• Flyffy­Unicor­n
    Äldre 17 Apr 15:42
    999 visningar
    9 svar
    9
    999

    Skapar en community

    Hej allihopa! 
    Som rubriken säger försöker jag hitta människor som vill ta del av min blogg, följa min blogg och följa med mig på min resa jag håller på med just nu. Jag har valt att vara anonym på min blogg så det vore trevligt att skaffa sig nya vänner som läser min blogg för att de t.ex. varit med om samma sak och har erfarenhet eller kanske gör samma resa som jag och vill följas åt, eller så är man helt enkelt bara nyfiken! 
    Jag vill inte bara "jaga klicks" utan jag vill faktiskt nå ut till personer så det kan ske en interaktion bloggerska och läsare emellan. I den här tråden går det att fråga mig om innehållet i min blogg och kanske komma med förslag och feedback på vad jag kan skriva om.
    Här är en presentation av min blogg: 
    Jag är 26 år och börjar min bloggkarriär med att beskriva det utomkvedshavandeskap som jag fick genomgå på ett sjukhus. Jag fortsätter att skriva om mina nuvarande försök att bli gravid och låter er hejja på genom hela resan. 
    Utöver allt som har med barn och graviditet att göra så kommer jag att skriva om olika tankar jag har, recensera och rekommendera olika saker som jag har köpt. Jag kommer även skriva om mitt intresse för spel och uppdateringar inom viss esport. Lite gott och blandat helt enkelt!

    theluminous.blogg.se 
  • Svar på tråden Skapar en community
  • Caramb­olan
    Äldre 17 Apr 18:57
    #1

    Vilken e-sport kommer du skriva om? Spelar du eller tittar du?

  • Flyffy­Unicor­n
    Äldre 17 Apr 19:06
    #2
    Carambolan skrev 2016-04-17 18:57:58 följande:

    Vilken e-sport kommer du skriva om? Spelar du eller tittar du?


    League of Legends, just den här helgen uppdaterar jag om de mest centrala händelser som skett under både EU och NA LCS och ikväll är det finalerna som äger rum.

    Jag spelar också men inte i närheten av seriöst :) 
  • Flyffy­Unicor­n
    Äldre 18 Apr 21:46
    #3

    Den här veckan kör jag "Blogglistor" kl.12 varje dag där mina läsare kan lära känna mig bättre! Vissa hatar listor och vissa älskar dom, jag ser det som ett roligt tidfördriv :) 


  • Äldre 18 Apr 22:20
    #4

    Ambitiös du är. Jag har aldrig riktigt tålamod at blogga. Det är som inte så roligt, när man dels inte har något att säga, dels inte har någon som läser..... 


    You are the creators and the curators of your own lives
  • Flyffy­Unicor­n
    Äldre 18 Apr 22:31
    #5
    +1
    Aniiee skrev 2016-04-18 22:20:31 följande:

    Ambitiös du är. Jag har aldrig riktigt tålamod at blogga. Det är som inte så roligt, när man dels inte har något att säga, dels inte har någon som läser..... 


    Jag hade inte tålamod eller motivation i början men bloggen har växt ganska snabbt och igår hade jag 43 läsare så det känns lite mer motiverande faktiskt. Jag skrev mest av mig i början och det gör jag väl fortfarande till viss del :)
  • Äldre 18 Apr 22:41
    #6
    FlyffyUnicorn skrev 2016-04-18 22:31:51 följande:
    Jag hade inte tålamod eller motivation i början men bloggen har växt ganska snabbt och igår hade jag 43 läsare så det känns lite mer motiverande faktiskt. Jag skrev mest av mig i början och det gör jag väl fortfarande till viss del :)
    Ok, erkänner, när jag väl skriver ett inlägg brukar jag få bortåt 100 läsare, i alla fall.... Men.... beakta då att jag skrev 3 inlägg hela 2015.... =/
    You are the creators and the curators of your own lives
  • Flyffy­Unicor­n
    Äldre 18 Apr 22:44
    #7
    Aniiee skrev 2016-04-18 22:41:30 följande:
    Ok, erkänner, när jag väl skriver ett inlägg brukar jag få bortåt 100 läsare, i alla fall.... Men.... beakta då att jag skrev 3 inlägg hela 2015.... =/
    Men dåså! Det är ju jättemånga läsare för att inte blogga så ofta! :D Kämpa på bara. Länka så läser jag gärna :)
  • Flyffy­Unicor­n
    Äldre 20 Apr 17:59
    #8

    Idag har jag gjort en Music Tag där jag svarar på frågor om musik samt viket headset jag använder dels till mobilen och dels till datorn :) 


  • Flyffy­Unicor­n
    Äldre 22 Apr 21:36
    #9

    Sneakpeak på ett broderi och rolig och intressant fakta om choklad och godis, det är vad jag bland annat har skrivit om i dagens inlägg :)


Svar på tråden Skapar en community