• jesper_78

    Knullat/blivit knullad med strapon?

    Som frågan lyder; skulle du som kvinna vilja knulla en mans röv med en strapon? Och män, skulle ni vilja bli knullade av en kvinna med strapon?

    Själv tänder jag lite på tanken efter en kk föreslog det förut, men det blev inte av den gången. Skulle prova om rätt tillfälle gavs, åtminstone en gång för att prova.

    Och, tycker ni vore bögigt? Inte för att jag själv lägger någon vikt vid det, men vet att många undviker saker just av den anledningen.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Knullat/blivit knullad med strapon?
  • Anonym (Tjej Norrland)
    Anonym (Drömmaren) skrev 2014-10-22 20:33:24 följande:

    Inte med strap-on men med fingrar och dildos (ja jag gillade det, men var även jag skeptisk i början)


    Skulle du vilja bli tagen med strap-on?

    Är det din flickvän/ fru du delat dildo och fingrar med och hur började det? (Nyfiken)
  • Anonym (Drömmaren)
    Anonym (Tjej Norrland) skrev 2014-10-22 20:38:17 följande:
    Skulle du vilja bli tagen med strap-on?

    Är det din flickvän/ fru du delat dildo och fingrar med och hur började det? (Nyfiken)
    Jo det var min flickvän, vi hade kollat på porrklipp tillsammans där en tjej "bearbetade" en mans bakdel. vi blev båda lite smått pilska och hon började med att smeka mitt anus medan hon sög av mig. rätt som det var förde hon in ett finger och efter ett tag frågade hon om hon fick prova med en mindre löskuk. Det var min "Oskuld" och en fantasi vaknade till liv men hon e lite blyg.
  • Anonym (Tjej Norrland)
    Anonym (Drömmaren) skrev 2014-10-22 20:52:36 följande:

    Jo det var min flickvän, vi hade kollat på porrklipp tillsammans där en tjej "bearbetade" en mans bakdel. vi blev båda lite smått pilska och hon började med att smeka mitt anus medan hon sög av mig. rätt som det var förde hon in ett finger och efter ett tag frågade hon om hon fick prova med en mindre löskuk. Det var min "Oskuld" och en fantasi vaknade till liv men hon e lite blyg.


    Låter som ni har en fin lättsam relation.

    Vi kollar på porr lite då och då så jag kanske ska styra över och leta något klipp som är passande och mer lägga till frågan där eller se om han själv tar initiativ eller helt säger nej tack och vill se något annat.
  • Anonym (Bettan)

    Jag och en tjejkompis har knullat varandra med en strapon, Vi båda tyckte att det var riktigt skönt och vi skulle verkligen vilja göra om det.

  • Gaskarl

    Jag har bett om det och fått det, skönt och jag gillar fortfarande kvinnor. :)

    Det skulle ju också vara häftigt med en sån lång dubbeldildo, tjejen rider och både hon och jag tar dildo där bak.

  • honeyryder30

    Sluta fundera på om det är bögigt eller inte och kör! Kvinnor och män som har sex tillsammans är väl själva definitionen av heterosexualitet dessutom.

  • Anonym (Engelska)
    Loannie skrev 2014-10-22 14:23:47 följande:

    I did! Och jag älskade det.


    Man här. Är blivit knullat med strap-on, och tycker om det.
    men nyfiken. Vad är det för känsla du har som kvinna när du har strap-on och kör på din killa? Kan du berätta om varför det så härligt som kvinna. 
  • Tukt

    En strap-on är en död tingest. Frågan är mer vad man vill framkalla för typ av känslor med den.

  • Anonym (Man)

    Jag har inte blivit tagen med en strapon men jag skulle vilja bli det. Min tjej brukar ibland använda ett finger på mig och hon har även tryckt in en vibrator en liten bit i mig innan jag kom. Jag kom väldigt snabbt när hon började med detta så hon hann inte trycka in den så långt. Men uppenbarligen har hon förstått att jag tycker det är skönt och hon nämnde på skämt när vi kollade på sexleksaker att du kanske vill testa en sådan (strapon). Jag svalde och sa typ kanske det men vi tog aldrig frågan vidare. Jag tror frågan kommer komma upp igen och då kommer hon få ett tydligare svar, alternativt så beställer jag en och plockar fram och ber henne göra det. 

  • Tobben
    stockholmare skrev 2014-10-22 05:24:24 följande:

    Fantiserar om det jämt, men har svårt att lägga fram det seriöst. Vi har pratat om det men jag tror att min man tror att jag skämtar. Brukar aldrig ha svårt att säga vad jag vill annars men detta är lite känsligt. Jag vill ju typ förgripa mig på hans anal.


    Det är lite så jag som kille skulle vilja bli tagen. Ingen försiktig förfrågan, utan mer en befallning där hon tydligt tar kommandot.
    Men ingen har tagit det kommandot än.
  • Anonym (Jossan)

    Knullar ofta min sambo med strap-on. Han älskar det och jag tänder på det. Vi har en strap-on som är skitstor som min sambo älskar. Den är bra större än hans egen (som också är ordentligt stor).

    Tråkigt med folk som avstår för att de tror det är "bögigt". Man missar så mycket med sådana begränsningar.

Svar på tråden Knullat/blivit knullad med strapon?