• mamma_amy

    Jag orkar inte mer, talar nu ut!

    Hej! ,
    Jag tänkte bara skriva, tipsa om min blogg, inte för reklam eller att jag vill bli "kändis", utan jag skriver den för att tala ut, om allt jag varit med om, misshandel, blivit spottad på, kallad för en massa , och när mina barn blev tillräckligt stora för att inse det, så gav det mig modet att ta det där steget , att sticka !...
    Jag kommer skriva om allt som hänt , om hur jag försökt att fly och hur jag till sist lyckats , så är ni intresserade, kika gärna in, och jag hoppas med hela hjärtat, att någon därute som är i ett sådant fröhållande, hittar modet, och gör detsamma !
    Är det någon som känner igen sig, skicka mig gärna ett mail, eller skriv på bloggen , anonymt om ni så önskar så ska jag försöka lyssna om inget annat, 

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-07-06 16:58
    blodigaleendet.blogg.se/

  • Svar på tråden Jag orkar inte mer, talar nu ut!
  • Anonym (tupp)

    Lycka till och hoppas du finner skrivandet läkande!

  • mamma_amy
    Anonym (tupp) skrev 2016-07-06 17:02:46 följande:

    Lycka till och hoppas du finner skrivandet läkande!


    Tusen hjärtligt tack, även om det verkligen är svårt, många tankar far runt i huvudet, så tänker jag att det är dags, det känns bra och man ska inte hålla tyst om det ,, 
    än en gång hjärtligt tack!!
  • mamma_amy

    Nu äntligen är inlägget skrivet, det första riktiga.
    Det krävdes mycket kraft, mod och många pauser för att skriva denna kan jag säga! 

Svar på tråden Jag orkar inte mer, talar nu ut!