• Anonym (Jess)
    Äldre 3 Oct 18:01
    32307 visningar
    84 svar
    84
    32307

    Rekordtidig utlösning

    Jag och sambon skulle ha samlag igårkväll. Men han hann bara komma in i mig och köra in och ut ett par gånger så sa han ååhh neeej och började stöna. Själv hade jag svårt att hålla mig för skratt...hihi
    För oss var detta den absolut snabbaste gången.
    Vad är rekord för er andra, hur snabbt har han skjutit av när ni har samlag ?
    Berätta lite så vi får oss ett gott skratt !

  • Svar på tråden Rekordtidig utlösning
  • Anonym
    Äldre 1 Nov 18:07
    #71

    nu har jag ingen sambo men har en kk vi hade sex första gången igår jag satte mig bara på K'ken så gick de för han han va nog överkåt eller något

  • Anonym
    Äldre 1 Nov 18:19
    #72

    de snabbaste jag varit me om att killen inte ens fått av mig trosorna utan sprutat på trosorna

  • Anonym (haha)
    Äldre 1 Nov 18:51
    #73

    Vilken rolig tråd...
    ...var med en kille en gång som kom när vi/jag satte på honom kondomen så mer är så blev det inte den gången...
    Snacka om snopet!!
  • Anonym (Yeah!­)
    Äldre 2 Nov 14:32
    #74

    Min sambo kommer ofta lr alltid väldigt snabbt..inom 5 min är sexet avklarat o först idag har vi haft sex 2 ggr efter varandra (har varit ihop 6 år). Han kom o sedan sög jag honom..han blev kåt igen o vi sexade igen..detta är OVANLIGT!!! Kändes kul att få 2 korta knull idag ist för ett...hihihi...

  • Anonym (Been there)
    Äldre 3 Nov 14:48
    #75

    Anonym (Yeah!) skrev 2008-11-02 14:32:47 följande:


    Min sambo kommer ofta lr alltid väldigt snabbt..inom 5 min är sexet avklarat o först idag har vi haft sex 2 ggr efter varandra (har varit ihop 6 år). Han kom o sedan sög jag honom..han blev kåt igen o vi sexade igen..detta är OVANLIGT!!! Kändes kul att få 2 korta knull idag ist för ett...hihihi...
    Det är min melodi.
    Fast oftast oralsex (åt båda) först och sen köra
    Men det går fort ändå.
    Alkohol och salva är bra för att köra längre.
    Ibland är det maraton men det är inte alltid hon uppskattar det
  • Evildr­eam
    Äldre 13 Nov 12:12
    #76

    snabbaste sammlaget 3 min
    längsta 45-50 min

  • RutanM­edKnut­an
    Äldre 19 Nov 10:15
    #77

    Jag är karl men kan väl bidra.. det var för ett tag sen när jag skulle slicka tjejen, jag hade jeans på mig och låg på mage och det gned på nåt speciellt vis så jag råkade komma :D jag tänder även mycket på att ge oralsex. Blev lite pinsamt, förhållandet är färskt och jag blev hård igen så låtsades inte om det och försökte köra på som vanligt.. tyvärr höll inte dicken ut hela vägen så jag fick snällt erkänna att jag hade gått händelserna i förväg.. men hon tyckte det var gulligt? :P

  • Anonym (sexy)
    Sat 16 Jul 2022 01:17
    #78

    Jag och tjejen hade haft en mys kväll med middag och film i soffan med lite små hångel.
    När vi sedan hamnar i sängen har jag ett rejält stånd och redan efter några stötar i tjejen känner jag den välbekanta kittlingen och stannar upp men det hjälper inte utan jag hinner bara säga till tjejen fan också nu kommer jag...det var de snabbaste jag har kommit efter bara ca 40 sekunder.
    Tjejen skrattade och sa jag det gick snabbt. 

  • Anonym (Jessi­ca)
    Sat 16 Jul 2022 12:36
    #79
    -1

    Haha snabbaste hann inte ens in i mig. Är själv en sk. Milf och skulle ha sex med en ung kille. Dock så kunde han fortsätta direkt. Hade inte sugit han eller något utan vi skulle ha sex direkt. Så vart lite paff när han spruta på min mage innan han ens kommit in i mig. 

  • Mia99
    Sat 16 Jul 2022 13:53
    #80

    Det snabbaste jag varit med om var en kille jag dejtade när jag var runt 20. Vi hånglade och kysstes lite, tog på varandra utanpå kläderna, varvid han strax stönade till med ett "åååneeeej", och sen var det slut med en långsamt växande fläck i jeansen. Först tyckte jag det var lite smickrande, men efter fjärde gången var det inte lika kul längre. Dessutom kunde han inte alls ladda om, så det blev inget mera. Han ville faktiskt inte göra något alls mer med mig därefter, varken kyssas, kramas, smeka, slicka eller pulla, så jag fick ingen stimulans över huvud taget, Vi fick aldrig till det en enda gång under den korta tiden vi dejtade.

  • Anonym (Man)
    Sat 16 Jul 2022 16:21
    #81

    Jag kan minnas två tillfällen som varit speciella, vid det ena tillfället fick jag orgasm innan jag kom in i henne och sprutade på hennes fitta, det andra tillfället lyckades jag trycka in den i henne men inte dra ut den innan jag kom. Vid båda tillfällena var jag väldigt kåt och hade nog inte kommit på några dagar. Jag kan väl även säga att det inte hör till vanligheten utan jag brukar kunna hålla på ett tag innan jag kommer. Vid första tillfället, när jag inte ens kom in i henne blev hon lite besviken men tog det bra, vid det andra tillfället mig hon och frågade om hon var skön.Skäms 

  • Fri 22 Jul 2022 22:53
    #82

    En morgon ville dåvarande partnern ligga, det blev mera pang på utan direkt förspel.

    Han mer eller mindre penetrera så var det klart, ibland är det inte lätt att vara man.

  • Sat 23 Jul 2022 08:51
    #83
    +1

    Det där är både känsligt och pinsamt och jobbigt, men bakifrån så är mitt snabbast typ 5 juck.

  • Anonym (En stöt)
    Fri 12 Aug 2022 12:18
    #84

    En gång gick det för mig på första stöten. Vi hade inget skydd, så jag var tvungen att dra mig ur direkt. Jag kan inte komma igen, så när det har gått är det kört. Vi skojade att det måste ha varit världens kortaste samlag.

Svar på tråden Rekordtidig utlösning