• butterflies

    Vänner i Stockholm sökes!

    Hej!

    Jag är gravid och har beräknad födsel i december i år. Jag är 20+ och söker nya vänner i Stockholm - gärna i de mer centrala delarna, men egentligen spelar inte det någon roll. Ålder är också oväsentligt.

    Vore kul om även du har barn/ska ha barn.

    Jag gillar träning och promenader, är öppen och social och älskar att samtala :)

    PMa och berätta mer om dig själv, så kanske vi ses där ute

  • Svar på tråden Vänner i Stockholm sökes!
  • David2

    jag har en liten skitunge på 3 ben. Virrar runt i köket vardag. Snart får man väl koppla helvetet.  Tog en bild på skrället, men klart som fan den började röra sig när blixten for. Så jag beskriver den med ord istället.


     


    1. Skitlugn


    2. Lydig


    3. Fantasilös


    4. Ambitiös


     


    Vanligtvis brukar man väl låta barnen vara ihop, men du kan väl bara ta hand om skiten istället.

  • Lolanthe

    Hej!! Jag är nyss fyllda trettio och väntar första barnet i januari. Bor i Sthlm sen några år tillbaka och saknar någon att prata beeeebis med (bland annat). Tjatar hål i huvudet på min sambo typ ;)

    vi ska på rul på måndag, i liljeholmen. Antar att ni redan har varit, vet ni vad det blir?

  • blomman1013

    Hej!
    Jag är 27 år och har en 1åring här hemma :) vi skulle gärna vilja träffa lite nya vänner att hänga med.

  • FruOMor

    Jag är 25 bor 15 min från Sthlm central med en 3 åring samt en liten som ska ploppa ut vilken dag som helst :)

Svar på tråden Vänner i Stockholm sökes!