• Anonym (Sophi­e)
    Äldre 14 Mar 10:24
    52762 visningar
    51 svar
    +1
    51
    52762

    Hur kändes det första gången ni hade analsex?

    Testade analsex för första gången inatt. Trodde aldrig jag skulle prova det eftersom jag varit lite skeptisk till det.
    Vi hade haft vanligt sex först och så låg killen bakom mig. Kände att han började tränga in i rumpan på mig. I början gjorde det lite ont och jag tänkte säga stopp, men av någon anledning gjorde jag inte det. Efter ett tag slutade det göra ont och då var det ganska skönt. En väldigt speciell och framför allt väldigt spännande känsla var det. Tror faktiskt jag skulle kunna tänka mig att testa fler gånger.
    Hur kändes det för er första gången ni hade en penis i stjärten? 

  • Svar på tråden Hur kändes det första gången ni hade analsex?
  • Anonym (Man33­)
    Thu 6 Oct 2022 17:05
    #41
    +1

    Min sambo rengör alltid med en sån där ?analtuta?. Så den med lite olja töjer lite först. Sen slickar jag henne och fortsätter med att stoppa in fingrar. När jag märker att hon är skapligt töjd så stoppar jag in kuken o sen kan vi hålla på länge, säkert 20-30 min o hon älskar det. Inte bara 10 juck o sen slut:) Men det är ju olika o kan ändra sig. 

  • Anonym (Förnu­ftig)
    Fri 7 Oct 2022 08:18
    #42
    Anonym (Man33) skrev 2022-10-06 17:05:00 följande:

    Min sambo rengör alltid med en sån där ?analtuta?. Så den med lite olja töjer lite först. Sen slickar jag henne och fortsätter med att stoppa in fingrar. När jag märker att hon är skapligt töjd så stoppar jag in kuken o sen kan vi hålla på länge, säkert 20-30 min o hon älskar det. Inte bara 10 juck o sen slut:) Men det är ju olika o kan ändra sig. 


    30 minuter i röven? Låter smärtsamt. För båda.
  • Anonym (Märta­)
    Fri 7 Oct 2022 08:39
    #43
    -1 +1
    Anonym (Förnuftig) skrev 2022-10-06 12:31:05 följande:
    källan till stående glädje är väl ändå kuken?
    Att använda sådant språk är inte coolt för mig. Tyvärr måste jag säga att min beundran sjunker direkt. Som kristen så förstår jag i mitt hjärta vad sådana ord kan åstadkomma, och man vill inte uttrycka sig så.
    Lär känna Jesus.
  • Anonym (Man33­)
    Fri 7 Oct 2022 09:07
    #44

    Förnuftig: Nej varför skulle det vara smärtsamt för mig? Är ju superskönt o upphetsande. Hon verkligen älskar det, använder ju glidmedel såklart men vi knullar ofta o länge i röven:) 

  • Anonym (Förnu­ftig)
    Fri 7 Oct 2022 09:25
    #45
    Anonym (Man33) skrev 2022-10-07 09:07:29 följande:

    Förnuftig: Nej varför skulle det vara smärtsamt för mig? Är ju superskönt o upphetsande. Hon verkligen älskar det, använder ju glidmedel såklart men vi knullar ofta o länge i röven:) 


    Efter 30 minuter skulle nog åtminstone jag tycka det var rätt långtråkigt.
  • Anonym (Eva)
    Fri 7 Oct 2022 11:09
    #46
    Anonym (Förnuftig) skrev 2022-10-07 09:25:38 följande:
    Efter 30 minuter skulle nog åtminstone jag tycka det var rätt långtråkigt.
    Tråkigt? Det är ju superskönt!  Tungan ute
  • Fri 7 Oct 2022 11:15
    #47

    Kändes som att man skulle bajsa på sig typ. Nu älskar jag det dock.Skrattande

  • Anonym (Man33­)
    Fri 7 Oct 2022 11:18
    #48

    Tråkigt? Provar ju olika ställningar hela tiden, superskönt:)

  • Tue 18 Oct 2022 00:16
    #49

    Kände samma som du TS första gången, men vet att min sambo tänder på analsex så blir extra upphetsad när vi har det :)

  • Anonym (Man33­)
    Tue 18 Oct 2022 07:34
    #50

    Samma här, vet att hon älskar det så är riktigt upphetsande när vi har det:)

  • Anonym (Analp­roffs)
    Mon 24 Oct 2022 12:03
    #51
    +1

    Jag kan säga att jag är analproffs.
    Med lätthet kan jag säga att alla kan ha problemfri analsex och i nästa steg kommer praktik där man börjar njuta i olika steg och på olika sätt.
    Blir förbannad när jag läser hur killen utan uppgörelse tränger sig in, idioter!!!!!!

    Analen är fantastisk och kan försiktigt töjas flexibel utan minsta besvär eller bestående slapphet. Tvärtom finns det fördelar få man slipper besvär i smärta när man har en stor skitkorv.

    Mitt tips är att med dildo o vaceline  (el kådis på morot) och leka, töja men sen bära den i sig med tex badräkt/body som håller den kvar medan ni kliver upp och städar. Känns stelt o udda i början av att gå uppspärrad men snabbt kommer din anal o huvud tycka det är naturligt o härligt. 
    Denna träning 1timme x 3gånger gör att du resten av livet kan få analsex enkelt och har det skönt från första stund. Spola upp vatten med dusch slangen o gör plats är bra ide och helst 4 timmar före redan. Ha tidning el skydd i säng o se inte bajs som pinsamt eller misslyckande, finns papper o dusch.

    Min första gång jag fick dildo av tjejen var lite smärta, men främst panik o katastroftankar. Men efter 1 minut omvändes allt negativt till positivt.
    Att känna dig skitnödig är naturlig kroppslig reaktion att stöta ut dildo men med tid kommer ni inse att nödigheten o krystning är skönt o leder fram till orgasm.

Svar på tråden Hur kändes det första gången ni hade analsex?