• Anonym (Nyfik­en)
    Äldre 12 May 23:11
    10554 visningar
    37 svar
    37
    10554

    Analblekning?

    Är lite nyfiken på hur vanligt det är? Ser du ut som tjejerna man ser på porrfilm eller?

  • Svar på tråden Analblekning?
  • Sven74
    Äldre 24 Nov 11:47
    #21

    Spännande att nästan alla "kritiker" svarar anonymt. Gör era svar väldigt trovärdiga.

    Känns konstigt att en del sätter sig emot detta. Om man som person vill utföra något med sin EGEN kropp ska man givetvis få göra detta. Jag har svårt att se hur en analblekning/piercing/tatuering skadar någon annan än sig själv.

    Om när - om inte nu 2011 - ska man få bestämma över sin egen kropp?

    Hittade en informationssida för dem som är intresserade här: analblekning 

  • Sven74
    Äldre 24 Nov 11:48
    #22

    Länken verkade inte fungera: http://analblekning.com är adressen iaf

  • Anonym (anus)
    Äldre 24 Nov 11:53
    #23
    Sven74 skrev 2011-11-24 11:47:06 följande:
    Spännande att nästan alla "kritiker" svarar anonymt. Gör era svar väldigt trovärdiga.

    Känns konstigt att en del sätter sig emot detta. Om man som person vill utföra något med sin EGEN kropp ska man givetvis få göra detta. Jag har svårt att se hur en analblekning/piercing/tatuering skadar någon annan än sig själv.

    Om när - om inte nu 2011 - ska man få bestämma över sin egen kropp?

    Hittade en informationssida för dem som är intresserade här: analblekning 
    Och du själv är inte anonym alls? Det absolut enda vi vet om dig är att ditt nick är sven74, du är ju lika anonym som alla andra. Har du själv blekt ditt anus? Var det dyrt? Gjorde det ont? 
  • Anonym (huh)
    Äldre 24 Nov 14:00
    #24

    Tja , den kommer fortfarande bli brun när du skiter so whats the point ?

  • Anonym (anus)
    Äldre 24 Nov 22:11
    #25
    Anonym (huh) skrev 2011-11-24 14:00:12 följande:
    Tja , den kommer fortfarande bli brun när du skiter so whats the point ?

    Jag lovar, det kommer inte att dröja länge innan man anses som äcklig och udda som inte bleker sin anal. Det kommer att anses lika äckligt att inte bleka sitt anus, som folk tycker att det är äckligt att man inte rakar sig under armarna och kring könsaorganet. Promise!

  • Äldre 27 Nov 04:09
    #26

    jag tycker det spårat ur när man känner att man måste vara "fin"i rumpan 

  • z7orm
    Äldre 28 Nov 13:22
    #27

    Man använder blekningsmedel för håret i en kort stund.

  • z7orm
    Äldre 28 Nov 13:22
    #28

    Snyggare helt klart med en blekt ring.

  • Äldre 28 Nov 13:31
    #29

    Oki  för det första, Inget ska stoppas där uppe!
    Där ska skit  NER och INTE upp!
    SÅ VARFÖR SKULLE NÅGON VILJA GÖRA DET???
    Onödig sak för mig!

     

  • Anonym
    Äldre 29 Nov 01:18
    #30

    Jag tänker inför analblekning som jag tänker inför det mesta annat:

    Det är så här jag ser ut, det är så här jag själv trivs med att se ut och vill han inte ha mig som jag är så är det inte mig han älskar.

    Vi har vaginalsex med våra icke slätrakade könsorgan, analsex med mitt oblekta anus, oralsex med våra oreglerade tänder och ickebotoxade/silikonade läppar och vet ni vad? Vi har ett jävligt BRA sexliv :) 

    Kanske för att vi lärt oss att älska varandra som individer, inte som objekt?

  • Äldre 29 Nov 03:02
    #31

    Det finns vissa som tycker det är missklädsamt med mörkare partier som oftast blir i veck på kroppen.
    Alla har inte dessa mörkare toner så man KAN se ut som porrfilmstjejerna utan att ha gjort något åt det.
    Blekning kommer väl av det att tjejer inom porrfilmsbranschen som ofta står med rumpan i vädret vill ha bort de mörkare partierna mellan benen.

    Jag kan själv tycka det är snyggare med jämn- ljus/mörk hy men när det kommer till kritan spelar det ingen roll.

  • Lampsk­en
    Äldre 29 Nov 03:13
    #32

    Hahahahaha jooo säkert... hahahahaha.

    Å så har vi kukblekning så den inte lyser rosa-nåt när den tittar fram.. Hahahahahahaha...

     

  • Äldre 30 Nov 21:43
    #33
    Lampsken skrev 2011-11-29 03:13:25 följande:
    Hahahahaha jooo säkert... hahahahaha.

    Å så har vi kukblekning så den inte lyser rosa-nåt när den tittar fram.. Hahahahahahaha...

     
    fan vad ont det borde göra !!!!!!!!
  • Äldre 30 Nov 21:48
    #34

    Nej tack... Jag vill INTE bleka anus. Skulle tycka det var betydligt värre att ligga och bli blekt i anus än att vara oblekt... Snacka om pinsam pose... Kan bara tänka mig hur det går till.
    Så nej. Jag är och förblir oblekt.
    Har aldrig hört någon, mer än på skoj (hoppas jag), som vill bleka sitt anus.

  • pumbis
    Äldre 1 Dec 00:04
    #35

    Hahahaha nej du tack! Jag skulle skämts ihjäl om jag plötsligt skulle behöva ligga där under en blekningsprocess utsv analen. Hahahaha... Vem fan bryr sig om hur man ser ut i arslet? Haha, sjukt!!

  • Äldre 16 Jun 09:54
    #36

    Analblekning kräm - http://goo.gl/BuQnms

  • Tue 4 Oct 2022 22:43
    #37

    Men du fattar väl att alla ser olika ut. En del är riktigt mörka där.

Svar på tråden Analblekning?