• Anonym (Nicke nyfiken)

    Runkar killar(hetero polare) tillsammans?!

    Alltså jag måste få fråga... Runkar killar verkligen tillsammans/i grupp som att det är helt normalt?? Då menar jag heterosexuella killar, typ polare.

    Många ggr i filmer/böcker verkar de va en grej. Å överlag verkar de ju väldigt grabbigt o snacka med varann om/dra skämt om att runka.

    Må hända att det är mer i tidiga tonåren då man "utforskar"?? Jag är inte kille så snälla berätta för mig, går det till såhär?? Själv har jag inte ens stött på att man pratar om onani bland tjejer..men verkligen bland killar!

  • Svar på tråden Runkar killar(hetero polare) tillsammans?!
  • Anonym (Ärlig)

    Svar JA! Det händer visst, fast verkar som många förnekar det eller inte vill snacka om det, kanske rädda för att stämplas som homo. Att runka ihop har inte med sexuell läggning att göra, man njuter bara tillsammans helt enkelt, lite spännande och förbjudet. Vet att många killar har gjort det, men inte vill erkänna. Grabbiga killar då, hetro.Jag sportar och runkar ibland med polare i bastun eller omklädningsrummet, inget konstigt med det?

  • Anonym (TM)

    Nej, och jag har aldrig ens hört talas om att heterosexuella män skulle göra något sådant. Det är killar som har en öppen eller latent homosexualitet som har gjort eller gör så.

    Även idag, 2022 är det väldigt många män som inte törs erkänna att de har en homosexuell läggning. Det är de som säger att de "sitter i bastun och runkar med en kompis". Att faktiskt komma ut hade gjort deras liv så ofantligt mycket enklare.

  • Anonym (Ralle)
    Jag har en god vän som är gay, han brukar skratta gott åt myten att heterosexuella män ska ha onanerat tillsammans. 

    Om man tänker sig själva scenariot så inser man hur orimligt det vore att någon bara helt sonika halar fram sin penis, får ett stånd och börjar onanera inför vänner eller kompisar. Det måste finnas en starkt erotisk stämning redan tidigare, dvs att man kysses eller smeker varandra innan något sådant kan inträffa.

  • Anonym (Man 53 år)

    I tidig pubertet fanns väldigt mycket nyfikenhet att lära känna sin nya kropp som utvecklades. 

    I och med detta tror jag nog att det förekommer ibland att unga pojkar onanerar på sig själv men samtidigt i samma rum. Jag personligen har dock aldrig gjort det.
    Och hade jag gjort det skulle jag berättat om det här, så det handlar inte alls om - "dom andra men inte jag" grejen, om nu någon tror det...

    Som många andra skrivit tidigare - det finns nog en spänning kring utforskande av sexuell identitet i detta och är man inte bekväm i det är nog många unga (och kanske även en del äldre) som är rädda för att berätta vad man gjorde som ung tonåring.

    Däremot kan jag berätta att när jag som vuxen heterosexuell man berättade om mina sexuella erfarenheter för en kvinnlig god vän blev hon mycket överraskad över att jag trodde det förekom just det du frågar om och som flera bekräftat här. Det var intressant med hennes reaktion - jag som uppfattade henne som öppensinnad och tolerant men det visade sig inte stämma ...

    / Man 53 år tryggt heterosexuell men med erfarenhet av annat också

  • Anonym (Anonym40)

    Oja många ggr gjordes de. När man tältade, en gång i grupp på en stor toa i skolan. på stranden vid skogen där man hade valt platser?.kommer inte ihåg allt. Men detta va som många andra skriver, utforska tiden. Vi gick väl i 5an och 6an mellanstadiet. Kommer ihåg speciellt en polare som va så grymt imponerad av mitt sprut. Så han tog med nya polare för att visa vad jag kunde Skrattande hahahaha.
    Hur som helst så har jag läst en hel del att det är ovanligare än vad man tror. 
    Svaret är att det kan ingen veta. Och polaren, brorsan, pappan, kusinen bredvid kan ha gjort såna saker. Kunde räkna upp 7 namn som jag runkat med, hur många har varje person runkat med i sina grupperingar o.s.v.

  • Anonym (Novis)

    Jag trodde det var vanligt att killar gjorde det. Tjejer....nej det har jag aldrig hört om eller upplevt. 
    Kvinna, 66:a.

  • Anonym (TM)
    Anonym (Anonym40) skrev 2022-08-01 18:20:40 följande:

    Oja många ggr gjordes de. När man tältade, en gång i grupp på en stor toa i skolan. på stranden vid skogen där man hade valt platser?.kommer inte ihåg allt. Men detta va som många andra skriver, utforska tiden. Vi gick väl i 5an och 6an mellanstadiet. Kommer ihåg speciellt en polare som va så grymt imponerad av mitt sprut. Så han tog med nya polare för att visa vad jag kunde Skrattande hahahaha.
    Hur som helst så har jag läst en hel del att det är ovanligare än vad man tror. 
    Svaret är att det kan ingen veta. Och polaren, brorsan, pappan, kusinen bredvid kan ha gjort såna saker. Kunde räkna upp 7 namn som jag runkat med, hur många har varje person runkat med i sina grupperingar o.s.v.


    Ja, det ligger utan tvekan en latent homosexualitet i er relation. Du kanske är bisexuell, men definitivt inte hetero.

    Missförstå mig inte, jag ser absolut inget fel i det, men det är så mycket enklare att säga saker som de är istället för att spendera en fruktansvärd massa energi på att leva ett låtsas-straight liv.
  • Anonym (Ärlig)

    Är vanligt, fattar inte varför män Inte kan erkänna detta. Jag lovar att det är rätt utbrett. om någon eller några säger att det inte är ovanligt så förekommer det, att försöka bevisa motsatsen, för att man själv inte gör det är löjligt.

  • Anonym (Anonym40)

    AnonymTM kunde inte citera dig

    Det kanske det gör. Men absolut inget jag tänkt på, det svaret säger ganska mycket att jag inte dras till killar iaf. Och inga av dom som jag kunde komma på har haft en relation med andra män. I så fall i smyg. Men alla lever idag med fruar och barn (3 st av dom är skilda men lever men en annan kvinna). Sen om dom ligger idag och runkar till män i sina fantasier eller kollar på killar i porrfilm vet jag inte.
    Idag skulle jag iaf aldrig vilja göra det och ville absolut inte göra detta efter mellanstadiet av nån anledning.

  • Anonym (Perv)

    Min bästis (tjej) invigde mig (tjej) i onani när vi var vi 10-11årsåldern, men vi var inte tända på varandra och vi tog inte på varandra. Det var mer - dag har upptäckt en häftig hej, du måste testa Nu ???? Jag var lite senare än henne och det tog nog något år till innan jag på riktigt fattade grejen och hittade lusten själv.

    Har även kollat på porrfilm med en annan tjejkompis i högstadiet.

  • Anonym (N)

    Tror det händer att tonåringar gör det som en kul grej eller för att testa? Mitt ex som jag var tillsammans med när jag var tonåring sa att han och några killar hade kört ?runkbulle? en gång har jag för mig.. Han är pappa till mitt första barn och sen har han varit tillsammans med flera tjejer efter mig så han är straight så vitt jag vet iallafall.. 

    Och så har det väl hänt nån gång när jag jobbade på strippklubb att två gäster har varit på privatrum tillsammans (med tjejer också alltså) och båda har runkat..
    Annars tror jag kanske inte det är supervanligt att vuxna straighta killar gör det? Men är ju tjej så vet inte säkert såklart :) 

  • Anonym (tjej 80-talet.)

    I högstadiet, pratade några killar om runkträffar.
    O det blev härj med några föräldrar då deras söner tvingats äta en *runkbulle*som de inte ville äta.
    En kille i klassen, berättade för några av oss tjejer, att några killar brukade träffas hemma hos någon eller i skogen, sittandes i ring o sen försöka träffa bullen. 
    Den som sköt sist, tvingades äta upp bullen.
    Efter härjet från föräldrarna, hördes det inte något mer om dessa träffarna.
    Idag har alla killarna fruar eller flickvänner och barn.
    Hörde aldrig om tjejer som gjorde något sånt tillsammans.

Svar på tråden Runkar killar(hetero polare) tillsammans?!