• Adelaide84

    Kommentera bloggen & få en kommentar tillbaka!

    Visst är det kul att blogga och visst är det svårt att veta om man bloggar bra eller trist när man får få kommentarer i bloggen? Själv får jag sällan kommentarer i bloggen men mycket kommentrare IRL och på FB där jag länkar till min blogg.


    Jag vill ha fler kommentarer om mina inlägg, i bloggen! och jag älskar själv att läsa och kommentera andras inlägg. Som standard så kommenterar jag alltid tillbaka när jag själv fått en kommentar.

    Så om DU kommenterar i min blogg så skall jag läsa och kommentera tillbaka i din blogg! Man är ju nyfiken på vem åsikten tillhör! Du får lika många kommentarer av mig eller fler! jag blir snabbt trogen läsare och har alltid åsikter!

    Om du själv alltid kommenterar tillbaka så länka nedan till din blogg så alla kan gå in och delge det vi bloggare älskar: Åsikter! Kommentarer! Tankar!

    OBS! Denna tråd handlar inte bara om "Läs min blogg" utan den handlar om oss som vill ha feedback & kommentarer ang. våra inlägg!

    Här är min: www.frujantol.blogspot.com 

    GENOM ATT DELA VARANDRAS VARDAG BLIR LIVET RIKARE!

  • Svar på tråden Kommentera bloggen & få en kommentar tillbaka!
  • Adelaide84

    *puffar*

    Just nu handlar det om hur en läkare skrivit ut medicin till min som är faligt för beben i magen! Tak och lov för vaken apotekspersonal! Kommentera vad ni tycker om en sådan läkare som inte bryr sig om mammans åsikt!!!

  • Adelaide84

    Finns det någon annan sådan här tråd förresten?

  • Jisse

    Jag tycker också det är kul att både få kommentarer och kommentera andra bloggar. Men många gånger, på många bloggar jag besöker, är inläggen ganska neutrala och det finns inte så mycket att kommentera eller ha åsikter om. Tycker inte om att ge kommentarer bara för sakens skull, däremot kommenterar jag gladeligen om jag har något säga!


  • Adelaide84
    Jisse skrev 2011-07-01 22:13:41 följande:
    Jag tycker också det är kul att både få kommentarer och kommentera andra bloggar. Men många gånger, på många bloggar jag besöker, är inläggen ganska neutrala och det finns inte så mycket att kommentera eller ha åsikter om. Tycker inte om att ge kommentarer bara för sakens skull, däremot kommenterar jag gladeligen om jag har något säga!
    Klart man inte skall kommentera om man inte har något att säga!
      Men det är kul med kommentarer för att utveckla bloggen ^^
Svar på tråden Kommentera bloggen & få en kommentar tillbaka!