal! Mothugg mothugg..."Säker på att det inte va en musprutt"? HAHA.Det va nästan roligare än hela fisen...Jag trodde man märkte skillnaden men visst kan jag ha fel =)=)En fis under en sexakt, ja det har hänt mig eller rättare sagt min pojkvän, andra ggn vi sågs. Direkt efter att han kommit så porrigt han kunde så sa det "braaaaaaaaaaaaaaak" & sen "Neeeej".Jag skrattade så jag höll på att kvävas, han gick in på toa & försökte hålla andan till han dog.HAHAHA!
    Jo FL i ett nötskal....håller med. Tror ingen av de som säger att det "inte var så farligt" skulle tycka det om det gällde dem själva och var precis i början av ett nytt förhållande. De allra flesta tycker sånt är pinsamt i början.

    Får det intrycket av TS att de inte känner varann så väl än  - hon och killen.  Skillnad om TS och killen varit ihop i 10 år...då hade de nog garvat eller inte brytt sig...Flört
    // Hallon är inte bara gott utan nyttigt också...
  • Anonym (Hahaha)

    Har väl hänt att det läckt lite dålig luft när det varit som skönast, hahaha
    Vet inte om det noterades men  ...det hände i alla fall
    OBS! Alla inblandade överlevde och har än idag hälsan i behåll.

  • Häegertz
    Anonym (Suck) skrev 2008-09-13 15:46:41 följande:

    Det vette fan om fisar och sex har med varann att göra, börjar undra hur svenska folket egentligen har sex ??? Är det normalt att ligga och skita hipp som happ när man sexar med sin partner?

    TS, tror din karl skämdes och hoppades att du inte skulle höra. Eller så skiter han i det helt enkelt. Själv hade jag nog blivit förbannad. Tycker det är ofräscht! Hur skulle han reagera tro om du la av en laddning när han som bäst tar dig bakifrån?


    Älskar när frugan fiser när jag tar henne bakifrån. Det kittlar liksom längs med hela kuken på ett vansinnigt skönt sätt. Knull Deluxe liksom!
  • Perjonsson

    Haha. Vad är alternativen.
    Avbryta o gå ut till tomtgränsen?
    Nääää... Bara släpp ut skiten.
    Jämställdheten hahahaha..gör att killen förväntas göra jobbet vilket sätter fart på magen.....så lev med det

  • Anonym (Hahaha)

    Är ju som olika....
    Man kanske inte vill blåsa mittbena på sin nya lover, hahaha

  • Tukt

    Tycker inte det är så konstigt om någon råkar fisa under en sexakt. Det är konstigare att Familjeliv plötsligt översvämmats av trådstarter om fjärtar.
    En tycker det kunde räcka med en eller två för att avhandla ämnet utsläppsrätter.

  • Anonym (Seriös tråd.)
    Tukt skrev 2022-08-29 20:21:36 följande:

    Tycker inte det är så konstigt om någon råkar fisa under en sexakt. Det är konstigare att Familjeliv plötsligt översvämmats av trådstarter om fjärtar.
    En tycker det kunde räcka med en eller två för att avhandla ämnet utsläppsrätter.


    Gamla är de dessutom. Den här är från 2008. Nån har väldigt kul nu. 
  • Anonym (Lena)

    Är väl ingenting att göra en grej av. Jag fiser väldigt ofta när det går för mig. Varken jag eller min man lägger nån notis vid det.

  • Anonym (Jo)
    Anonym (Seriös tråd.) skrev 2022-08-29 20:33:44 följande:
    Gamla är de dessutom. Den här är från 2008. Nån har väldigt kul nu. 
    Verkligen
Svar på tråden Han fes