• Anonym (TS)

Kvinna: ditt första blowjob, hur gammal var du?

Skulle vara lite intressant att veta, ni får gärna utveckla lite mer än att bara rösta. Speciellt ni som började sent. Vad fick er att börja? Vad gjorde att det dröjde så länge? Blev det en one time only eller suger ni frekvent sedan dess?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-01-29 12:49
    Vad människor räknar som sin första gång kanske kan variera.

Någon t.ex. upplevde sig tvingad att göra det en gång vid unga år och då fick total avsmak för det men sedan fick för sig att prova igen vid 40+ och då började gilla det. I det fallet hade nog jag satt 40+, men det är jag det. Som sagt, utveckla gärna.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinna: ditt första blowjob, hur gammal var du?
  • Anonym (15,5)

Var 15,5.. Hade tvärvägrat tills det kom fram att pojkvännen varit otrogen 1 vecka efter att han tog min oskuld.. Hon (han bästa vän) hade frågat om jag sugit av honom någon gång, han svara som det var att nej.. Så hon hon gav honom en där och då.. Fick reda på det 4 månader senare när hon på fyllan avslöjat det för sin kille..  Då gjorde jag det bara för att bevisa att jag fan oxå kunde..

Idag är det något jag älskar att ge min Sambo.. Men som sagt kan inte påstå att jag är glad att jag började bara för att visa mig värdig min pojkvän..

• Anonym

Var 18 när jag gjorde ett försök men tyckte det var äckligt och jag var osäker. Det var med ett KK och han sa det var ok att jag inte sög honom. Han slickade mig
    Men sedan ett halvår senare när jag skaffade fast pojkvän gav jag mig på det och det gick mycket bättre allting och jag gillade det ! Nu suger jag då och nu...nästan alltid när vi har sex. Har varit tillsammans 11 år nu hehe.

• Anonym (Gudinna)

Jag var 18 år och gudinna redan första gången. Har från olika killar fått så jävla många komplimanger på hur jag suger. Det känns bra att få kvitto på njutning

• HSL7510

12 , han var 19. Det känns lite konstigt eller annorlunda. hur gick det till ?

• SannnaB

Jag var 15. Han var 17 och jag tyckte om det från början. Tyckte det var härligt att känna den växa i munnen och se hur han njuter.

• Anonym (Gone)

Jag var 20. Hade blivit av med oskulden några månader tidigare och började utforska min sexualitet i den åldern.

• Anonym (nästan 13)
    HSL7510 skrev 2024-08-11 12:06:47 följande:

12 , han var 19. Det känns lite konstigt eller annorlunda. hur gick det till ?

Inte mig som skrev, men jag/vi va nästan i samma sits. Vi var 12 (12,8) och han 18.
    Inte så helt ovanligt på bygden och i mindre tätorter.  Nån utav oss va såkallad "early bloomers", och man fick extra status i tjejgänget om man var med killarrna med bil.  Jag är född sent på året, och fler utav dom tuffaste i klassen hade redan "gjort det" så ....  
  • Anonym (Väldigt ung)

Jag var väldigt ung, han med. Jag var helt galet kär (och han med i mig) så det var väldigt fint även om det kanske tog 10 sekunder, jag spottade och blev väldigt kladdig. Kommer ändå ihåg det som väldigt fint.

• Gaskarl

Undrar hur bra det är att bli avsugen av en 15åring, som gör det för första gången,  typiskt att killen ställer det kravet, tråkigt..Ännu tråkigare om det är en äldre kille, som haft sex...
    Och tjejer som gör analt vid tidig ålder, också något som sker för att killen vill, samma kille som skriker rakt ut om tjejen petar honom i rumpan..
    Killar kan verkligen vara grisar..

• Anonym (Miss)

Ha ha..
    jag och en kompis sög av killar på skoltoaletten i nian och då var man väl sisådär 15.

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Tobben
    Gaskarl skrev 2024-08-11 17:42:59 följande:

Undrar hur bra det är att bli avsugen av en 15åring, som gör det för första gången,  typiskt att killen ställer det kravet, tråkigt..Ännu tråkigare om det är en äldre kille, som haft sex...
    Och tjejer som gör analt vid tidig ålder, också något som sker för att killen vill, samma kille som skriker rakt ut om tjejen petar honom i rumpan..
    Killar kan verkligen vara grisar..

För mig var det tvärt om. Det var hon som ville peta mig i rumpan. Men jag tyckte inte alls att hon var grisig.
Svar på tråden Kvinna: ditt första blowjob, hur gammal var du?