• Anonym (Kagge)

    Grym i sängen men ölmage

    Om du blir mer än nöjd med sexet på alla vis, är det skitsamma om man har lite mage då?

    Är 33, 180cm och väger 80kg...

  • Svar på tråden Grym i sängen men ölmage
  • Anonym (..)
    lostcase skrev 2014-08-03 18:12:55 följande:
    Och du tror på allvar att alla snygga vältränade män är dåliga i sängen och att alla lönnfeta män som inte har vett att ta hand om sig själva och sin kropp är bra i sängen? Själv väljer jag givetvis en attraktiv man som dessutom kan leverera i sängen. Det finns liksom inget motsatsförhållande där.
    Rent logiskt är det dessutom sannolikt den vältränade mannen som är uthållig och inte den överviktige mannen som aldrig tränar. 
     
    OJ, vad konstigt du läser inlägget du svarar på. Det var ett EXEMPEL, och säger inget om alla vältränade killar och alla med ölmage...
  • Anonym (öltunna)
    Anonym (..) skrev 2014-08-04 00:17:47 följande:
    Du har helt fel, det är ju precis tvärtom. KILLAR bryr sig bara om utseendet.
    Givetvis, men ofta är tjejer precis likadana.
  • Kolibri12
    Anonym (öltunna) skrev 2014-08-03 16:43:10 följande:
    Jag tänkte att typiskt är de gifta/sambos med någon som kan ge dem orgasm, men de ligger hellre med någon ny spännande som eventuellt kan, de vet de inte. Själva attraktionen, spänningen och nyhetens behag är viktigare än teknisk förmåga och orgasm.
    I sådana fall tror jag att de hade velat prova någon ny oavsett statusen på makens mage. Att de generellt längtar efter nytt, spännande. Det kan knappast bara vara magen det hänger på, måtten i trådstarten är inte ens särskilt mycket.
  • Anders 386

    Kan inte förstå hur man kan ha ölmage om man är 180 cm lång och väger 80 kg. Det är väl normalvikt??? Om man inte är väldigt klent musklad förstås, då kanske det kan bli några kilo över till en ölmage??

  • Anonym (Absolut)
    Anonym (Ölmage är bäst) skrev 2014-08-03 21:19:40 följande:

    Har varit med 4 killar varav 3 med "ölmage" och en mycket vältränad kille och de jag kan säga är att han var urdålig trots att han hade mer erfarenhet än dom andra. Ölmage är sexigt :) Jag vill ha något att krama om som är mjukt annars kan jag lika gärna ligga med en stel plastleksak.


    Håller med till fullo, har haft smala killar tidigare och är idag med en kille som har lite mage och som har en kropp istället för senor och ben,.. Jag har aldrig känt mig så trygg som när han håller om mig med sina fina armar, Jag älskar hans kropp med han lilla mage och med hans underbara former..

    Likväl som att former är uppskattat av män så tror jag det är desamma hos kvinnor. Vissa vill ha en tränad kropp andra inte.. Jag vill ha en naturlig kille.. En som myser med mig i soffan med en kaka till kaffet istället för en som skall träna bort allt fett och dissa all min mat för att det innehåller onyttigheter.. Klart nu blev det svart eller vitt men ändå.

    Jag är 172 lång och väger 66 kg och min man är 173 lång och väger 69 så vi är normalbyggda, det är den bästa kombinationen för mig =)
  • Anonym (Absolut)
    Anonym (Absolut) skrev 2014-08-04 10:07:40 följande:
    Håller med till fullo, har haft smala killar tidigare och är idag med en kille som har lite mage och som har en kropp istället för senor och ben,.. Jag har aldrig känt mig så trygg som när han håller om mig med sina fina armar, Jag älskar hans kropp med han lilla mage och med hans underbara former..

    Likväl som att former är uppskattat av män så tror jag det är desamma hos kvinnor. Vissa vill ha en tränad kropp andra inte.. Jag vill ha en naturlig kille.. En som myser med mig i soffan med en kaka till kaffet istället för en som skall träna bort allt fett och dissa all min mat för att det innehåller onyttigheter.. Klart nu blev det svart eller vitt men ändå.

    Jag är 172 lång och väger 66 kg och min man är 173 lång och väger 69 så vi är normalbyggda, det är den bästa kombinationen för mig =)
    Sen för att hålla mig till TS fråga så klart att det inte spelar någon roll om han har mage, är jag nöjd så är jag nöjd oberoende hur killen ser ut... 
  • Anonym (Mullig)

    Hejsan. 
    Jag är 40 år är 185 äcn och väger 120kg. Jag definierar mig som mullig teddybjörn. Jag vet vad folk säger banta för fan. Men jag har alltid haft problem att hålla vikten. Skulle nån kunna tänka sig att ha sex med min kroppsform?

  • Anonym (Lufsan)

    Jag göder upp min man i smyg hihi (stor ölmage)

  • Anonym (cissi)
    Anonym (Mullig) skrev 2022-08-03 23:17:07 följande:

    Hejsan. 
    Jag är 40 år är 185 äcn och väger 120kg. Jag definierar mig som mullig teddybjörn. Jag vet vad folk säger banta för fan. Men jag har alltid haft problem att hålla vikten. Skulle nån kunna tänka sig att ha sex med min kroppsform?


    Jag skulle inte bry mig särskilt mycket om allt annat finns där. Humor, karisma, känslighet, pålitlighet och omtänksamhet. Sen att du kan uppföra dig på ett gentlemannamässigt sätt. Börja träna och äta sunt, så rasar kilona rätt snabbt, men all det där andra lär man sig inte så lätt. 
  • Anonym (Flubber)

    Vad spelar egentligen lite extra kilon för roll om man gillar personen i fråga. 
    Är själv man, väger strax under 100 pannor, 177cm lång och byggd som en oxe och inte som något sojalattedrickande känslovrak till spinkis. 

    Behöver gå ned i vikt, men inte några mängder, kanske en 15kg. Det är väl målet under fram till 2023. Min kvinna klagar inte på sexet, men kan tycka att magen är i vägen ibland, och de gångerna är jag villig att hålla med. 

    Intressant frågeställning. Killarna skall vara rippade för att få ligga med plumsiga kvinnor med blått hår.

    Nä tack. 

Svar på tråden Grym i sängen men ölmage