• Anonym (Prutt Lisa)
    Äldre 22 Apr 20:12
    10865 visningar
    27 svar
    27
    10865

    Tycker ni det är kul att fisa högt?

    Måste erkänna att jag är lite nyfiken på hur andra tänker om det tabubelagda ämnet fisar:).

    Jag tycker det är så barnsligt kul att lägga av ljudliga fisar. Så fort jag känner att en fis är på gång trycker jag ofta ut den så högt det bara går bara för skojs skull ( när jag är ensam så klart ) . På mornarna när jag trycker ut alla gaser som samlats under natten kan det låta sjukt högt:). Är det fler som tycker det är så barnsligt kul?   

  • Svar på tråden Tycker ni det är kul att fisa högt?
  • Äldre 22 Apr 21:08
    #11

    Nej, jag har svårt att se något roligt i det.

  • sextio­talist
    Äldre 22 Apr 21:15
    #12

    Jag lämnade kiss- och bajshumorn innan jag började skolan

  • Anonym
    Äldre 22 Apr 21:17
    #13

    ja det är askul

  • Anonym
    Äldre 22 Apr 21:17
    #14

    nej, vad är roligt med det?

  • Äldre 22 Apr 21:25
    #15

    Enligt mina föräldrar hade jag ingen kiss och bajsperiod när jag var liten, kan vara därför jag är på samma nivå som min femåring nu som vuxen...
    Jaja, det finns värre brister att ha:)

  • Äldre 22 Apr 21:29
    #16
    Anonym skrev 2012-04-22 21:17:58 följande:
    nej, vad är roligt med det?

    Det låter kul
  • Äldre 22 Apr 21:30
    #17

    Jätteroligt med fisar, det har jag alltid tyckt!

  • Äldre 22 Apr 21:34
    #18

    När det gäller min humor så  kommer jag aldrig att bli vuxen, kiss, bajs och prupp är  fortfarande det roligaste jag vet trots mina 35 år.

  • Anonym (En till här)
    Sat 15 Jan 2022 15:10
    #19

    Jadå. Det är jätteroligt.

    Vilka maträtter generar mest gas för er?

    Här är det:

    - Tacos med stark salsa sås

    - Kebab med starkvitlöksås

    - Grillchips

  • Anonym (En till här)
    Thu 27 Jan 2022 22:07
    #20

    Åt ärtsoppa och pannkakor till lunch, det brummar bra nu. Min sambo är inte så glad just nu. Smygfisa under samma täcke.

  • Anonym (C)
    Thu 27 Jan 2022 22:13
    #21

    Inte bland andra.Men det händer när det händer.Bor själv och behöver inte bry mig om nån partner tack och lov!

  • Fri 28 Jan 2022 13:59
    #22

    Åh, morgonfisen har guld i mund.

    Först rullar man över på höger sida och sträcker ut sig. Sen rullar man över på vänster och gör samma sak för att få gasfickorna att lossna. När man sedan reser sig upp så resulterar det i tre tordönsrap och en smattrande morgonfis som vitaminberikar luften.


    Då är det morgon!

  • Fri 28 Jan 2022 14:12
    #23
    +1

    JA! Fisar är kul! Desto mer högljudda och utdragna de är desto roligare Skrattande Och ni som inte kan uppskatta kissobajshumor... vad f-n är det för fel på er tråkmånsar?!


    Det är inte jag som är omogen, det är du som är en bajskorv!
  • Anonym (Jo)
    Fri 28 Jan 2022 18:08
    #24

    Inte det minsta roligt

  • Anonym (Micke­O)
    Fri 28 Jan 2022 18:50
    #25
    +1

    Jag älskar att fisa högt! Ibland väcker jag min fru på natten med en jävla trudelutt. Hon vaknar panikslagen medan jag låtsas sova. Hon är jävligt jobbig att leva med så det är min smyghämnd. På jobbet släpper jag gärna äckliga högljudda fisar när jag är ensam på kontoret. Eftersom det är högt i tak så ekar det gött!

  • Anonym (Hj)
    Wed 10 Aug 2022 17:46
    #26

    Inte direkt men partnern tycker det är väldigt roligt. Brukar vakna av serenader och hemsk doft usch

  • Spigge­r86
    Wed 10 Aug 2022 19:16
    #27

    Har ni tänkt på att det är väldigt sällan man hör folk fisa högt på stan eller på jobbet m.m.?

Svar på tråden Tycker ni det är kul att fisa högt?