• Svar på tråden Jag såg inte det jag såg!
  • Anonym (jaha)

    Jaha, är det här inlägget ett slags klickfiske för att få folk att läsa din blogg eller? Varför skriver du inte här vad det gäller?

  • Qvinnan
    Anonym (jaha) skrev 2016-09-24 18:04:49 följande:

    Jaha, är det här inlägget ett slags klickfiske för att få folk att läsa din blogg eller? Varför skriver du inte här vad det gäller?


    Jag har en blogg där jag skriver. Den som är intresserad av att läsa min historia är välkommen. Den som inte vill väljer att avstå. Jag vill nå ut till rätt målgrupp. 
  • Qvinnan
    Vill bara visa vad det var jag ville genom att lägga upp min allra första tråd i känsliga rummet misshandel/våld. Ber om ursäkt om det uppfattats på något annat sätt.

    Hej.


    Jag är en kvinna som tagit mig ur en 20 årig relation fylld av både fysisk och psykisk misshandel.

    Det har varit svårt många gånger och det har tagit tid att komma dit jag är idag!
    Hej.

    Jag är en kvinna som tagit mig ur en 20 årig relation fylld av både fysisk och psykisk misshandel.

    Det har varit svårt många gånger och det har tagit tid att komma dit jag är idag!

    Jag vill dela erfarenheter med kvinnor som är har varit i samma situation! Jag vill förändra och påverka och debattera detta ämne.

    Samhället måste ta ett mycket större och bättre ansvar än vad de gör idag!

    Vad tycker du?

    Följ gärna min blogg, där jag berättar om hur min fantastiska barndom förvandlades till ett liv fullt av terror och om min långa resa ur det.

    qvinna.spotlife.se

    /Q

Svar på tråden Jag såg inte det jag såg!