• Äldre 29 Dec 00:01
    3986 visningar
    31 svar
    31
    3986

    Årets FL-fotograf 2011 - Vinnare och sånt

    är nu avslutad.

    Vinnare och annan sammanfattning kommer presenteras i den här tråden. Jag kommer sammanfatta varje deltävling i varsitt inlägg och kommer då avslöja vem som tagit vilken bild och hur många röster bilden fick totalt. 
    Huvudtråden där reglerna och sånt står hittar du om du klickar på trädet här ovan. Omröstningarna för varje deltävling kommer du till om du klickar på trädbilderna i inläggen för den omröstningen.

    Nu är Årets FL-fotograf korad.

    Vinnaren får:
    * Titeln Årets FL-fotograf 2011!
    * En kamerasymbol vid sin avatar.
    * En av sina bilder på förstasidan på Familjeliv.se

    Dessutom får de FEM deltagarna med flest röster en bok från Pagina.se


    Vinnarna kommer kontaktas via mejl för vidare instruktioner


     


    Årets FL-fotograf är:


    VenusMedici med sammanlagt 713 poäng


    De andra fyra som får en bok är:
    2. Boothwalker - 484
    3. Ulrika73 - 451
    4. Ciliaja - 419
    5. Millsy - 318


    De övriga deltagarna är:
    6. Bempa - 213
    7. Stargazer09 - 168
    8. Nalle har ett blått hus - 123
    9. H NA - 94
    10. tahira - 85
    11. MorriZ420 - 32


    Sammanlagt har vi fått 3100 röster
    Tack till alla som har röstat! 


     


     


  • Svar på tråden Årets FL-fotograf 2011 - Vinnare och sånt
  • Äldre 29 Dec 13:39
    #21

    Japp jag var med. Och som Tahira säger så var de andra tävlande medvetna om att jag också var med och jag har tagit med alla bilder de tävlande skickat in =) Och ja. Det är rätt många timmars jobb bakom den här tävlingen. Vilket jag lagt ner för att jag tycker det är kul =) Jag tycker också det är roligare när det är många bra bidrag än att jag själv vinner (även om det är roligt att få många röster =)


    ♪♫♪ Ajm bjutifull in maj vej, kås gad mejks nou mistejk, ajm on di rajt träck bejbi, aj am bårn dis vej! ϗ
  • Äldre 29 Dec 13:42
    #22

    Jag tycker alla deltagarna varit duktiga och det har varit kul att ha med er i tävlingen! Hoppas ni vill vara med nästa år också (även om det är ett tag tills dess =) Jag kommer säga till i huvudtråden nästa år när det är dags så vill ni vara med då kan det vara smart att spara tråden bland era favoriter så ni ser det =)


    ♪♫♪ Ajm bjutifull in maj vej, kås gad mejks nou mistejk, ajm on di rajt träck bejbi, aj am bårn dis vej! ϗ
  • Brünnh­ilde
    Äldre 29 Dec 14:48
    #23
    Boothwalker skrev 2011-12-29 13:39:18 följande:
    Japp jag var med. Och som Tahira säger så var de andra tävlande medvetna om att jag också var med och jag har tagit med alla bilder de tävlande skickat in =) Och ja. Det är rätt många timmars jobb bakom den här tävlingen. Vilket jag lagt ner för att jag tycker det är kul =) Jag tycker också det är roligare när det är många bra bidrag än att jag själv vinner (även om det är roligt att få många röster =)
    Men dåså - då är det ju helt OK! (Att alla bidrag kom med, förklarar väl även varför vissa inte stämde så bra med temat...)
  • Brünnh­ilde
    Äldre 29 Dec 15:02
    #24

    Vill också säga att det var JÄTTEbra att man inte fick veta vilka som tagit bilderna förrän nu efteråt! Eftersom det är så himla lätt att folk röstar på sina kompisar annars, och inte efter bildens kvalitet. Fast - cynisk och misstänksam som jag är , så misstänker jag att en och annan har spritt uppgiften om vilket bidrag de tävlar med ändå, och bett om röster... För även om smaken är som baken, så tror jag inte att någon verkligen har kunnat tycka att vissa bilder som fått röster varit bäst... Men nu ska vi inte vara sådana!

    Jag älskar också att fotografera, och jag kanske ger mig in i någon tävling framöver. Men just nu är det kul att bara se och lära och få idéer!

  • Äldre 29 Dec 20:13
    #25

    Hjärta Grattis Mamma Hjärta


    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Äntligen är vi Gravida ♥¸.?°´¯) ♥
  • Äldre 29 Dec 20:45
    #26
    L i l l a M y skrev 2011-12-29 20:13:55 följande:

    Hjärta Grattis Mamma Hjärta


    Hjärtae, Tack min tös! Kramis
    De gustibus non est disputandum
  • Äldre 30 Dec 12:40
    #27

    Stort grattis till VenusMedici, en värdig vinnare, tycker jag!

    Jag tycker det har varit så många fina bilder i alla tävlingar, ni är så duktiga alla elva fotografer!

  • Äldre 30 Dec 15:12
    #28
    Momat skrev 2011-12-30 12:40:44 följande:
    Stort grattis till VenusMedici, en värdig vinnare, tycker jag!

    Jag tycker det har varit så många fina bilder i alla tävlingar, ni är så duktiga alla elva fotografer!
    Varmt och hjärtligt tack så mycket Atmom !
    De gustibus non est disputandum
  • Äldre 3 Jan 11:39
    #29

    Sådär, nu är kamerasymbolen inlagd också

    Grattis!

    // Jens
    Webbutvecklare

  • Äldre 3 Jan 15:02
    #30
    kodarn skrev 2012-01-03 11:39:15 följande:
    Sådär, nu är kamerasymbolen inlagd också

    Grattis!

    // Jens
    Webbutvecklare
    Grejt =)
    ♪♫♪ Ajm bjutifull in maj vej, kås gad mejks nou mistejk, ajm on di rajt träck bejbi, aj am bårn dis vej! ϗ
  • Äldre 3 Jan 16:37
    #31
    kodarn skrev 2012-01-03 11:39:15 följande:
    Sådär, nu är kamerasymbolen inlagd också

    Grattis!

    // Jens
    Webbutvecklare
    Varmt Tack så mycket!
    De gustibus non est disputandum
Svar på tråden Årets FL-fotograf 2011 - Vinnare och sånt