• biolog­iskakl­ockan
    Äldre 10 Apr 10:10
    2117 visningar
    2 svar
    2
    2117

    nya vänner sökes i sthlm att ses på lidingö el i närheten

    Hej jag söker nya vänner. Jag kan de flesta kvällar och helger.
    Har inte så många bra nära tjejkompisar och det skulle verkligen vara roligt med någon till. Annars umgås jag mest med min kille. Har en killkompis och en tjejkompis som är riktigt bra men de har så mkt annat så man hinner inte ses så mkt.

    Jag drömmer om en riktig vän som man kan lita på och dela allt med. Glädje och sorg. Som man kan prata av sig med. Laga god mat, gå på promenad m.m

    Jag jobbar på fritids och är barnflicka men har inga egna barn.
    Jag har 3 katter som jag tycker väldigt mkt om.
    Älskar inredning och att dansa, bla salsa.
    Är mkt hemma och tar d lugnt på kvällarna framför en bra serie och god mat. Men ibland kan det ju vara roligt att hitta på saker också, särskilt på helger och i sommar.
    I sommar kommer jag ha jättemkt tid då fritids å barnvaktandet har sommar upehåll.

    Jag har ett litet problem bara. Jag har lite svårt att åka för långt kommunalt så jag håller mig gärna nära lidingö där jag bor.
    Kan berätta mer varför sen när jag får svar.

    kramkram

  • Svar på tråden nya vänner sökes i sthlm att ses på lidingö el i närheten
  • Äldre 11 Jan 22:47
    #1

    Hej biologiskaklockan :)
    Jag har läst det du skrev och jag känner igen mig själv i det.
    Hoppas att du fortfarande söker nya och riktiga vänner. jag saknar oxå allt dessa du saknar.

    jag är 33 år och oxå bor på ön med mina två barn. Jobbar om dagarna som ekonom, annars är jag med mina barn.. Jag vill så gärna ha en vän som kan lita på ställer upp för varandra i sorg o glädje. Att öppnar sitt hjärta och berätta om allt som kan inte berätta till vem som helst..
    jag vet att det har gått många år sedan du skrev detta.. men sent är bättre än aldrig :)

    Svara när du ser detta.. oavsett 

    Kram

  • Äldre 19 Apr 19:05
    #2

    Hej!

    Kanske inte är någon som ser det här, men jag bor också på Lidingö och känner mig lite ensam. Bor tillsammans med min sambo och på dagarna arbetar jag som förskollärare inne i stan.

    Skulle gärna vilja ha en vän att hitta på saker tillsammans med på Lidingö. Tycker om att gå promenader och fika.

    Jag är 28 år och glad, snäll och en bra lyssnare.

    Om ni ser detta får ni gärna höra av er till mig.

    Anna

Svar på tråden nya vänner sökes i sthlm att ses på lidingö el i närheten