• camillarockstar

    Hur ska jag orka?

    Vår son gick hastigt bort för 1,5 månad sedan i en hjärntumör. Han hade precis fyllt tre år. Vi väntar hans syskon i april (var i v 10-11 när han gick bort) Nu känner jag mig orolig hela tiden. Är just nu i vecka 17 och har tre veckor kvar till ultraljud då jag hoppas att ångesten lättar lite grann, OM du det är ett friskt barn där inne. Allt känns inte så självklart längre. Med sonen mådde jag som en prinsessa hela graviditeten, nu är jag trött, illamående och har ont över allt REDAN..... Hur ska jag orka?

  • Svar på tråden Hur ska jag orka?
  • Jose

    Hej!
    Jag beklagar verkligen!  Vet inte vad mer man kan säga...

    Jag kan förstå din oro. Jag vet en som varit med om något liknande och fruktansvärt, hon fick sedan barn men tänkte att risken procentuellt att det skulle hända de igen finns knappt! Tänk så, det kanske hjälper lite?
    Jag kan tänka mig att du redan pratar med någon, men prata också mer BM om detta. De kan vara så otroligt bra och hjälper dig så gärna!

    Dina fysiska problem är inte särskilt ovanliga, detta orkar flera tusen kvinnor med varje år, tro mig. detta klrara Du också!

  • Lumo

    Har inga visa ord. Bara att du är stark som orkar. Jag råder dig att hitta stödgrupp för andra som förlorat sitt barn. Kanske via sjukhuset? Ta hand om dig o nya babyn. Kraaam.

  • Ängeln Teo

    Vill bara beklaga er enorma förlust. Något så tragiskt ska ingen behöva gå igenom. Vill oxå gratulera till det nya barnen. Förstår att det även känns jobbigt fast ändå roligt. Styrkekramar till dej.


    Ängeln Teo
  • MY2004

    O Herregud, vilken enorm tragedi!! jag beklagar er enorma förlust! vad kan man säja? gratulerar till graviditeten, härligt att känns hopp igen efter förlusten! prata, prata, o prata, ta hjälp o stöd!!!! STYRKEKRAMAR!!!!! Du går redan igenom det värsta! du klarar det här!!!!!

Svar på tråden Hur ska jag orka?