• Forumvärd

    Tävling: Vad är det pinsammaste du varit med om?



    Nu är det är mörkt och kymigt ute, regnet smattrar mot fönsterrutorna och halloween står snart för dörren.
    Vad passar bättre då om inte en chans att kura i "biomörkret" med en stor låda popcorn och din lilla favoritperson!
    Nu har du chansen att vinna biobiljetter till filmen "Muminfamiljen på Rivieran" och inte nog med det häftiga Muminprylar.

    Så här tävlar du:
    Berätta om det pinsammaste du har varit med om.
    Det behöver inte handla om dig eller dina närmaste utan det kan kanske vara något du sett eller hört.
    Du får berätta om hur många pinsamheter du vill men en pinsamhet per inlägg.
    Skriv även en kort motivering varför du vill vinna!
    Ladda gärna upp en bild i temat halloween som extra bonus!

    Tävlingen pågår t.om midnatt 2/11 och vinnare meddelas i tråden.
    Vinnare utses av en jury från Familjeliv.se

    Lycka till!Solig
  • Svar på tråden Tävling: Vad är det pinsammaste du varit med om?
  • VickyHurtig

    Dock har jag uppmärksammat att forumvärden inte varit online ngn gång jag tittat in (ganska ofta) vilket hon oftast är. Så jag hoppas iaf att hon är okej.

  • tessum

    Ja, de brukar vara jättesnabba på att skicka vinster så jag blev lite förvånad över att det inte dykt upp något än.

    Så tråkigt att filmen slutat gå för er som vann biljetter

  • BigMami
    JTo skrev 2014-11-24 13:21:52 följande:

    Amen va fan? Ni kunde väl ha skickat en meddelande till vinnarna iallafall istället för att bara skriva här?


    Det står i trådstarten att vinnare meddelas här i tråden...

    Ja varför dröjer det!?
  • JTo
    BigMami skrev 2014-11-24 19:28:25 följande:
    Det står i trådstarten att vinnare meddelas här i tråden...

    Ja varför dröjer det!?
    Jojo men jag hade förväntat mig att bli citerad iallafall.
  • BigMami
    JTo skrev 2014-11-24 19:32:28 följande:

    Jojo men jag hade förväntat mig att bli citerad iallafall.


    Ja i alla fall något som uppmärksammar..
  • Mammat3

    Ja med då så. Då spelade det ju ändå ingen roll att man vann biljetter om filmen ändå hade slutat visas. Fast det är ju riktigt iallafall faktiskt :/ kul vinst som man inte har användning för

  • london

    Till er som vunnit biljetter, tror ni inte att de skickar biljetter till någon annan film istället?

  • BigMami
    VickyHurtig skrev 2014-11-27 15:14:20 följande:

    Jo, idag kom vinsten. Tyvärr kan jag ju inte använda biobiljetterna då filmen slutat att visas. :(


    Trist! Fick du inte andra biljetter då?

    Jag fick nåt annat men avslöjar det inte
  • pingvin88

    Nu har jag fått vinsten och vi är jätteglada.
    Men biljetterna går ju inte att använda eftersom filmen slutat visas i alla närliggande städer.


    Familjeliv, kan vi inte lösa det här? Jag precis som (säkert) de andra som vunnit biljetter har ju berättat för barnet att vi ska på bio tillsammans. Sånt går väl visserligen att lösa i hemmet men vi har ju trots allt blivit lovade en vinst.

  • VickyHurtig
    pingvin88 skrev 2014-12-01 16:58:13 följande:

    Inte ens ett svar?


    efter påtryckningar från familj o vänner har jag skrivit ett mail till både forumvärden o redaktionen för några dar sen, men har heller inte fått svar. :(
  • Forumvärd

    Hej hej!

    Jag är ledsen att biobiljetterna tyvärr inte fungerade i alla städer. Det verkar vara så att biograferna sänder filmer under olika perioder för att sedan lägga ner filmen. I storstäderna så rullar filmerna länge medan det i andra städer är begränsat.
    Tur i oturen denna gången är att det också ingick fina Muminprylar i vinsten och i framtida tävlingar kommer vi att vara observanta på detta.
    Ha det gott
    Charlotte

Svar på tråden Tävling: Vad är det pinsammaste du varit med om?