• Svar på tråden Dålig sjukvår och idiot missbrukare!
  • Anonym (Kaffedraken)

    om du nu vill få folk att läsa din blogg - är det ju en bra början att i alla fall stava rätt och kanske tom skriva något intressant som får en att följa länken.......

  • Anonym (Kaffedraken)

    Missbrukare finansierar majoriteten av den svenska sjukvården... Medans fetma kostar mest... Ändå ser ni ner på de som knarkar... Suck...

  • Anonym (Kaffedraken)
    wAHAWDAWKADW skrev 2015-12-11 22:58:03 följande:

    Missbrukare finansierar majoriteten av den svenska sjukvården... Medans fetma kostar mest... Ändå ser ni ner på de som knarkar... Suck...


    Hahahaha, menar du att du jämför fetma med något som är kriminellt?

    Då är det mycket du inte vet......
  • Anonym (Kaffedraken)
    wAHAWDAWKADW skrev 2015-12-11 22:58:03 följande:

    Missbrukare finansierar majoriteten av den svenska sjukvården... Medans fetma kostar mest... Ändå ser ni ner på de som knarkar... Suck...


    på vilket sätt finansierar missbrukare sjukvården??
  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag förstår att vissa kanske blir trötta på att jag bara startar trådar jag sedan lämnar. Men jag har aldrig sett någon givande kommentar ifrån någon i någon av trådarna på FL.... Jag har inget hopp om någon i denna hjärndöda värld....

  • Anonym (Kaffedraken)
    wAHAWDAWKADW skrev 2015-12-11 23:24:18 följande:

    Jag förstår att vissa kanske blir trötta på att jag bara startar trådar jag sedan lämnar. Men jag har aldrig sett någon givande kommentar ifrån någon i någon av trådarna på FL.... Jag har inget hopp om någon i denna hjärndöda värld....


    vad är då poängen med att du skriver här - med nya användarnamn varje gång?! 
    Dixie skrev 2015-12-11 23:00:25 följande:
    på vilket sätt finansierar missbrukare sjukvården??
    och varför kan du inte svara på frågorna......
  • Anonym (Kaffedraken)
    Dixie skrev 2015-12-11 22:56:39 följande:

    om du nu vill få folk att läsa din blogg - är det ju en bra början att i alla fall stava rätt och kanske tom skriva något intressant som får en att följa länken.......


    A jag trodde att folk kunde tänka själva och inte skulle vara så hjärndöda att de inte skulle kunna klura ut vilken bokstav som saknas, men jag hade fel...
    Det känns meningslöst att göra så, eftersom att jag inte vill locka någon att läsa min blogg, däremot delar jag inlägg jag skrivit för att jag tycker att alla borde diskutera något verkligt och intressant istället för att sitt sitta på olika forum och snacka skit....
  • Anonym (Kaffedraken)
    wAHAWDAWKADW skrev 2015-12-11 23:32:52 följande:
    A jag trodde att folk kunde tänka själva och inte skulle vara så hjärndöda att de inte skulle kunna klura ut vilken bokstav som saknas, men jag hade fel...
    Det känns meningslöst att göra så, eftersom att jag inte vill locka någon att läsa min blogg, däremot delar jag inlägg jag skrivit för att jag tycker att alla borde diskutera något verkligt och intressant istället för att sitt sitta på olika forum och snacka skit....
    självklart kunde man lista ut det - men om du vill bli tagen på allvar är ju ett bra språk en fördel........... 

    du vill inte locka folk till din blogg - men det enda du skriver är en länk till din blogg - det är ju totalt motsägelsefullt.
  • Anonym (Kaffedraken)

    Fetma förstör mer för samhället och världen än människor som missbrukar. Felet ligger inte hos missbrukarna. Det kriminella är att behandla någon så dåligt och fel att den ser ett behov av att knarka.... Man känner inte till mycket av verkligheten om man tror att missbrukare nödvändigtvis är kriminella....

Svar på tråden Dålig sjukvår och idiot missbrukare!