• the porse

    Önskad Gravid men lämnad och har MS

    Jag har länge längtat efter ett barn till men efter min första son för 8år sen så har jag varit till och från förhållande och inte lyckas fått mer barn. För snart 2år sen fick jag reda på att jag har MS och med den medicin jag får måste jag vara utan 1år innan jag får skaffa barn. Jag var så inne då på att skaffa ett barn själv. Att jag aldrig kommer träffa någon. Så slöt med min medicin för att bli ensam mamma.

    Men så äntligen så träffade jag en man som jag älskade djupt och han mig. Vi pratade om barn och både längtade efter detta. För någon månad sen fick jag klar tecken från läkaren att det var okej att skaffa barn så vi försökte med en gång. Efter 3 mån lyckades jag bli gravid och både han och jag var jätte glada. Men nu så vill han inte leva med mig längre. Han säger att han vill bo själv. Och svarar bara att han "inte kan va ihop" med mig. Och inget mer!!!! Vet inte vad som händer där. Han stänger mig ute och vägrar prata.

    Jag vill verkligen ha detta barn men tanken på att va själv skrämmer mig lite.

    Att inte få beröring och kärlek känns så ensamt. Rädd att jag blir deprimerad av de och blir en dålig mamma. Vad skall jag göra!?!?! Blir tokig. Varannan dag så tänker jag olika.. ????????

  • Svar på tråden Önskad Gravid men lämnad och har MS
  • the porse

    Vet inte vad som har hänt med han.. han vägrar prata.. ja jag hoppas att de blir mycket kärlek där ????

  • Lilla Gs mamma

    Hände det något mellan första reaktionen han hade, då han blev glad, och den andra där han på något sätt vill dra sig undan? Bor ni ihop nu?

  • the porse

    Nej de hände inget alls.. nej han bor i sthlm nu och jobbar och jag typ 50mil därifrån. Jag har försökt att nå fram till han men det går inte. Han säger bara att han kan inte.. men säger inte varför han inte kan... jätte mysko.

Svar på tråden Önskad Gravid men lämnad och har MS