• Anonym (12)

    vill få grövre penis

    Finns det nåt sätt att få tjockare penis?

    Det flög ur min tjej häromdagen att hennes förra kille hade en väldigt grov penis.
    jag frågade såklart hur grov den var och fick som svar att hon aldrig mätte den men som en "Grov gurka" ungefär. Jag däremot har mätt med måttband runt en större gurka och den var ca 15 cm runt om.

    Personligen har jag inte ens 12 cm runt om och har provat det så kallade toarulls-testet. Dvs får du in din penis i toarullen så är du rätt smal.
    Jag fick in den i rullen utan problem.

    Ingen tjej jag varit med har klagat på min omkrets men nu har detta satt sig i mitt huvud. Går det att operera så att man får en grövre penis?

    tacksam för svar.

  • Svar på tråden vill få grövre penis
  • Anonym (Sugenpåstor)
    Anonym (Skåning) skrev 2022-05-30 15:13:04 följande:
    Kul att du gillar stora. Men jag tvekar ändå på att min ?vän? skulle vara så ovanlig. Köper inte det. Men visst är jag medveten om att jag är över medel. 
    Detta är ju fel forum för bildbevis ha ha.. 
    Gifta sig känns lite hastigt men förstår ironin. Kul!
    Har du varit Olyckligt lottad när det gäller män? Funkar ju inte att gå efter näsor o sånt heller..
    Tror inte du förstår skämt. Och tror ännu mindre på din storlek. Men det blir säkert bra.
  • Anonym (Skåning)
    Anonym (Sugenpåstor) skrev 2022-05-30 15:23:00 följande:
    Tror inte du förstår skämt. Och tror ännu mindre på din storlek. Men det blir säkert bra.

    Jodå, o jag skämtade tillbaka. 
    Man får tro vad man vill, o känns ju inte som att referenser är rätt på ett anonymt forum heller. 

  • Hotelliggaren
    Anonym (Sugenpåstor) skrev 2022-05-30 15:07:26 följande:
    Kan vi gifta oss? Du är väl medveten om att du tillhör en minoritet på kanske en promille av män med den storleken? Alternativt är du 2,5 meter lång? Eller har ett måttband/linjal med fel skala?

    En oberoende mätning på 15000 män där männen INTE fick mäta själva gav resultatet att 90% hade högst 16 cm lång penis. 

    Så ok det finns kanske män som har så lång. Men det är garanterat unikt om du har det. Blir ju intresserad isåfall {#emotions_dlg.djavulsk}
    Om 90% har max 16 så innebär det att 10% har längre. Det innebär att ca 300 000 svenska män har en kuk över 16 cm. Då är det väl inte så konstigt om några tusen av dem ligger runt 20? Det är ju ingen fantasistorlek direkt. Jag menar, varenda porrskådis ligger ju där.
    Själv ligger jag på 17-18 och de flesta kvinnor jag legat med har sagt att de haft längre. Själva tremat kommer ofta upp då jag inte har extremt lång men riktigt grov. Flera har sagt att de träffat killar som haft så stor att de tackat nej, eller att det helt enkelt inte funkat.
  • Anonym (Micke)
    Anonym (Hästen) skrev 2022-05-30 22:59:33 följande:

    Ursäkta om jag råkar förstöra eran snedvridna bild av penisstorleken. Själv måste jag bara ett undantag med mina +30cm × +20+ cm. Finns det någon statistik eller e jag ensam?


    Har du inte fattat än? Ingen bryr som om din lilla bleka benrangel till kropp.
  • Anonym (Maja)
    Har du inte fattat än? Ingen bryr som om din lilla bleka benrangel till kropp.

    Ha ha, ja är det inte den där spinkiga lilla gubben som sitter och rycker i sin snopp i varje tråd?
  • Anonym (Sugenpåstor)
    Hotelliggaren skrev 2022-05-30 18:42:07 följande:
    Om 90% har max 16 så innebär det att 10% har längre. Det innebär att ca 300 000 svenska män har en kuk över 16 cm. Då är det väl inte så konstigt om några tusen av dem ligger runt 20? Det är ju ingen fantasistorlek direkt. Jag menar, varenda porrskådis ligger ju där.
    Själv ligger jag på 17-18 och de flesta kvinnor jag legat med har sagt att de haft längre. Själva tremat kommer ofta upp då jag inte har extremt lång men riktigt grov. Flera har sagt att de träffat killar som haft så stor att de tackat nej, eller att det helt enkelt inte funkat.
    Jag tror jag legat med fler killar än dig Cool. Jag har en realistisk uppfattning om mäns penisar. Även om jag gärna vill ha dom största så vet jag att det är större chans att att vinna en miljon än att träffa en kille som har längre än 20 cm kuk.
    Nedanstående undersökning av 15000 män gav medellängden 13,12 cm. 5 procent hade längre än 16 cm.

    Du har 20? Grattis du är släkt med elefanter.

    How big is the average penis? | Science | AAAS

  • Anonym (Maja)
    Anonym (Sugenpåstor) skrev 2022-05-31 12:30:47 följande:
    Jag tror jag legat med fler killar än dig Cool. Jag har en realistisk uppfattning om mäns penisar. Även om jag gärna vill ha dom största så vet jag att det är större chans att att vinna en miljon än att träffa en kille som har längre än 20 cm kuk.
    Nedanstående undersökning av 15000 män gav medellängden 13,12 cm. 5 procent hade längre än 16 cm.

    Du har 20? Grattis du är släkt med elefanter.

    How big is the average penis? | Science | AAAS

    17-18 cm i omkrets och samma i längd är någonstans det mesta som man kan träffa på. Det är väldigt ovanligt men inte helt osannolikt. Jag har själv en gång i min tonårstid (för typ 25 år sedan) haft en pojkvän som säkerligen låg i den trakten. Vi kunde i princip inte ha vaginal sex, eftersom han inte kunde komma in i mig utan att det gjorde ont. 
  • Anonym (Sugenpåstor)
    Anonym (Maja) skrev 2022-05-31 13:02:16 följande:
    17-18 cm i omkrets och samma i längd är någonstans det mesta som man kan träffa på. Det är väldigt ovanligt men inte helt osannolikt. Jag har själv en gång i min tonårstid (för typ 25 år sedan) haft en pojkvän som säkerligen låg i den trakten. Vi kunde i princip inte ha vaginal sex, eftersom han inte kunde komma in i mig utan att det gjorde ont. 
    Låter rimligt. Men det vimlar ju av 20 cm (och däröver) penisar här på familjeliv. Jag antar världens största penisar samlats just här, på just familjeliv.
  • Anonym (Maja)
    Anonym (Sugenpåstor) skrev 2022-05-31 13:16:36 följande:
    Låter rimligt. Men det vimlar ju av 20 cm (och däröver) penisar här på familjeliv. Jag antar världens största penisar samlats just här, på just familjeliv.
    Ha ha, ja, det verkar så. Eller kanske alla köper sina linjaler på Wish.
  • Anonym (Sugenpåstor)
    Anonym (Maja) skrev 2022-05-31 13:20:08 följande:
    Ha ha, ja, det verkar så. Eller kanske alla köper sina linjaler på Wish.
    I det här avseendet tror jag det faktiskt är enklare för oss kvinnor. Förstora brösten går ju t ex att göra även om det inte är helt okomplicerat. Förstora en penis verkar ju vara väldigt besvärligt i jämförelse.

    Tur är kanske det för annars skulle väl alla män vandra omkring med falukorvar.
  • Hotelliggaren
    Anonym (Sugenpåstor) skrev 2022-05-31 12:30:47 följande:
    Jag tror jag legat med fler killar än dig Cool. Jag har en realistisk uppfattning om mäns penisar. Även om jag gärna vill ha dom största så vet jag att det är större chans att att vinna en miljon än att träffa en kille som har längre än 20 cm kuk.
    Nedanstående undersökning av 15000 män gav medellängden 13,12 cm. 5 procent hade längre än 16 cm.

    Du har 20? Grattis du är släkt med elefanter.

    How big is the average penis? | Science | AAAS

    Du skriver själv att 5% har kuk över 16 cm. Nån annan refererade till en undersökning som sa 10%. Oavsett så är det ju ganske många, 5% är 150 000 vuxna män bara i sverige, 10% är 300 000. Tror du alla de har 17 cm? nej naturligtvis ligger några runt 20. Kanske "bara" 1000 pen det är ändå rätt många. Slå på en porrfilm sp ska du se att de har ca 20 cm. Och jag lovar att det finns fler än dem som har det. För att du ska platsa i porren ska du klara en massa saker som normalmannen inte klarar, så jag skulle tro att det bara är en bråkdel av alla storkukade som är med där. Precis com att det finns män med 8 cm kuk finns det de som har 20. 

    Nej jag har inte 20, snarare 17-18. Som jag skrev. Och de jag legat med har oftast haft nån större så....
    Kan oxo inflika om ett pat jag känner. Hon klagar ofta om hur ont hon ibland får efter sex för han är så stor, och att han aldrig fått in hela för det bottnar,
    Fatta bara att storkukade män existerar!
    Precis som det finns de som har 50 i skor. jag känner två.
  • Anonym (Sugenpåstor)
    Hotelliggaren skrev 2022-05-31 15:29:21 följande:
    Du skriver själv att 5% har kuk över 16 cm. Nån annan refererade till en undersökning som sa 10%. Oavsett så är det ju ganske många, 5% är 150 000 vuxna män bara i sverige, 10% är 300 000. Tror du alla de har 17 cm? nej naturligtvis ligger några runt 20. Kanske "bara" 1000 pen det är ändå rätt många. Slå på en porrfilm sp ska du se att de har ca 20 cm. Och jag lovar att det finns fler än dem som har det. För att du ska platsa i porren ska du klara en massa saker som normalmannen inte klarar, så jag skulle tro att det bara är en bråkdel av alla storkukade som är med där. Precis com att det finns män med 8 cm kuk finns det de som har 20. 

    Nej jag har inte 20, snarare 17-18. Som jag skrev. Och de jag legat med har oftast haft nån större så....
    Kan oxo inflika om ett pat jag känner. Hon klagar ofta om hur ont hon ibland får efter sex för han är så stor, och att han aldrig fått in hela för det bottnar,
    Fatta bara att storkukade män existerar!
    Precis som det finns de som har 50 i skor. jag känner två.
    Hmm, samma undersökning visar att MINDRE än 1% har 20 cm. Så dom finns, men chansen är ungefär lika stor som att du känner en lottomiljonär. Så jag får väl gratulera antar jag Cool
  • Hotelliggaren
    Anonym (Sugenpåstor) skrev 2022-05-31 15:36:28 följande:
    Hmm, samma undersökning visar att MINDRE än 1% har 20 cm. Så dom finns, men chansen är ungefär lika stor som att du känner en lottomiljonär. Så jag får väl gratulera antar jag Cool
    Där har du svart på vitt!
    Låt oss säga att det är 0,5%. Det är 20 000 svenska män!
    Inte precis omöjligt att råka på en sån!
  • Anonym (Sugenpåstor)
    Hotelliggaren skrev 2022-05-31 15:40:45 följande:
    Där har du svart på vitt!
    Låt oss säga att det är 0,5%. Det är 20 000 svenska män!
    Inte precis omöjligt att råka på en sån!
    Jag säger ju att det är möjligt, jag gratulerade ju till och med....Solig. Du kanske vill dela med dig?
  • Hotelliggaren
    Anonym (Sugenpåstor) skrev 2022-05-31 15:52:27 följande:
    Jag säger ju att det är möjligt, jag gratulerade ju till och med....Solig. Du kanske vill dela med dig?
    jaja ok då! Nej delar jag med mig mer än vad jag gjort här på FL så åker jag nog in i kurran!Skrikandes
Svar på tråden vill få grövre penis