• Anonym (Undrar)

    Ni tjejer som tänder på manliga oskulder, varför gör ni det?

    Har sett i ett par trådar att det finns tjejer som tycker det är hett med manliga oskulder. Jag skulle vilja förstå vad exakt är det som är så sexigt med det? Och vad ger det er att ha sex med en som bara fumlar och är nervös och kanske inte ens får upp den?

  • Svar på tråden Ni tjejer som tänder på manliga oskulder, varför gör ni det?
  • Anonym (Tjej)

    För att man är den första som får visa honom hur attraktiv han är, det är stort. Och första gången är en väldigt speciell upplevelse, att vara så öppen och sårbar inför någon - jag vill få ta del av det. Det gör inget alls om det är fumligt och nervöst. Det är bara gulligt.

  • Anonym (Huggkubb)
    Anonym (Tjej) skrev 2015-04-15 15:58:54 följande:

    För att man är den första som får visa honom hur attraktiv han är, det är stort. Och första gången är en väldigt speciell upplevelse, att vara så öppen och sårbar inför någon - jag vill få ta del av det. Det gör inget alls om det är fumligt och nervöst. Det är bara gulligt.


    Gulligt? Sex ska väl vara snuskigt??
  • Anonym (an-on-ym)

    För att de inte har smutsat ner sig med tre dussin kvinnor innan. Det är rent, fräscht och vackert. Ja, jag vet att man kan duscha, men själsligt rent.

  • Anonym (Undrar)
    Anonym (Tjej) skrev 2015-04-15 15:58:54 följande:

    För att man är den första som får visa honom hur attraktiv han är, det är stort. Och första gången är en väldigt speciell upplevelse, att vara så öppen och sårbar inför någon - jag vill få ta del av det. Det gör inget alls om det är fumligt och nervöst. Det är bara gulligt.


    Sex ska väl inte vara gulligt??

    Hur är killarna efter första gången?

    De kan väl knappast göra då att du kommer?
  • Anonym (vill också!!)

    Varför kan det inte vara gulligt? Det blir som det blir... Ingen man jag har haft sex med har fått mig att komma genom penetrering, så jag vill mest fokusera på honom och ge honom en bra upplevelse.. Varför? för att jag tänder på just det :D

  • Anonym (Roligt)

    Jag har inte varit med om det i vuxen ålder men jag gillar tanken på att ge någon en bra grund att stå på. Gillar att pusha någon lite till, till något skönt de tidigare inte varit med om. Av erfarenhet har jag märkt att även den mest erfarne man kan upptäcka något nytt, även om han redan gjort något liknande tidigare.

  • Anonym (an-on-ym)

    Jag har aldrig varit med om en oskuld som har svårt att få upp den, tvärtom. Det där är en myt att en oerfaren man skulle bli så nervös. Den står redan efter en puss på kinden hos dem.

  • Anonym (Mina)

    Min nuvarande kille var oskuld när vi träffades. Jag fördrar manliga oskulder just för att jag tycker om det där lite fumliga och osäkra hos dem, plus att man känner sig väldigt speciell. Jag behöver inte heller tänka på alla andra som har varit där innan utan kan fokusera på här och nu. Det är något väldigt vackert med att vara någons första; ett förtroende. Jag tänder på det rejält. Önskar att jag vara hade varit med oskulder...

  • Anonym (Mina)

    Sen går jag även igång på att vara den som visar honom allt och som är den första han får uppleva det med. Känner mig som en sexgudinna då. ^^

  • Anonym (Fröken F)
    Anonym (an-on-ym) skrev 2015-04-15 17:36:14 följande:

    Jag har aldrig varit med om en oskuld som har svårt att få upp den, tvärtom. Det där är en myt att en oerfaren man skulle bli så nervös. Den står redan efter en puss på kinden hos dem.


    Inte alls min erfarenhet. Har varit med 2 oskulder, en 25-årig och en 28-årig. Båda var närmast panikslagna och hade absolut noll koll. 28-åringen gav jag 4 kvällar och inte en gång lyckades han få till det. Sedan dess vill jag inte lära upp fler. Tur det finns andra tjejer som gillar att lära upp oerfarna män men det är inte min grej.
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (Huggkubb) skrev 2015-04-15 16:04:35 följande:
    Gulligt? Sex ska väl vara snuskigt??

    Jag tycker att gulligt är hett. Kan bli galen av lust av att en kille är lite osäker Drömmer

    Anonym (Undrar) skrev 2015-04-15 16:31:06 följande:


    Sex ska väl inte vara gulligt??

    Hur är killarna efter första gången?

    De kan väl knappast göra då att du kommer?

    Jo jag brukar komma, men jag har lätt för det och skulle kunna komma av att han bara låg där och jag gned mig mot honom i princip, så ja, jag har alltid kommit första gången med en oskuld. Kanske inte "hans förtjänst" alla gånger men jag kan ju själv se till att jag kommer med "hjälp" av honom liksom. Mjaa, efter första gången så brukar de vara mer avslappnade, glada och nöjda med sin kropp och sig själv, få mer självförtroende liksom. Bli nyfikna på sex och vad mer man kan göra, vågar ta för sig mer. Ibland blir de kära också och då kan det leda till en längre relation.


    Anonym (an-on-ym) skrev 2015-04-15 17:36:14 följande:

    Jag har aldrig varit med om en oskuld som har svårt att få upp den, tvärtom. Det där är en myt att en oerfaren man skulle bli så nervös. Den står redan efter en puss på kinden hos dem.


    Jag har inte heller varit med om att de har svårt att få den att stå. Däremot så har vissa kommit väldigt fort och vissa tagit väldigt lång tid på sig, ungefär 50/50 med båda.


    Anonym (Fröken F) skrev 2015-04-15 23:17:00 följande:
    Inte alls min erfarenhet. Har varit med 2 oskulder, en 25-årig och en 28-årig. Båda var närmast panikslagna och hade absolut noll koll. 28-åringen gav jag 4 kvällar och inte en gång lyckades han få till det. Sedan dess vill jag inte lära upp fler. Tur det finns andra tjejer som gillar att lära upp oerfarna män men det är inte min grej.

    Hade de svårt att få den att stå eller vad var grejen? Jag förstår inte riktigt. Jag brukar vara väldigt mjuk, försiktig, lättsam och lite undergiven så att de inte blir skrämda, det brukar funka bra. Men så är man ju psykolog också Drömmer

    Sedan håller jag med allt som Mina skrev!

  • Anonym (q)
    Osynlige jag skrev 2022-09-19 21:51:00 följande:

    Detta är precis vad jag vill uppleva *snyft*


    Att be sig som ett creep på FL ökar dina chanser.
Svar på tråden Ni tjejer som tänder på manliga oskulder, varför gör ni det?