• Anonym (nyfiken)

    Svenska tjejer, har ni legat med någon turk/arab??

    hej, jag är en tjej på 24 år. 
    Har en liten fråga angående sex med turkar/araber..

    Ni svenska tjejer som legat med såna, hur är de i sängen?? Äckliga/Fräscha?? Berätta gärna..

    håll er till ämnet, tack på förhand Glad 

  • Svar på tråden Svenska tjejer, har ni legat med någon turk/arab??
  • Anonym (E L)

    Ett par stycken.. En turkisk kille, han var omskuren vilket gjorde att han fick ont vid erektion och hade svårt att hålla den hård. Behöver väl inte säga att det inte var så bra, gick typ inte att ha sex alls. Tyckte väldigt synd om honom. Han var 23, jag var 19. 


    Var kk i flera år med en syriansnubbe, han var ovanligt nog också omskuren men där gick det bättre. Ganska ego i sängen dock men slickade jävligt bra. 

    Legat med en till syrian, han var mest intresserad av att titta på sin egen kuk och vägrade slicka men ville gärna bli avsugen. Blev inte många ligg där.

  • Anonym (Hell no)

    Nej, absolut inte!  Skulle aldrig kunna tända på någon mörkhårig med mörka ögon. Usch!

  • Anonym (E L)
    Anonym (Hell no) skrev 2023-08-21 20:00:22 följande:

    Nej, absolut inte!  Skulle aldrig kunna tända på någon mörkhårig med mörka ögon. Usch!


    Det handlar väl inte direkt om var man är ifrån? Man kan ju ha mörka ögon och mörkt hår även som svensk... Som jag. Till exempel.
  • Gaskarl
    Anonym (kåtaLisa) skrev 2022-07-06 15:10:23 följande:

    Ligger bara med utländska (läs omskurna) män. Så underbart, behandlar dig som en drottning, och så vackert och fräscht med omskuren penis.

    Kommer aldrig gå tillbaka till svennar med fladdrig förhud. Usch!


    Omskurna svennar då, du vet att det finns va?
  • Anonym (Hell no)
    Anonym (E L) skrev 2023-08-22 13:24:37 följande:
    Det handlar väl inte direkt om var man är ifrån? Man kan ju ha mörka ögon och mörkt hår även som svensk... Som jag. Till exempel.
    Tyvärr, har insett för länge sen att jag inte tänder på män som ser utländska ut. Amerikaner, Australiensare, Britter osv går bra.
  • Anonym (Ay)

    Haha, den här tråden är så sunkig. Gissar att det döljer sig en hel del anonyma rassegubbar bakom det som ?kvinnorna? skriver? I vilket fall: sunkigt!!

  • Anonym (Ai)

    Mina erfarenheter är ganska hårt sex som främst gynnar mannen. Och att medelmåttet på längd och omkrets är mycket mindre än vita män.

  • Anonym (Ai)

    Att tillägga så är majoriteten omskurna. Vilket dock inte är något negativt i mina ögon.

  • Anonym (E L)
    Anonym (Ai) skrev 2023-08-22 22:41:39 följande:

    Att tillägga så är majoriteten omskurna. Vilket dock inte är något negativt i mina ögon.


    För mig är det väldigt negativt. För att det 1. Tar bort största delen av njutningen för mannen, vilket ofta leder till hårt och brutalt sex, om de ens får upp den och 2. Att det är tortyr och övergrepp att omskära små barn 
  • Jim84

    Turkar/araber är inte en särskilt enhetlig kategori. Det skulle vara att majoriteten är muslimer i så fall. Samt att de utgör större minoriteter i Sverige.

    Det är lite som att fråga ?tjejer, har ni legat med någon ryss/spanjor??.

  • Anonym (Tvillingmorsan)

    Varför bara turkar och araber? Hur är det med kurder? Iranier? Syrianer? 

    Jag gissar att TS egentligen syftar på Mena-män. Eller muslimska män?

    Nej, jag har ingen personlig erfarenhet, har bara varit med västerländska män. Har heller aldrig varit med en omskuren man. De flesta västerländska män är ju inte omskurna. Enda undantaget är amerikaner, men även där minskar ingreppet. Ca 80 procent av alla vuxna amerikanska män är omskurna, men bara ca 60 procent av alla pojkar.

    Det borde slopas helt på barn om det inte finns medicinska skäl. Men det är en annan diskussion.

  • Anonym (Ai)
    Anonym (E L) skrev 2023-08-24 07:47:32 följande:
    För mig är det väldigt negativt. För att det 1. Tar bort största delen av njutningen för mannen, vilket ofta leder till hårt och brutalt sex, om de ens får upp den och 2. Att det är tortyr och övergrepp att omskära små barn 
    Det hade jag inte tänkt på (att det tar bort känsel hos mannen och att det kanske är därför det leder till hårt sex). Däremot håller jag såklart med om att det är tortyr mot småbarn, det är absolut jättehemskt och det borde inte få gå till så. Jag menade snarare att det inte är ett problem i sig vid sex. Men nu tänker jag faktiskt om då jag förstår sambandet med det hårda sexet.
Svar på tråden Svenska tjejer, har ni legat med någon turk/arab??