• Anonym (Man)

    Se min fru med en annan

    Jag har en fantasi om att se min fru med en annan man.
    Min fru är en attraktiv tjej som ofta blir raggad på när vi går på krogen. Vi har ett härligt sexliv, Men när någon stöter på henne så vill jag att hon flirtar lite med han så jag kan få kolla på på lite avstånd. Dock händer aldrig något
    Jag skulle vilja se hur han förför henne och tar med henne till sängen och sätter på henne och när han är klar med henne så är det min tur.

    Jag har berättat detta för henne. Tyvärr delar hon inte min fantasi.
    Först trodde hon nog att det mest var ett sätt för oss båda o ligga med andra. Men jag har förklarat att jag vill inte ligga med andra tjejer utan bara se henne njuta.

    Någon annan som har samma fantasi och har förverkligat den och hur gick det?

  • Svar på tråden Se min fru med en annan
  • CleoX
    Anonym (Man 41) skrev 2022-10-04 17:24:56 följande:
    Det tänker jag är det första man kollar och funderar på. Jag skulle gärna se någon spruta i min tjej men det kommer han inte få göra första träffen och kanske kunna presentera testresultat att han är ren innan så blir fallet. Jag tänker att om man inte kan ha en så pass öppen dialog så kommer jag heller inte bjuda in honom att få ligga med min tjej! 
    Vad säger tjejen om allt detta? Det låter lite som om du pratar om att låna ut en leksak.
  • Anonym (Man 41)
    CleoX skrev 2022-10-04 17:28:50 följande:
    Vad säger tjejen om allt detta? Det låter lite som om du pratar om att låna ut en leksak.
    Hon vill att det är jag som letar och hittar en kandidat och även att jag sköter kontakten med honom. Så hon har inget emot varken det ena eller andra. Sedan kommer hon ha vetorätt och kunna säga nej till någon hon inte tänder på. Men jag vet ungefär hennes preferenser så jag tror jag kommer ganska nära.. 
  • wolf666
    Anonym (Man 41) skrev 2022-10-04 17:34:49 följande:
    Hon vill att det är jag som letar och hittar en kandidat och även att jag sköter kontakten med honom. Så hon har inget emot varken det ena eller andra. Sedan kommer hon ha vetorätt och kunna säga nej till någon hon inte tänder på. Men jag vet ungefär hennes preferenser så jag tror jag kommer ganska nära.. 
    Har några gånger fått möjligheten att vara den "extra" mannen. Dock har det ofta varit konstigheter inblandade, killen ska fota eller vara med i rummet och filma och så vidare.

    Föredrar att träffa kvinnan själv och ge henne en härlig upplevelse, där det i och för sig kan fungera att man filmar om jag själv får godkänna filmen i efterhand.

    Det där att killen ska "titta på" och så vidare, det känns lite spooky och då kan jag faktiskt vissna....Skäms
  • Anonym (Hett.)

    Nu är jag frun I denna lek och hade mitt första möte för några veckor sen. Mötte en kille,knullade och han filmade delar av akten som min man kollade på medan jag knullade honom när jag kom hem. Jäkligt upphetsande och bli knullad av en kille jag aldrig träffat medans jag tänker på att jag sen ska hem till min man. Gillar att jag inte känner killen. Vill dock ha dem betydligt yngre än mig.

  • Ztiff2
    Anonym (Hett.) skrev 2023-07-20 06:33:32 följande:

    Nu är jag frun I denna lek och hade mitt första möte för några veckor sen. Mötte en kille,knullade och han filmade delar av akten som min man kollade på medan jag knullade honom när jag kom hem. Jäkligt upphetsande och bli knullad av en kille jag aldrig träffat medans jag tänker på att jag sen ska hem till min man. Gillar att jag inte känner killen. Vill dock ha dem betydligt yngre än mig.


    Underbart ! Visst är det Spicy? 
    Din pojkvän måste älskat att få se filmerna efteråt när du njuter med en man 
  • Anonym (Snyggmorsa)

    Lyckligtvis har min man samma fantasi och jag är väldigt glad att han berättade...
    Är en riktig egoboost när andra män flirtar och häftigt att veta hur han går igång på det

  • Ztiff2
    Anonym (Snyggmorsa) skrev 2023-07-20 22:27:44 följande:

    Lyckligtvis har min man samma fantasi och jag är väldigt glad att han berättade...
    Är en riktig egoboost när andra män flirtar och häftigt att veta hur han går igång på det


    Underbart, vill din kille få bilder eller kolla på =)?
  • Anonym (Z2)

    Ikväll ska min tjej på stan och hon har fått med sig kondomer i väskan :)

  • Anonym (Snyggmorsa)
    Ztiff2 skrev 2023-07-21 00:01:40 följande:
    Underbart, vill din kille få bilder eller kolla på =)?
    Han uppskattar bilder väldigt mycket
  • Anonym (Snyggmorsa)
    Anonym (Z2) skrev 2023-07-22 19:24:06 följande:

    Ikväll ska min tjej på stan och hon har fått med sig kondomer i väskan :)


    Trevligt! Får man något är det ju ofint att inte använda det...😉
  • Anonym (Snyggmorsa)
    Anonym (Z2) skrev 2023-07-22 19:24:06 följande:

    Ikväll ska min tjej på stan och hon har fått med sig kondomer i väskan :)


    Hur gick det för din fru igår?(avundsjuk...)
  • Anonym (Mattias8282)

    Skulle vart lite sexigt kanske då skulle man ju vilja varit med och satt på henne lite 

Svar på tråden Se min fru med en annan