• Toyis

    Sugen på trekant eller tjejsex!

    Är galet sugen på att få vara med ett par eller testa tjejsex!
    Någon med erfarenheter?
    Hur hittar man "bra och seriösa" personer att träffa? 

  • Svar på tråden Sugen på trekant eller tjejsex!
  • Anonym

    gå in på Circus Eros och  därefter finns olika sajter body contact är en.  Svårt att hitta i den vanliga bekantskapskretsen

  • Anonym
    Toyis skrev 2012-08-10 01:36:46 följande:
    Är galet sugen på att få vara med ett par eller testa tjejsex!
    Någon med erfarenheter?
    Hur hittar man "bra och seriösa" personer att träffa? 

    Du lär få ett gäng förslag från olika par på familjeliv inboxade genom den här tråden. Gallra och ta för dig!
  • Anonym
    Toyis skrev 2012-08-10 13:36:32 följande:
    Vill gärna få fler svar :) 

    Får man fråga varför? Är du nyfiken eller eller en sån här härlig tjej som bara älskar sex Skrattande
    Vad för slags sex gillar du? 
  • Anonym

    Registrera dig på BC eller dylik plats. Singeltjejer är en bristvara så paren kommer att stå i kö till dig..

  • Liten86

    Vi är oxå ett par, trekant eller mys ensamma, bor Mellan Uppsala o Stockholm :)

  • Toyis
    Anonym skrev 2012-08-10 14:16:35 följande:
    Får man fråga varför? Är du nyfiken eller eller en sån här härlig tjej som bara älskar sex

    Vad för slags sex gillar du? 



    Jag är en härlig tjej som älskar njutning och sex!
  • Anonym (underbart)

    Har haft ett annat par i sängen förr de var fränt om d hade varot en bättre kille o tjej.. nu så är min älskare o jag ev sugen på att testa då han lär ej bli populär hemma me sin tjej om han frågar om han får ha sex me mej o henne .. men har en kille i beknantskapskretsen med min sambo som gärna ställer upp me min älskare o mej.. ja jag är oxå sambo men på väg att snart dra.. min älskare har jag haft egentligen från i till i 8 år men haft uppehåll lite frå.n o till men fortsätter där vi slutade sist..bc var ja om min sambo med på o fick myclet konstiga personer spm ljög o hade sej. men ja de blir trekant med mej o två killar till under vintern.. o då är inte min sambo med.. längtar.. Älskar sex.. bara för man har fått barn x antal inbär inte det att man förlorar kroppens former heller om man har varit vältränad tidigare.. lycka till me att finna någon men annars kan de vara lätt att kolla läget me vänner om man vågar fråga

  • Anonym (Tjejsex/trekant)

    Något par/tjej som är intresserad än idag?  i uppsalaområdet 

  • Anonym (underbart)

    Jag var på sån träff en gång o de slutade med katastrof o började ocå med det. Var just ny me en kille o så träffade vi ett par vi ej kände. Den killen ja hade då satte på andra kvinnan nästan på sekunden innan ens ja fick fundera o killen i deras förhållandet en gubbe o var riktigt slymig . Så då blev de att dom Ville ja skulle ligga med den andra kullen som ja inte ens tände på. Kvinnan försökte även ha fortsatt kontakt på sidan om me min dåvarande kille o han säkert me henne för han ville ligga me allt o alla typ vilket jag såg på mailen min sen men den kullen åkte ut med huvudet före sen. Bättre o gå på en swingerklubb då

  • Anonym (underbart)

    Men sen finns de ju kompisar man kanske kan få som vill ha sex. Men många säger de att dom vill men dom vill hellre ha sexet för sej själv. Har kk killar ja inte bara en men de ör ju att ja skulle mer än gärna ha två kullar men när de väl kommer på tal så backar dom. Men då får man mer sex ändå var för sej då ;) El skaffa nån mer kk 

Svar på tråden Sugen på trekant eller tjejsex!