• Fjorren

    * * * Krypets fikakompisar * * *

    Gamla tråden tog slut så nu kan vi fortsätta ses här {#lang_emotions_laughing}


    (¯`°?.¸ ♥ Jasmine 070707. Sabina 090804 ♥ ¸.?°´¯) www.oqvist-fabbri.se - Uppdaterad 20 september
  • Svar på tråden * * * Krypets fikakompisar * * *
  • aok

    Härligt! Vad äter hon nu?

    Idag är jag hemma och vabbar. Johannas ena öga är helt svullet, igår var det gult och kletigt med det verkar ha försvunnit så jag hoppas på att det här går över fort.

    Vi är hemma på påsk. Påskdagen - annandagen har vi besök, övriga dagar ska vi fixa med båten inför sjösättningen. Men L kanske måste göra mycket själv eftersom barnen stör så att det blir mindre gjort om vi åker alla än om han åker själv. Så vi kanske får roa oss en del själva. 

  • Cardigan

    E har kommit igång med amningen och så får hon smakisar och favoriten- havregröt.

    I påskhelgen är det skärtorsdag, påskdag och annandag som inte är inbokade i vår kalender.

  • aok

    Jo visst var det lite sent ute... jag såg inte ditt inlägg om junibacken förrän igår.

    Idag fyller Johanna 2 år. Oj vad stor hon har blivit  

  • Tingeling76
    aok skrev 2011-05-17 18:55:42 följande:
    Jo visst var det lite sent ute... jag såg inte ditt inlägg om junibacken förrän igår.

    Idag fyller Johanna 2 år. Oj vad stor hon har blivit  
    Grattis i efterskott Johanna!!! Hoppas att du hade en fantastisk dag .
    Saga född 070905 - Simon född 090826 ~~~~~ Blogg: 2barnskaoset.blogspot.com/
  • aok

    Hur är det med er? Hur går det med magar och flyttar och alt vad ni håller på med? Vad har ni för sommarplaner? Är det nån som är hemma 6-10/7? Då är jag och tjejerna ensamma i stan och skulle tycka att det var jättekul att hitta på nåt med nån av er.

  • Fjorren
    aok skrev 2011-06-15 11:07:10 följande:
    Hur är det med er? Hur går det med magar och flyttar och alt vad ni håller på med? Vad har ni för sommarplaner? Är det nån som är hemma 6-10/7? Då är jag och tjejerna ensamma i stan och skulle tycka att det var jättekul att hitta på nåt med nån av er.
    Ak - vi är hemma ja, vi är hemma hela sommaren faktiskt,. så kan ju hitta på nåt, träffas när som egentligen

    Dock är ju nu lillasyster beräknad att kika ut den 11 juli men kan ju komma lite tidigare så med det i åtanke kan jag inte garanterat lova att haka på; men vill väldigt gärna ses

    Nån som kan / vill ses redan nu i dagarna eller nästa vecka kanske?
     
    (¯`°?.¸ ♥ Jasmine 070707. Sabina 090804. Flingan BF 110711 ♥ ¸.?°´¯) justidettanu.blogspot.com/
  • Cardigan

    Halloj! Förutom att C är inne på halsfluss del 2 så mår vi toppen.

    VI har sommarlov nu och ses gärna i sommar. Nästa vecka skulle vi kunna ses ons el. torsdag em. Om C bara är tillräckligt pigg, vilket hon borde vara.

    Ak - vi har precis börjat semestern där i början på juli men har inget inbokat just nu. Det kan nog finnas utrymme för lek  någon av dagarna.

    Kram på er!

  • aok

    Du utnyttjar verkligen ditt årskort :) På lördag är det bara packa upp som gäller för vår del! Hur går det för er med flytten, Maria? Har ni kommit i ordning än?

  • Wheeliegirl

    Obs under september månad är det gå två betala för en!

    Ja, men jag vet inte vad vi annars ska hitta på, där e ju så bra. Jon åker iväg imorgon och är borta en hel vecka...

  • aok

    Jo visst är det bra där! Tjejerna kanske går med farmor och farfar i morgon.

  • Tingeling76

    Lycka till med allt nu ak, att packa upp tar sin tid... Vi e inte klara men det börjar närma sig. I helgen beställde vi matbord och köpte matta till v-rummet. Det som känns mest akut just nu e lite mer lampor, det börjar verkligen bli mörkt på kvällarna . Ska snart ladda upp lite fler bilder på bloggen...

    Skulle va kul med junibacken och det skulle vara möjligt någon veckodag (jobbar lite kortare ibland nu i september) men jag tror inte jag utsätter mig för det, själv med 2 vilddjur . Mulle Meck eller lekland fungerar själv med dem men där tror jag att min gräns går...


    Saga född 070905 - Simon född 090826 ~~~~~ Blogg: 2barnskaoset.blogspot.com/
Svar på tråden * * * Krypets fikakompisar * * *