• Ordna

    Var hittar man bloggar att sponsra?

    Jag skulle vilja sponsra några bloggar (med pengar). Jag har tittat på sponsra.com och där fanns förvisso någon bloggar listade men sidan är väldigt ouppdaterad och utbudet är minst sagt lågt. Finns det annars någon lista över bloggar som vill bli sponsrade?

    För min del handlar det om att betala en viss summa pengar mot att de lägger till min alldagliga sida bland sina "länkar". Inte någon större summan direkt och hur mycket beror lite på sidans kvalitet och populäritet, vissa är inte alls intressanta eller skulle vara värda väldigt lite.

  • Svar på tråden Var hittar man bloggar att sponsra?
  • Dadzilla

    Hej! Tråkigt med text eller helt enkelt för LAT för att läsa en textvägg om bullbak?
     Jag och min familj videobloggar, men varför i hela jävla fridens namn skulle just du följa vilja följa våran blogg? Jo, för att många videobloggar är kontextfattiga och rent ut sagt tråkiga, men våran videoblogg är allt annat än tråkig då vi verkligen inte är som andra familjer, vloggen är nystartad och kommer att uppdateras MINST en gång i veckan! Gå in och kika, du får mer än gärna prenumerera på kanalen för att hänga med i våran vardag! www.youtube.com/InteSomAndraFamiljer

  • Kristina 341

    Om någon är intresserad av att publicera ett sponsrat blogginlägg inom kategori skönhet/hälsa, kontakta gärna mig via PM här med länk till din blogg så återkommer jag!

  • Dadzilla
    Hej!
    Jag heter Alexander, jag är en högljudd jobbig jävel som videobloggar.
    Om sömniga bullbak och tråkiga jävla utflykter som inte en jävel bryr sig om?
    Eeeeeh, nej!
    In och kika och se om det är underhållning som passar en karl/fruntimmer som dig?
    Spana in senaste vansinnesbravaderna här:

  • Sol Lannebjer

    Hej! Jag skulle gärna vilja samarbeta! Min blogg handlar mest om min vardag, mode skönhet och tips. Jag befinner mig just nu i thailand på en ö som heter Koh Lanta, men i sverige bor jag i Stockholm och södra Dalarna! Jag har nyss bytt blogg därför har jag inte fått med mig alla mina läsare från min gamla blogg. På min gamla blogg hade jag mellan 150-300 unika läsare om dagen, berodde llite på hur mycket jag bloggade. Nu får min nya har jag runt 150 unika om dagen!

    Min blogg: www.nattstad.se/sollannebjer

  • Dadzilla

    Hej! Jag heter Alexander, 23 år gammal.

    Pappa, fästman, frilansande kamikazepilot, rockartist och har precis släppt min första skiva.

    Jag bor med min son och fästmö i småstadsidyllen Trosa.

    Har precis börjat blogga och har på de här 5 dagarna haft minst 500 läsare om dagen och växer markant för varje dag med över 11.000 lästa blogginlägg på bara 5 dagar.

    Besök gärna min blogg och följ med mig på min resa genom livet!

    Uppdaterar bloggen ca 3-5 gånger om dagen.

    Puss och kram

    /Alexander

    www.nattstad.se/backbonebadboy

  • Dadzilla

    Hej! Jag heter Alexander, 23 år gammal. Pappa, fästman, frilansande kamikazepilot, rockartist och har precis släppt min första skiva. Jag bor med min son och fästmö i småstadsidyllen Trosa. Har precis börjat blogga och har på de här 5 dagarna redan hamnat på plats 3 på bloggtopplistan, haft minst 500 unika besökare om dagen och växer markant för varje dag med över 11.600 lästa blogginlägg på bara 5 dagar. Besök gärna min blogg och följ med mig och min familj på min resa genom livet! Uppdaterar bloggen ca 3-5 gånger om dagen. Puss och kram /Alexander www.nattstad.se/backbonebadboy

Svar på tråden Var hittar man bloggar att sponsra?