• Familjeliv

    10 dejter som inte gick som planerat

    10 dejter som inte gick som planerat
    Alla hjärtans dag står för dörren och många är i full gång att planera för en härlig dag i kärlekens tecken. Men det blir ju inte alltid som man tänkt sig. Vi har listat tio mardrömsdejter.

    Denna tråd innehåller kommentarer för ovantående artikel.

    Läs hela artikeln här
  • Svar på tråden 10 dejter som inte gick som planerat
  • blubbb

    Jag stämde träff med en kille från nätet och vi träffades på söder i stan. Redan från start började han prata om hur han aldrig betalade för någonting för att det var hans sätt att stå upp mot "The Man". Han plankade på tågen, han snattade i butiker, han stal saker från jobbet, bröt mot alla trafikregler i sitt jobb som cykelbud, brukade gå på demonstrationer "bara för att" och kasta förgiftat kött åt polishundarna.
    Jag tänkte att den här killen är någon psykopat så jag tackade för mig och åkte hem. Tyvärr hade jag gett honom mitt nummer och han ringde och sms:ade dagligen. En dag när jag var på mitt extra jobb ringde han från dolt nummer och jag svarade. Han undrade om vi skulle träffas igen eftersom det varit så trevligt sist. jag tackade nej och tänkte att det var det, då säger han "Vill du komma över till mig och kn*lla då?"
    Helt ställd så hittade jag på att jag träffat en kille och ville vara trogen mot honom. Han kunde inte förstå varför, det var väldigt "borgeligt" av mig att vilja vara trogen i ett förhållande. Jag lade på luren i örat på honom och efter det verkade han fatta.

    //Magdalena

Svar på tråden 10 dejter som inte gick som planerat