• Anonym (Hurko­mmerde­tsig)
    Äldre 19 Dec 13:50
    17726 visningar
    126 svar
    126
    17726

    Varför föredrar män yngre tjejer?

    Det verkar som att de flesta männen tycker att kvinnor mellan 18-30 är mest attraktiva, hur kommer det sig att män i typ 40-50 års åldern hellre dejtar en 20 åring än någon i sin egen ålder?


    Jag förstår ju att yngre kvinnor oftast ser bättre ut, men är detta den enda anledningen?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Varför föredrar män yngre tjejer?
  • Anonym (Alla män)
    Äldre 27 Dec 13:10
    +1
    Fjäril kär skrev 2015-12-27 13:03:13 följande:
    Du menar att hon ska vara kåt glad och tacksam?
    Ja, naturligtvis. Och gärna väldigt ung. Har hon för mycket erfarenhet kanske hon börjar ställa en massa jobbiga krav och sånt...


  • Äldre 28 Dec 07:59
    -1
    Anonym (Alla män) skrev 2015-12-27 13:10:50 följande:

    Ja, naturligtvis. Och gärna väldigt ung. Har hon för mycket erfarenhet kanske hon börjar ställa en massa jobbiga krav och sånt...


    Och BAM där slog han huvudet på spiken. Det är bara omogna osäkra "pojkar" som vill ha unga oerfarna tjejer. Riktiga män vet hur man tillfredställer en kvinna och är inte oroliga över storleken på sitt redskap.
  • Anonym (Röven­)
    Äldre 28 Dec 08:06

    För att de har så härligt fasta mjuka goa tjejiga tonårsrövar

  • grind
    Äldre 28 Dec 08:07
    Bamseplutt skrev 2015-12-28 07:59:54 följande:

    Och BAM där slog han huvudet på spiken. Det är bara omogna osäkra "pojkar" som vill ha unga oerfarna tjejer. Riktiga män vet hur man tillfredställer en kvinna och är inte oroliga över storleken på sitt redskap.


    Vad har storleken med saken att göra? Vilket töntargument för att få stop på diskussionen. En konstruktiv kvinna horar inte runt. Om hon gör det lär hon fortsätta. Bättre att välja en stabil och bra kvinna.
  • Anonym (Röven­)
    Äldre 28 Dec 08:12
    Anonym (Röven) skrev 2015-12-28 08:06:33 följande:

    För att de har så härligt fasta mjuka goa tjejiga tonårsrövar


    Samt tonårstuttarna...
  • Anonym (Röven­)
    Äldre 28 Dec 08:13
    Anonym (Röven) skrev 2015-12-28 08:12:27 följande:
    Samt tonårstuttarna...
    Och hyn...
  • Anonym (Alla män)
    Äldre 28 Dec 09:08
    +1
    Bamseplutt skrev 2015-12-28 07:59:54 följande:
    Och BAM där slog han huvudet på spiken. Det är bara omogna osäkra "pojkar" som vill ha unga oerfarna tjejer. Riktiga män vet hur man tillfredställer en kvinna och är inte oroliga över storleken på sitt redskap.
    Jag tror du har missförstått det där. Riktiga män skiter i kvinnans behov, det är fullkomligt irrelevant. Kvinnan finns till för mannens skull, och för att behaga mannens behov. Det har ingenting med storlek att göra, möjligtvis med aphjärnan. I grunden är vi alla stenåldersmänniskor fortfarande...


  • Äldre 28 Dec 10:00
    Anonym (Alla män) skrev 2015-12-28 09:08:26 följande:

    Jag tror du har missförstått det där. Riktiga män skiter i kvinnans behov, det är fullkomligt irrelevant. Kvinnan finns till för mannens skull, och för att behaga mannens behov. Det har ingenting med storlek att göra, möjligtvis med aphjärnan. I grunden är vi alla stenåldersmänniskor fortfarande...


    Om det nu är som du säger varför bry sig om småtjejer? En riktig karl vill ha en riktig kvinna, en som klarar av att ta emot hella honom
  • Anonym (Alla män)
    Äldre 28 Dec 10:11
    Bamseplutt skrev 2015-12-28 10:00:58 följande:
    Om det nu är som du säger varför bry sig om småtjejer? En riktig karl vill ha en riktig kvinna, en som klarar av att ta emot hella honom
    Du verkar ha missförstått det där. Igen. Ju yngre, desto bättre. Ju trängre, desto bättre. Ung, trång, och tight ska hon vara. Begagnade är alldeles för uttöjda och slappa...
  • Äldre 28 Dec 10:23
    Anonym (Alla män) skrev 2015-12-28 10:11:24 följande:
    Du verkar ha missförstått det där. Igen. Ju yngre, desto bättre. Ju trängre, desto bättre. Ung, trång, och tight ska hon vara. Begagnade är alldeles för uttöjda och slappa...
    och när du väckt hennes lust och fattar vad hon kan få så går hon vidare och letar något bättre och tackar för lärdomen... 
  • Anonym (Alla män)
    Äldre 28 Dec 10:29
    +1
    Fjäril kär skrev 2015-12-28 10:23:57 följande:
    och när du väckt hennes lust och fattar vad hon kan få så går hon vidare och letar något bättre och tackar för lärdomen... 
    Jag säger som Wooderson i Dazed and Confused:

    "That's what I love about these high school girls, man. I get older, they stay the same age."
  • grind
    Äldre 28 Dec 10:43
    Anonym (Alla män) skrev 2015-12-28 10:29:28 följande:

    Jag säger som Wooderson i Dazed and Confused:

    "That's what I love about these high school girls, man. I get older, they stay the same age."


    Ha ha ha...
  • Äldre 28 Dec 13:03
    Anonym (Alla män) skrev 2015-12-28 09:08:26 följande:

    Jag tror du har missförstått det där. Riktiga män skiter i kvinnans behov, det är fullkomligt irrelevant. Kvinnan finns till för mannens skull, och för att behaga mannens behov. Det har ingenting med storlek att göra, möjligtvis med aphjärnan. I grunden är vi alla stenåldersmänniskor fortfarande...


    Inte ens stenåldersmänniskor var på det sättet, inte ens nära. Och sen 12 000 år av civilisation på det, o allt det där. Poängen är att "riktiga män" existerar bara i liknande fantasier :)
  • Anonym (Kaffe­draken­)
    Sat 14 May 2022 10:43
    -1

    Jag vet inte.

    Själv så går jag inte så mycket efter åldern. Jag skrev nyligen till en jämnårig kvinna i min stad. Hon svarade inte.
    Nu skrev jag till en 22 år yngre tjej (28 år).

    Vad tycker ni kvinnor om det förresten?

Svar på tråden Varför föredrar män yngre tjejer?