• Anonym

    En 16.5cm kuk. Är den VERKLIGEN för liten?

    Min tjej lämnade mig bara för att min kuk var för liten. Jag tycker den är inte alls för liten. Vi hade varit tillsammans i 4 månader.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden En 16.5cm kuk. Är den VERKLIGEN för liten?
  • Anonym (sanningssägare)
    Anonym (Tjej) skrev 2022-09-14 17:05:32 följande:
    Har helt ärligt träffat på typ 2 män med så små av de 35+ jag har haft sex med. 
    Du mäter mer exakt än forskarna antar jag?
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (sanningssägare) skrev 2022-09-14 23:08:06 följande:
    Du mäter mer exakt än forskarna antar jag?
    Du vet vad ett medel är va? Det finns alltså människor både över och under. 
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (Hasse) skrev 2022-09-14 17:08:56 följande:

    Intressant. O hur gick du till väga för att ?undvika? den storleken (13, nånting)?
    Gick tillväga? Du vet vad ett medel är? Det finns väldigt många över det också. 
  • Anonym (sanningssägare)
    Anonym (Tjej) skrev 2022-09-15 10:23:44 följande:
    Du vet vad ett medel är va? Det finns alltså människor både över och under. 
    Så du vinner säkert miljoner på lotto varje dag också Solig? Låter som ett perfekt liv.
  • Anonym (L)

    Undrar vilka hästkukar den personen varit med om isåfall. Det är inte litet. 


    Min killes är lika stor, och det är en bra kuk. Dock så spelar grovleken mer roll än längden, ska iaf vara så man behöver hela handen för att greppa den och nästan inte når runt. För mig iaf. Och beroende på hur stora händer en har...

  • Anonym (sanningssägare)
    Anonym (L) skrev 2022-09-15 11:50:58 följande:

    Undrar vilka hästkukar den personen varit med om isåfall. Det är inte litet. 


    Min killes är lika stor, och det är en bra kuk. Dock så spelar grovleken mer roll än längden, ska iaf vara så man behöver hela handen för att greppa den och nästan inte når runt. För mig iaf. Och beroende på hur stora händer en har...


    Grovleken spelar absolut roll, men funkar väl så länge den inte är tunn som en synål? Då gör det ju ont på ett helt annat sätt än om den är för stor....Drömmer
  • Anonym (Hasse)
    Anonym (Tjej) skrev 2022-09-15 10:25:09 följande:
    Gick tillväga? Du vet vad ett medel är? Det finns väldigt många över det också. 

    Sant. De jämnar väl ut sig på resterande 14965.
  • Anonym (gg)

    Bara med en person har storleken varit ett problem pga den var liten, den var då väldigt liten. Men det har inte hindrat honom från att ha flertalet relationer både före och efter mig.

    Har haft två vars stora storlek var ett problem, för att han inte kunde föra in hela. 16.5 är stort för mig. Mitt ex hade 17, och det var inte alltid hela gick in.

  • Anonym (sanningssägare)
    Anonym (gg) skrev 2022-09-15 14:41:48 följande:

    Bara med en person har storleken varit ett problem pga den var liten, den var då väldigt liten. Men det har inte hindrat honom från att ha flertalet relationer både före och efter mig.

    Har haft två vars stora storlek var ett problem, för att han inte kunde föra in hela. 16.5 är stort för mig. Mitt ex hade 17, och det var inte alltid hela gick in.


    17 är VÄLDIGT stort, enligt statistiken är det bara ungefär 1 procent som har så stor eller större.

    Biggest Study Yet of Penis Size Confirms Average Size (zmescience.com)
  • Bad

    Har inte läst alla svar ovan men min fru tyckte inte min 16cm var för liten. Sedan tänk på att längden är en sak, omkretsen är annan och hur du är i sängkammaren en tredje. Allt måste slås ihop för att få till det att funka i relationen. Utöver mycket annat som håller en relation ihop! 

  • Anonym (Jättepenis)

    Jag har en väldigt stor penis. 2dm lång mätt på ovansidan. Har ändå fått höra att den är liten. 

    Tror att kvinnor tittar för mycket på porr, och förväntar sig enorma penisar. Särskilt höga krav på oss mörkhyade. Allt under gurka är litet.

  • Anonym (Madde)
    Anonym (Jättepenis) skrev 2022-09-18 10:31:41 följande:

    Jag har en väldigt stor penis. 2dm lång mätt på ovansidan. Har ändå fått höra att den är liten. 

    Tror att kvinnor tittar för mycket på porr, och förväntar sig enorma penisar. Särskilt höga krav på oss mörkhyade. Allt under gurka är litet.


    Har inget med porr att göra. Flertal av oss föredrar bamsekorv före det vanliga. Du må ha en stor enligt egen definition men i grund och botten är det en vanlig mamma scans korv. 
  • Anonym (sanningssägare)
    Anonym (Madde) skrev 2022-09-18 11:07:28 följande:
    Har inget med porr att göra. Flertal av oss föredrar bamsekorv före det vanliga. Du må ha en stor enligt egen definition men i grund och botten är det en vanlig mamma scans korv. 
    Nja, den är ju åtminstone välstekt till skillnad från min mans bleka lilla sugrör.
Svar på tråden En 16.5cm kuk. Är den VERKLIGEN för liten?