• Anonym (Fina flickan)

    Ni killar som gillar att få analsex och/elr fantiserar om sex med en annan man.

    Frågar av ren nyfikenhetGlad fantiserar du om analsex med en annan man? och isf anser du dig vara hetero elr är alla män som gillar analsex elr fantiserar om det med en annan man bi elr  homosexuella? lever du i ett förhållande med en kvinna? Kan man vara helt hetero och ändå ibland fantisera om att kanske ha med en till man i sänghalmen som tillfredställer båda parter? Vad är det som gör att du skulle vilja/har provat,vad är det du tänder på?
     

  • Svar på tråden Ni killar som gillar att få analsex och/elr fantiserar om sex med en annan man.
  • Jantheman77
    Anonym (Stefan Löven) skrev 2022-10-16 18:28:16 följande:

    Jag har efter många år av tankar, fantasier tagit steget och träffat en man som knullade mig. Otroligt häftig känsla att bli knullad, använd av en annan man för hans njutning skull. 

    Han knullade mig hårt i ca 30 minuter tills han sprutade. Sen duschade han av sig svetten medans jag klädde mig. När han kom ur duschen var hans kuk fortfarande halvhård, han gick fram till mig och la min hand på kuken och så att hoppas du vill känna kuken i dig fler gånger, du har en otroligt skön röv...

    Knullat med honom några gånger efter, det som tänder mig är att jag blir "använd" av en annan man när han är kåt och vill knulla. Han sms.ar mig när han är kåt och vill knulla, känns lite perverst och "slynigt"...  Tänder inte på män och killars kroppar, tvärtom... men däremot att först känna hans hårda kåta kuk i handen, sen suga den ordentligt hård för att sen bli knullad...

    Otroligt häftigt att höra hans stön, känna händerna på höften eller axlarna när han kör kuken i mig... och när jag ligger på rygg och han sprutar sin väldigt stora sats sperma över min kuk och mage....

    Ångrar mig verkligen inte att jag tog steget!

    Och sexet med min tjej har blivit MYCKET bättre, hon gillar att fråga mig hur han knullat mig, om jag sög och vart han sprutade osv osv...


    Känns som att du ligger lite före mig, jag har nog haft tanken på att prova i närmare 5 år nu, och min livs situation gör det möjligt för mig att verkligen prova.
    Vad var det som fick dig att våga ta steget?
  • Anonym (KinkMan)
    Anonym (69"-man) skrev 2022-10-16 19:55:27 följande:
    Trots mitt alias så har jag inget behov att sätta mig i något egentligt fack. Jag är kukbärare och folk betraktar mig som man, om än med starka femenina sidor. Det har aldrig funnits någon lockelse till män som jag känner till kvinnor. Jag känner egentligen en viss avsmak mot kukar i allmänhet men eftersom att min fru säger att den är så mycket skönare än någon leksak så skulle jag vilja prova under rätt omständigheter. 
    Vad är rätta omständigheter för dig?
  • Anonym (Stefan Löven)
    Jantheman77 skrev 2022-10-16 20:16:43 följande:
    Känns som att du ligger lite före mig, jag har nog haft tanken på att prova i närmare 5 år nu, och min livs situation gör det möjligt för mig att verkligen prova.
    Vad var det som fick dig att våga ta steget?
    Har ju lekt med diverse löskukar å annat under många år, min tjej har under lång tid tyckt att jag ska prova...

    Träffade på en på BC, vi hade ganska lång tid av konversation innan plus att den dan satt vi och mailade varandra och mailen blev mer och mer porriga. 

    Jag kände att nä nu testar jag, känner jag att jag inte törs eller vill är det ju bara att backa ur. På väg till hans lägenhet skickade han bilder bla på sin hårda kuk, kan väl säga att jag hade hyffsad puls när jag ringde på dörren...

    Hade inga tankar på att backa, tänkt och fantiserat så mycket om att bli knullad och när han tog fram sin kuk och den redan var stenhård... Ja då kände jag bara att jag ville känna den i mig.

    Testa tycker jag, helst om du får kontakt med nån du tycker verkar trevlig.
  • Jantheman77
    Anonym (Stefan Löven) skrev 2022-10-17 07:31:16 följande:
    Har ju lekt med diverse löskukar å annat under många år, min tjej har under lång tid tyckt att jag ska prova...

    Träffade på en på BC, vi hade ganska lång tid av konversation innan plus att den dan satt vi och mailade varandra och mailen blev mer och mer porriga. 

    Jag kände att nä nu testar jag, känner jag att jag inte törs eller vill är det ju bara att backa ur. På väg till hans lägenhet skickade han bilder bla på sin hårda kuk, kan väl säga att jag hade hyffsad puls när jag ringde på dörren...

    Hade inga tankar på att backa, tänkt och fantiserat så mycket om att bli knullad och när han tog fram sin kuk och den redan var stenhård... Ja då kände jag bara att jag ville känna den i mig.

    Testa tycker jag, helst om du får kontakt med nån du tycker verkar trevlig.
    Jag har fantiserat och pratat mycket om det med min flickvän, så jag känner att nästa steg är att börja leta efter en kille, vet inte riktigt hur enkelt det är, det är som du skriver att det måste kännas bra.
    skicka gärna ett privat mail så kan vi dela lite mera tankar
  • Anonym (69"-man)
    Anonym (KinkMan) skrev 2022-10-17 07:17:18 följande:
    Vad är rätta omständigheter för dig?
    Att det känns bekvämt på alla plan för alla inblandade att ha sex. Han inte är allt för välutrustad. Att min mage är i balans. Är de saker som först poppar upp i huvudet. 
  • Son94
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-10-16 08:39:46 följande:

    Jag tänder på att känna mig undergiven, slampig. Jag tror det har lite med att jag kan släppa pressen på att jag ska vara typiskt manlig, och vara den som tar initiativen med en kvinna.
    Jag har inte blivit påsatt men fantiserar ofta om det. Vet inte om jag vill och törs irl längre dock.


    Inte längre? Varför ej? :)
  • Anonym (Transflickan)

    Bra fråga men oviktigt svar.
    Jag har ett kink som transflicka och rollbyta till kvinna uppklädd och knullad av män men jag är nästan helt hetro.
    Skitsnack säger ni nu??? Nä. Jag har i många år ställt mej frågan var gränsen går och svaret är väldigt oviktigt.
    Jag själv lever ut mitt kink väldigt djupt, men männen jag träffar är enbart verktyg för mej som utför ett jobb jag önskar likt en dildo. När någon bli lite närgången blir jag äcklad och när jag ser 2 killar kyssas på tv får jag rysningar och jag avskyr allt med pride.

    När jag efter år av ångest skulle låta mej bli knullad första gånger var det skräck om att nu blir jag nog och likt hoppa med trasig fallskärm. När jag gick därifrån var det en lättnad och insåg att min oro bara var trams och därefter kunde jag söka nya träffar även om det bara är tjej jag kan hålla handen.....

    Se det bara som att spela teater i en tillfällig roll o strunta i etiketter.

  • Anonym (KinkMan)
    Anonym (Transflickan) skrev 2022-10-24 12:45:29 följande:

    Bra fråga men oviktigt svar.
    Jag har ett kink som transflicka och rollbyta till kvinna uppklädd och knullad av män men jag är nästan helt hetro.
    Skitsnack säger ni nu??? Nä. Jag har i många år ställt mej frågan var gränsen går och svaret är väldigt oviktigt.
    Jag själv lever ut mitt kink väldigt djupt, men männen jag träffar är enbart verktyg för mej som utför ett jobb jag önskar likt en dildo. När någon bli lite närgången blir jag äcklad och när jag ser 2 killar kyssas på tv får jag rysningar och jag avskyr allt med pride.

    När jag efter år av ångest skulle låta mej bli knullad första gånger var det skräck om att nu blir jag nog och likt hoppa med trasig fallskärm. När jag gick därifrån var det en lättnad och insåg att min oro bara var trams och därefter kunde jag söka nya träffar även om det bara är tjej jag kan hålla handen.....

    Se det bara som att spela teater i en tillfällig roll o strunta i etiketter.


    Intressan.
    Vad var det som fick dig att vilja leva ut din kink? Att våga?
  • Anonym (Skönatankar)

    Har i säkert 20 år till och från fantiserat om hur det skulle vara att suga en kuk och att bli påsatt och bara få ligga och ta emot djupa stötar i min anal. Jag tycker nämligen att hårda kukar kan vara upphetsande och gillar att se sperman. Sen är analen en otroligt erogen zon, smekt och tänjd lagom med massor av glid, plus att massera prostatan är superskönt. Men jag tänder inte på killar, eller att ge en kille sån njutning. Det är nått med kuken bara. Kanske hänger det ihop med att jag blir nästan skakig av upphetsning av att lägga benen över huvudet och runka nära mitt ansikte, gapandes när orgasmen närmar sig. Jag hade för länge sedan två olika runkkompisar som jag kollade på porr med och kände mig upphetsad av att bli beskådad, blottad, när jag smeker min hårda kuk, helt naken. Men jag kände aldrig för att vilja beröra dem, smeka och känna på deras stånd.

  • Anonym (KinkMan)
    Anonym (Skönatankar) skrev 2022-11-14 21:38:57 följande:

    Har i säkert 20 år till och från fantiserat om hur det skulle vara att suga en kuk och att bli påsatt och bara få ligga och ta emot djupa stötar i min anal. Jag tycker nämligen att hårda kukar kan vara upphetsande och gillar att se sperman. Sen är analen en otroligt erogen zon, smekt och tänjd lagom med massor av glid, plus att massera prostatan är superskönt. Men jag tänder inte på killar, eller att ge en kille sån njutning. Det är nått med kuken bara. Kanske hänger det ihop med att jag blir nästan skakig av upphetsning av att lägga benen över huvudet och runka nära mitt ansikte, gapandes när orgasmen närmar sig. Jag hade för länge sedan två olika runkkompisar som jag kollade på porr med och kände mig upphetsad av att bli beskådad, blottad, när jag smeker min hårda kuk, helt naken. Men jag kände aldrig för att vilja beröra dem, smeka och känna på deras stånd.


    Har du blivit tagen analt någon gång?
  • Anonym (Skönatankar)
    Anonym (KinkMan) skrev 2022-11-16 09:52:28 följande:
    Har du blivit tagen analt någon gång?
    Nej. Bara egna lekar med sexleksaker.
  • Jantheman77
    Anonym (Skönatankar) skrev 2022-11-16 17:23:21 följande:
    Nej. Bara egna lekar med sexleksaker.
    Skicka ett PM om du vill dela lite tankar och ideer
  • MLX

    Jag är bisexuell och lever i förhållande med en kvinna, jag har haft sex med män innan vårat förhållande. Sambon tycker de är lite tändande och är i framtiden på en trekant med en kille till. 


    Jag tänder som fan av tanken då jag är lite cuck, då kan hon ha sex killen först sen kan han sätta på mig och avsluta. Win win. 😏

  • Anonym (Man 35+)

    Jag anser mig vara hetero och är i ett förhållande med en tjej. Provade på att runka och suga en kompis i ungdomen. Inget killsex sedan jag började vara med tjejer. Nu tänker jag ibland på det och fantiserar om sex med en kille. Att suga varandra verkar enkelt. Analsex känns som ett större steg. Intressant att läsa hur andra killar funderar om sex med kille.

  • Jantheman77
    Anonym (Man 35+) skrev 2022-11-18 11:09:53 följande:

    Jag anser mig vara hetero och är i ett förhållande med en tjej. Provade på att runka och suga en kompis i ungdomen. Inget killsex sedan jag började vara med tjejer. Nu tänker jag ibland på det och fantiserar om sex med en kille. Att suga varandra verkar enkelt. Analsex känns som ett större steg. Intressant att läsa hur andra killar funderar om sex med kille.


    Varför tycker du analsex skulle vara ett större steg? För mig känns det tvärtom
Svar på tråden Ni killar som gillar att få analsex och/elr fantiserar om sex med en annan man.