• Anonym (R)

    Jag opererade mig. Nu kan jag inte ha sex.

    För två år sedan förtjockade jag min kuk. Dem sprutade in ett medel som gjorde att den skulle bli 4-5cm större i omkretsen. Under läkningsperioden gick det såklart inte att ha sex men grejen var att det aldrig skulle gå.
    Medlet dom sprutade in rann delvis ner i pungen. En smärta jag inte önskar min värsta fiende.

    Jag kan idag inte få ett ordentligt stånd och jag ser värre ut där nere än vad jag gjorde innan operationen.

    Vill bara säga till er där ute att vara rädda om er och nöjda med det ni har.
    Jag ångrar mitt beslut dagligen trotts att jag mådde dåligt pga av storleken innan ingreppet. Detta är värre.

  • Svar på tråden Jag opererade mig. Nu kan jag inte ha sex.
  • Anonym (Wow)
    Tukt skrev 2022-05-04 18:26:22 följande:
    Förutom att du är totalt okänslig och uppvisar all brist för empati för TS, så har han aldrig sagt att han inte skyller sig själv för det misslyckandet. Så det är liksom inget du behöver gnida in hans ansikte.
    Sedan, om man klarar av att se saker nyanserat, så finns det fler inblandade i den här processen också, TS gjorde inte detta själv hemma i köket.
    Exakt. Låte ju helt fruktansvärt. Vad händer nu?
  • Anonym (Wow)
    Real Time skrev 2022-05-04 18:06:38 följande:

    Jävlar vad deppigt, se vad tjejer gör med oss!


    Tjejer?
  • Real Time
    Anonym (R) skrev 2013-10-18 11:42:14 följande:

    Jag är fullt medveten om att jag får skylla mig själv och att det var ren idioti att tro på det dem sa. Att det var ett enkelt sätt och att jag skulle bli mycket nöjd

    Poängen med tråden här var att skriva till män,som mår lika dåligt idag som jag gjorde innan operationen, att det inte är värt att operera. Att saker och ting kan gå åt skogen. Att risken finns att det aldrig mer kan ha sex. Som i mitt fall. Om jag kunde skulle jag spola tillbaka tiden och få det ogjort, trotts en dålig kuk. Den fungerade i alla fall.


    Fint att du varnar ts. Tragiskt att du skriver dålig kuk. Men förstår när man läser vad tjejer skriver här. 
  • Real Time
    Anonym (Wow) skrev 2022-05-04 19:31:24 följande:
    Tjejer?
    Ja, tror du män hade opererat kuken om inte det var för att tjejer vill ha de större i sig? Eller titta på större i CAM? Normal nått duger inte för tjejer.
  • Anonym (Dr Feelgood)

    Man ska ALDRIG ALDRIG ALDRIG NÅGONSIN vända sig till plastikkirurger när det gäller gynekologisk ingrepp. Det måste utföra av en gynekolog eller läkare som just är expert på gynekologi. Det har sällan plastikkirurger.

    Min väninna förminskade sina blygdläppar hos en känd och stor skönhetsklinik i Sverige. Det resulterade i att hennes bragdloppet stympades till den grad att hon inte längre kan känna sexuell upphetsning. Hennes sexualitet stympades helt enkelt. När hon vände sig till en gynekolog slog han sig för pannan över hur illa det hanterats och hur vårdslöst man hyvlat bort viktiga nervtrådar och svällkroppar.

    Visste inte att även män kunde råka illa ut, men detta Visar ju på hur försiktig man måste vara oavsett kön.

  • Tukt
    Anonym (Wow) skrev 2022-05-04 19:16:32 följande:
    Exakt. Låte ju helt fruktansvärt. Vad händer nu?
    Ingen aning, är ingen expert på området. Och tyvärr hade ju inte den lag som reglerar den här typen av ingrepp trätt i kraft när TS gjorde sitt ingrepp. Den kickade ju in i somras. Så svårt få ut pengar för det. Och förmodligen svårt att få hjälp med det. Vet av egen erfarenhet att det är lång kö till urologer. Men det är väl dit TS ska vända sig om han inte gjort det redan.
  • Real Time
    Anonym (Dr Feelgood) skrev 2022-05-04 19:47:45 följande:

    Man ska ALDRIG ALDRIG ALDRIG NÅGONSIN vända sig till plastikkirurger när det gäller gynekologisk ingrepp. Det måste utföra av en gynekolog eller läkare som just är expert på gynekologi. Det har sällan plastikkirurger.

    Min väninna förminskade sina blygdläppar hos en känd och stor skönhetsklinik i Sverige. Det resulterade i att hennes bragdloppet stympades till den grad att hon inte längre kan känna sexuell upphetsning. Hennes sexualitet stympades helt enkelt. När hon vände sig till en gynekolog slog han sig för pannan över hur illa det hanterats och hur vårdslöst man hyvlat bort viktiga nervtrådar och svällkroppar.

    Visste inte att även män kunde råka illa ut, men detta Visar ju på hur försiktig man måste vara oavsett kön.


    Fyfan. Hur mår din väninna idag?
  • KimLinnefeldt

    Bra att du varnar. Det är mode att "förbättra" sin kropp. Själv tycker jag att silikonbröst ser plastiga ut, och ankläppar är bara löjliga. Som att kamma håret över flinten. 

  • exandthecity

    Har sett porrskådisar med denna typ av operation som ger helt galna proportioner mellan ollonet resten av organet. För mej helt obegripligt att nån kan eftersträva detta (liksom instagram-läppar, överdrivna bröstoperationer etc). 
    Om X antal tjejer skriver på nåt forum att de gillar grov balle så är det inte nåt ni ska bry er om om ni inte har det. De är inte nödvändigen representativa och de finns nog miljoner sätt som ni kan övertrumfa grovkukade killar när det gäller att vara en attraktiv partner för en fin normal tjej. 
    Tack till den som lyfte denna gamla tråd.

  • Anonym (Wow)
    exandthecity skrev 2022-05-05 08:33:29 följande:

    Har sett porrskådisar med denna typ av operation som ger helt galna proportioner mellan ollonet resten av organet. För mej helt obegripligt att nån kan eftersträva detta (liksom instagram-läppar, överdrivna bröstoperationer etc). 
    Om X antal tjejer skriver på nåt forum att de gillar grov balle så är det inte nåt ni ska bry er om om ni inte har det. De är inte nödvändigen representativa och de finns nog miljoner sätt som ni kan övertrumfa grovkukade killar när det gäller att vara en attraktiv partner för en fin normal tjej. 
    Tack till den som lyfte denna gamla tråd.


    Kan man inte spruta in samma i ollonet då?
  • exandthecity
    Anonym (Wow) skrev 2022-05-05 09:23:38 följande:
    Kan man inte spruta in samma i ollonet då?

    Fråga macchiarini, han kanske behöver en ny karriär nu när det har skitit sej med plast-struparna.

Svar på tråden Jag opererade mig. Nu kan jag inte ha sex.